Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Shifty's eerste kweek... NL auto + Critical auto - Female Seeds

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Shifty's eerste kweek... NL auto + Critical auto - Female Seeds

99 dagen boven de grond

Wegens beetje hectische dagen hier, is het weer even geleden dat ik hier een update plaatste ... bij deze ...
    Dames staan nu 99 dagen van het zonnetje te genieten 'ten huize Shifty'

Eerst maar even bij de laatste NL kijken

Moet zeggen dat haar twee zusters me zwaar teleurgesteld hebben ... wietje dat eraf gekomen is trekt op niet veel ...
    Was dikke 100 gram van de 2 dames, steekt nu in de potten, maar vrees dat er niet veel zal beteren ... echt een duf smaakje, en rare topopbouw ...

DSC06547.jpg Hier een van de topjes van de NL's die al geknipt zijn ...

En hier de mooiste van de 3 NL's, nog in volle glorie in de tent ... 2 weken geleden testtopje geknipt, gisteren geproefd ...
    !!! GOEDGEKEURD VOOR CONSUMATIE !!!

DSC06598.jpg

En dan heb ik nog een Critical in de tent staan wiens kopje der al meer dan weekje af is ...
    Heeft nog beetje kunnen aandikken, maar is nu toch ook wel oogstklaar

DSC06599.jpg

Drooghokje is leeg van de vorige knipbeurt, dus denk dat deze twee dames morgen ook omver gaan
    Hebben dan 100 dagen mogen 'mooi wezen' in de tent, maar aan alles komt een eind ... zeker aan mijn geduld ... En dan staat er nog die laatste Critical ... Heb ze 'Little Lady' genoemd
    Staat nu in de derde week van de bloei, en ik buig ze nog steeds lekker door

DSC06601.jpg DSC06588.jpg

DSC06586.jpg

Als er weer wat meer plaats in de tent vrijkomt, kan ik deze ook weer wat meer 'uitspreiden' over de tent ... en kunnen we weer verder hobbyen
    Ziet er in ieder geval nog altijd de moeite uit om verder te blijven gaan met deze 'Lady'
    Maakt al serieus wat kristallen aan, en denk dat de toppen nog wel wat zullen dichtgroeien ook ... moeten nog maandje of 2, dus zou wel eens kunnen lukken
    Nog paar beelden van LL's topjes ...

DSC06596.jpg DSC06590.jpg

En ... last but not least ... de opvolging
    Heb me 4 Auto AK's ontkiemd en in de zaai-en stekgrond gelegd ... kijken wat het geeft
    Denk wel dat de warmte serieus probleem gaat spelen, maar zien wel wat er van komt ... waren freebees, dus altijd gewonnen

DSC06602.jpg

Nu even grabbel in de pot ... zalig toch als je dat eindelijk kan zeggen ...

Critical Auto

DSC06618.jpg

Smaak : Heerlijk zoet/fris/zacht prikkelend fruitig soortje ...
    Effect : Lekkere headhigh, gevolgd door zacht-stonede roes ...

Voor mij was het in ieder geval een geslaagde eerste run !
    Wil dan ook het voltallige JD-team bedanken voor de steun ...

moreel, immoreel of van welke aard dan ook

Thnx

Verslagje is nog niet voorbij want die laatste Critical moet der ook nog aan voor ik eindelijk de totaalscore weet
    Dus hou ik jullie op de hoogte met m'n updates

Moet enkel nieuwe voeding aanschaffen, want zit door m'n Aptus heen ...
    Testpakketje heeft z'n werk gedaan moet ik zeggen, dus twijfels wederom welke voeding te nemen ...
    Bij Aptus blijven ... of tijd voor iets nieuws ... Tips altijd welkom

Attached Files

Comment

Mooie afsluiting shifty! Geniet van je wietje, heb je verdiend

Comment

Congratz shifty, geniet ervan man!
        En waarom een andere voeding, je begint aptus juist gewent te geraken
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Mooi gedaan pik !!
          Nog shcces met je little lady :p
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Goed gedaan Shifty. Voor een eerste ronde is deze erg goed geslaagd. Je hebt een hoop geleerd. Nu lekker van je eigen brouwseltje gaan genieten. Wel ff goed laten curen he. Dat is echt heel belangrijk voor je smaak. Nou, voor je tweede ronde heb je alvast weer wat munitie en kennis opgedaan. Ga je trouwens nu ook met die lesotho's aan de slag of had je iets anders in gedachten?

Comment

Ziet er netjes uit kerel het was mooi leesvoer om te volgen.
              geniet ervan.

Comment

Bezig...
              X