Re: Shifty's eerste kweek... NL auto + Critical auto - Female Seeds
99 dagen boven de grond
Wegens beetje hectische dagen hier, is het weer even geleden dat ik hier een update plaatste ... bij deze ...
Dames staan nu 99 dagen van het zonnetje te genieten 'ten huize Shifty'
Eerst maar even bij de laatste NL kijken
Moet zeggen dat haar twee zusters me zwaar teleurgesteld hebben ... wietje dat eraf gekomen is trekt op niet veel ...
Was dikke 100 gram van de 2 dames, steekt nu in de potten, maar vrees dat er niet veel zal beteren ... echt een duf smaakje, en rare topopbouw ...
DSC06547.jpg Hier een van de topjes van de NL's die al geknipt zijn ...
En hier de mooiste van de 3 NL's, nog in volle glorie in de tent ... 2 weken geleden testtopje geknipt, gisteren geproefd ...
!!! GOEDGEKEURD VOOR CONSUMATIE !!!
DSC06598.jpg
En dan heb ik nog een Critical in de tent staan wiens kopje der al meer dan weekje af is ...
Heeft nog beetje kunnen aandikken, maar is nu toch ook wel oogstklaar
DSC06599.jpg
Drooghokje is leeg van de vorige knipbeurt, dus denk dat deze twee dames morgen ook omver gaan
Hebben dan 100 dagen mogen 'mooi wezen' in de tent, maar aan alles komt een eind ... zeker aan mijn geduld ... En dan staat er nog die laatste Critical ... Heb ze 'Little Lady' genoemd
Staat nu in de derde week van de bloei, en ik buig ze nog steeds lekker door
DSC06601.jpg DSC06588.jpg
DSC06586.jpg
Als er weer wat meer plaats in de tent vrijkomt, kan ik deze ook weer wat meer 'uitspreiden' over de tent ... en kunnen we weer verder hobbyen
Ziet er in ieder geval nog altijd de moeite uit om verder te blijven gaan met deze 'Lady'
Maakt al serieus wat kristallen aan, en denk dat de toppen nog wel wat zullen dichtgroeien ook ... moeten nog maandje of 2, dus zou wel eens kunnen lukken
Nog paar beelden van LL's topjes ...
DSC06596.jpg DSC06590.jpg
En ... last but not least ... de opvolging
Heb me 4 Auto AK's ontkiemd en in de zaai-en stekgrond gelegd ... kijken wat het geeft
Denk wel dat de warmte serieus probleem gaat spelen, maar zien wel wat er van komt ... waren freebees, dus altijd gewonnen
DSC06602.jpg
Nu even grabbel in de pot ... zalig toch als je dat eindelijk kan zeggen ...
Critical Auto
DSC06618.jpg
Smaak : Heerlijk zoet/fris/zacht prikkelend fruitig soortje ...
Effect : Lekkere headhigh, gevolgd door zacht-stonede roes ...
Voor mij was het in ieder geval een geslaagde eerste run !
Wil dan ook het voltallige JD-team bedanken voor de steun ...
moreel, immoreel of van welke aard dan ook
Thnx
Verslagje is nog niet voorbij want die laatste Critical moet der ook nog aan voor ik eindelijk de totaalscore weet
Dus hou ik jullie op de hoogte met m'n updates
Moet enkel nieuwe voeding aanschaffen, want zit door m'n Aptus heen ...
Testpakketje heeft z'n werk gedaan moet ik zeggen, dus twijfels wederom welke voeding te nemen ...
Bij Aptus blijven ... of tijd voor iets nieuws ... Tips altijd welkom
99 dagen boven de grond
Wegens beetje hectische dagen hier, is het weer even geleden dat ik hier een update plaatste ... bij deze ...
Dames staan nu 99 dagen van het zonnetje te genieten 'ten huize Shifty'
Eerst maar even bij de laatste NL kijken
Moet zeggen dat haar twee zusters me zwaar teleurgesteld hebben ... wietje dat eraf gekomen is trekt op niet veel ...
Was dikke 100 gram van de 2 dames, steekt nu in de potten, maar vrees dat er niet veel zal beteren ... echt een duf smaakje, en rare topopbouw ...
DSC06547.jpg Hier een van de topjes van de NL's die al geknipt zijn ...
En hier de mooiste van de 3 NL's, nog in volle glorie in de tent ... 2 weken geleden testtopje geknipt, gisteren geproefd ...
!!! GOEDGEKEURD VOOR CONSUMATIE !!!
DSC06598.jpg
En dan heb ik nog een Critical in de tent staan wiens kopje der al meer dan weekje af is ...
Heeft nog beetje kunnen aandikken, maar is nu toch ook wel oogstklaar
DSC06599.jpg
Drooghokje is leeg van de vorige knipbeurt, dus denk dat deze twee dames morgen ook omver gaan
Hebben dan 100 dagen mogen 'mooi wezen' in de tent, maar aan alles komt een eind ... zeker aan mijn geduld ... En dan staat er nog die laatste Critical ... Heb ze 'Little Lady' genoemd
Staat nu in de derde week van de bloei, en ik buig ze nog steeds lekker door
DSC06601.jpg DSC06588.jpg
DSC06586.jpg
Als er weer wat meer plaats in de tent vrijkomt, kan ik deze ook weer wat meer 'uitspreiden' over de tent ... en kunnen we weer verder hobbyen
Ziet er in ieder geval nog altijd de moeite uit om verder te blijven gaan met deze 'Lady'
Maakt al serieus wat kristallen aan, en denk dat de toppen nog wel wat zullen dichtgroeien ook ... moeten nog maandje of 2, dus zou wel eens kunnen lukken
Nog paar beelden van LL's topjes ...
DSC06596.jpg DSC06590.jpg
En ... last but not least ... de opvolging
Heb me 4 Auto AK's ontkiemd en in de zaai-en stekgrond gelegd ... kijken wat het geeft
Denk wel dat de warmte serieus probleem gaat spelen, maar zien wel wat er van komt ... waren freebees, dus altijd gewonnen
DSC06602.jpg
Nu even grabbel in de pot ... zalig toch als je dat eindelijk kan zeggen ...
Critical Auto
DSC06618.jpg
Smaak : Heerlijk zoet/fris/zacht prikkelend fruitig soortje ...
Effect : Lekkere headhigh, gevolgd door zacht-stonede roes ...
Voor mij was het in ieder geval een geslaagde eerste run !
Wil dan ook het voltallige JD-team bedanken voor de steun ...
moreel, immoreel of van welke aard dan ook
Thnx
Verslagje is nog niet voorbij want die laatste Critical moet der ook nog aan voor ik eindelijk de totaalscore weet
Dus hou ik jullie op de hoogte met m'n updates
Moet enkel nieuwe voeding aanschaffen, want zit door m'n Aptus heen ...
Testpakketje heeft z'n werk gedaan moet ik zeggen, dus twijfels wederom welke voeding te nemen ...
Bij Aptus blijven ... of tijd voor iets nieuws ... Tips altijd welkom
Comment