Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Voor de geinteresseerde bij de onderstaande link gaan we serieuzer te werk met selectie, stekken en het hele geneuzel zoals het hoort voor goeie feminized zaden.
Waterglas is zeer basisch, dat kan lastig zijn, maar je kan het ook in je voordeel gebruiken.
Het geeft je nl de kans extra P of N te geven.
Gen 2000 ken ik niet. Dreft Platinum is een zeer goede uitvloeier, beter nog dan de gewone.
Gebruik NET genoeg, een paar druppels dus.
Het is dus prima om waterglas af te zuren. Canna - is ook gewoon een zuur. Beter weet je welk zuur..........Staat er vast wel op.
De oplossing wordt eerst troebel, maar bij de juiste pH wordt hij weer helder.
Canna - is ook gewoon een zuur. Beter weet je welk zuur..........Staat er vast wel op.
Canna werkt met 2 zuren.
Afhankelijk van in welke staat je plant verkeerd kun je kiezen welke PH- je pakt.
In de groei zou afzuren met HNO. (salpeterzuur) gewenst zijn en in de bloei zou afzuren met H,PO. (fosforzuur) zijn voordelen hebben.
Uiteraard is dit niet van mega belang en kun je ook gewoon altijd afzuren met fosforzuur (of salpeterzuur)
dus je bent niks verplicht om ze beide in huis te hebben. het is gewoon iets voor de mensen die denken er iets meer mee te kunnen bereiken
Thnx hjm ik heb de canna bloei ph- fosforzuur.
Thnx voor de aanvulling schimmige. Ik heb idd ook niet een id dat het kwaad kan ze groeiden goed met bloei ph-.
Het hangt er een beetje vanaf hoe lang de man/sts vrouw ertussen staat. Laat je hem/haar 1 dag ertussen staan zal ze zon 3 a 4 weken zaden werpen misschien nog een weekje extra als ze goed vol zit.
Kreeg de vraag hoe het er hier aan toe ging dus maar weer ff een updatje tussendoor.
Alles verloopt nog steeds lekker voorspoedig alleen zijn er in mijn ogen niet veel verschillen te zien met de laatste x op de bruine haren na.
We moeten nog ongeveer 2-4 weken geduld hebben voor deze 2 lady's beginnen te werpen.
Tot die tijd heb ik 2 bestoven plantjes met reguliere zaden staan die nu gaan werpen dus dat loopt mooi in elkaar over.
Links Purple Widow feminized rechts Purple widow x blue chocolate feminized DSCN4678.jpg
@cookaap en rebel: thnx manne er lijkt idd een leuke voorraad te worden (straks eerst een hermatest).
@morgen zonder zorgen thnx kerel die blue choco is sowieso overheersend sativa of vol idk pr3cies.
@Schimmige depents on what kind of work. Ma tis af en toe net een 2e baan haha. De kennis doet me btw meer dan die zaden aangezien ik nu een mooie run kan knallen. Het is echt buitenzaad geworden door de purple widow maar wie weet doen ze het binnen ook goed.
@tuinbroek: thnx kerel heb eemaal gesproeid toen verschenen er al ballen toen heb ik een 2e x gesproeid dusja al met al weinig dus
Mmm Zou de Blue Choc eigenlijk niet grotendeels indica dominant moeten zijn?
gezien de Blue als de Choc eigenlijk beide ook als indica aangeschreven staan? of zie ik weer iets over het hoofd/ niet goed opgelet
En true true, Maar Werk met je planten heb je nog voldoende
Give a man a few seeds and he can breed some plants, Teach a man how to grow seeds and he can breed his whole life
If life keeps putting you down, You better stay high
She is an indica dominant hybrid that produces good yields of sweet flowers. Originating in the PNW United states, she has long been a favorite of blueberry lovers. Eskobars "chocolat rain" was used as male in this cross. This male has fruityness aswell, coming from the dj short side of its genetics. Combined, they are a perfect match wich only will bring out more fruity flavors with slight hunches of the chocolate.
In veg they will appear indica, bushtype growth. The more Sativa side will show in flower. Most pheno's will finish between 10 to 12 weeks, giving u flowers with scents like u just opened the candy jar.
Comment