Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Psy goes feminizing

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Psy goes feminizing

@cookaap heb 1 dame besproeid en de andere dame word straks behandeld met de banaantjes(als ik se krijg). Het is idd wel een handige tip voor het selecteren de volgende keer ik hou hem erin m8.
    @hjm die keuze heb ik ook overwogen maar dit leek me tog ook makkelijker en sneller. Ik heb nogal moeite om me dames tot het eind groen te houden en om dan nog is extra weken eraan te plakken gaat hem hier nog niet worden. Ook schijn je hierdoor minder bananen te krijgen of heb ik dat verkeerd?

greets

Comment

Ach, ik weet dat niet.
      Je uitgangs materiaal is verreweg het belangrijkste.
      Als je al begint met een herma soortje zoals Heriuana van Sannie, vraag je om rottigheid.
      Maar neen je bv Santa Maria van Cees (No Mercy) gaat het waarschijnlijk probleem loos.

Planten groen houden is vrij simpel.
      Groeien met een goede groei voeding maar hou de EC laag. (Max 1,6)
      Geef de 3e week van de bloei PK 13-14 of zo.
      Maar blijf verder groei voeding geven om het N gehalte (maar ook Mg) op pijl te houden.
      Zonder dat kan een plant z'n chlorofyl niet op pijl houden.
      Vergeet niet; je bent nu niet bezig de grootste opbrengst koppen te maken.

Als een plant bv een normale bloeitijd van 8-9 weken heeft en nu al herma wordt, mik je hem in de bak.
      In zo'n geval zou het toch 2-3 extra weken moeten duren voor er bananen komen.
      Een soort van onwilligheid om herma te worden dus.

Dit alles maakt het verschil tussen goede zaden en troep.
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Weer wat geleerd HJM. Dus hoe langer je bananen krijgt hoe beter, minder gevoelig om herma te worden.
        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Ik wou hierna serieus aan de slag met granddaddy purple wat naar zeggen een goede strain is.
          Dus dan is het eigenlijk slim om ze dus te stekken en af te bloeien op groeivoeding en degene die het laatst banaantjes aanmaakt gebruiken om haar stekken te bestuiven. Hiermee heb je dus al bijna geen herma kans als ik het goed begrijp?
          Het groen houden van de dames word hier in het archief opgeslagen dat kan nog wel is van pas gaan komen dan.

Comment

@MZZ Dat klopt, een soort die zeer snel herma wordt (ook met STS of GA3) gaat bij mij de bak in.

@Psy Dat heb je goed. Daarom zijn kwekers zo zuinig op hun moeders (en vaders)
            Een soort die zich meermalen bewezen heeft heb je pas na lang selecteren.
            Als jij bv van die GD Purple 10 zaden zaait (liefst meer) en daar eerst genummerde stekken van maakt en die al treiterend afbloeit, vind je er vast een die opvallend beter is.
            Die koester je dan als ik mijn Santa Maria F7 #4

Comment

ok thnx kerel.
              Zal kijken of we financieel uitkomen met 20 zaden want ze kosten goud geld. Des te grotere keuze moeder heb ik dan om mee te werken. Verder tussendoor nog een x stekken proberen te snijden want de afgelopen 100 zijn allemaal flauw gevallen;P.
              Haha dat snap ik dat je zo 1tj koester zonde om die te laten verdwijnen

Comment

Nu heb ik hier ook nog een ideetje/vraagje.

Stel je gebruikt hier colchicine bij.
                1) Zou je dan een versnelt proces krijgen bij de vorming van die banaantjes?
                2) Zou de kans dat je plantje weldegelijk banaantjes vormt hierdoor vergroten?

Ik dacht hieraan omdat ik hier onlangs iets las over colchicine in een topic.
                Verklaring van mijn stellingen:
                1) Door colchicine gaat je plantje veel sneller cellen delen. Dus rapper banaantjes vormen.
                2) Colchicine stresst een plantje en als de kans op vorming van banaantjes afhangt van de stressresistentie van de plant, zou het plantje als een boost hebben met het feit dat ze al wat gestresst is?

Het is maar een ideetje, ikzelf zou nooit met colchicine werken omdat het ook nog altijd niet goed is voor je gezondheid.
                De wiet die je ervan afhaalt zou dus zeker niet kunnen roken. Als je dan de zaden van dat plantje grootbrengt, er geen colchicine bij gebruikt, die plantjes wel goed zijn. Ik weet nu wel niet of de effecten van colchicine blijven gelden op de nakomelingen.
                Chillings

Comment

Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Jep, weet ik... Ik zou er zelf ook nooit mee willen werken, omdat het je plantje min of meer omzeep helpt.
                    Maar ben gewoon curieus of dit een positief effect zou hebben om gefeminiseerd zaad te maken
                    Chillings

Comment

Comment

Bedankt voor de info HJM. Ik zat er dus kilometers naast.
                        Chillings

Comment

Dag 11

Daar zijn we weer met een paar foto's hoe het ervoor staat met de dame in kwestie.
                          Er is echter wel wat verschenen wat normaal niet op een vrouw thuishoort maar echt plaatsen kan ik het niet. Als het beginnende banaantjes zijn werkt de lesbian dream goed want ze zit goed vol. Als de kenners dit kunnen bevestigen/mij verbeteren zou ik dat waarderen

De close up foto's zijn niet heel scherp maar redelijk.

DSCN4189.jpgDSCN4191.jpg

RSCN4195.JPGRSCN4196.JPGRSCN4197.JPG

nog ff verder gekeken dan de nederlandse sites en ik ben op de goede weg.
                          De dame vertoond mannelijke eigenschappen binnen 10 dagen met 1x lesbian dream sproeien.
                          Nu moet ze eigenlijk apart....(nog 1 daagje dan)
                          Last edited by psychedelic1988; 9 January 2014, 00:01.

Comment

dat gaat de goeie kant op he
                            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Dat ziet er zeer hoopgevend uit... Mooi man!

Grtz
                              Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Ow yeah, das snel! Mooi dat het met 1x spuiten al werkt.

Comment

Bezig...
                                X