Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Psy goes feminizing

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Psy goes feminizing

De achtergrond is idd donker maar alles wat je moet zien valt goed te zien toch? De achtergrond is niet echt interessant hoor naar beneden komend zwart wit folie)
    Op deze manier krijg ik de mooiste foto's waarbij je idd de zaden los kan zien zitten
    Ik ben ook al aan het rapen gegaan voor de eerste paar zaadjes maar deze laten nog even op zich wachten.

Comment

Ziet er goed uit kerel, krijg gelijk de kriebels om zelf weer te gaan rommelen met soortjes

Wat ik vroeger altijd deed om de zaadjes eruit te krijgen was de planten op hun kopt te hangen als ze klaar waren en onder de planten zwart/wit folie met de witte kant boven, en dan met een stokje tegen de stammetjes aan tikken dan vallen alle rijpe zaden eruit en de rest wat niet goed is blijft dan zitten. Die pulkte we er dan uit als de wiet droog was....kut werkje maar wel gezellig

Succes verder kerel en hopen dat het ook daadwerkelijk vrouwtjes zijn en geen herma's....

Comment

mooie zaadjes in aanmaak mate.

ziet er goed uit
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Ziet er goed uit psy,
          Hopelijk geraak ik ooit ook nog zo ver
          Lezen is 1 Maar uitvoeren is iets anders,
          In ieder geval veel nuttige dingen gelezen in je topic
          Succes nog met je zaadrun!

Comment

Ja psy
            Dat word apenootjes rapen, veel succes.
            En dat ze goed mogen zijn
            Gr tuinbroek:eek:

Comment

@thc dude dat is overhaast zaden oogsten je doet het goed behalve dat je de plant afknipt beter gewoon in de pot laten en wachten tot alles rijp is en beetje bij beetje oogsten.
              Het is even afwachten en testen of testers zoeken

@thugz gaat idd lekker m8

@royalcheesegrow als het je maar interesseert dan kom ook jij een x zover als hier

@tuinbroek haha ckr laten we het hopen.

Het is ff geleden maar de planten veranderde niks meer aan afgelopen weekend zijn ze omgehaald en heb er tog aardig wat zaden afgehaald.We zijn bij elkaar zon 3,5 week aan het rapen geweest. Purple Widow feminized +- 300 en de blue Chocolate x Purple Widow feminized +-500 stuks.
              Ik moet ze nog een keertje tellen maar dat is echt een klotewerkje

Het topic blijft geopend voor de resultaten van de zaden maar het kan wel ff duren voor er weer wat verschijnt.

Mochten er mensen zijn die wat willen proberen straks geef een gil want ik moet weten of het feminizen goed is gelukt en ben zelf te druk met de gdp momenteel om te testen. Uiteraard wacht ik wel eerst de kiemtest af

Greets

Comment

Hoi psy
                Als je iemand nodig hebt om te testen, maar dan hoop ik wel op sativa dominante zaden, want sativa, s are the one, s
                for me.
                He verder veel succes
                Gr.tuinbroek

Comment

Ze mogen even in de koeling dan kiem ik er 50 als dat goed ga zend ik ze graag in de rondte om getest te worden.
                  Ik noteer je naam alvast

Comment

Leuk om te zien dat het goed gelukt is! Ben ook zeer benieuwd naar de smaak van de blue chocolate! Volgende ronde ga ik ze ook zetten denk ik!
                    -

Comment

Psy ik houdt me ook aanbevolen om je zaden te testen! Lijken me leuke soortjes! Ik zal er uiteraard een verslagje over schrijven! Greetz, xslt66x

Comment

aan het rapen geweest.
                        Ik moet ze nog een keertje tellen maar dat is echt een klotewerkje

Hier moet echt om lachen man!!

Succes dan!!
                        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

deze pw ziet er iets beter uit dan die je hebt gebruikt voor je reg seeds te maken !!

jmmr dat je niet een choco in enkel fem hebt he

groetjes en hou ze groen he
                          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

@lovis thnx m8 de blue choco ruikt heerlijk en valt qua geur helemaal in mijn straatje. Nu de smaak nog afwachten
                            @xslt66x heb je erbij geschreven tegen de tijd +-maandj(eerst kiemtest) dan krijg je een pm of je nog steeds interesse hebt
                            @mzz dagt dat knippe saai was maar zaadjes tellen pffff haha
                            @k1 daar heb je wel gelijk in ja al was de reg man mooier in het begin. Wat niet is kan nog komen he
                            Als de smaak voldoet gaan we hier ook ckr mee aan de slag.

Comment

Ondanks de drukte met de gdp ga ik van start met deze zaden want ik wil weten of ze geschikt zijn voor een leuke guerrilia kweek deze zomer.
                              Ik heb 5x feminized blue chocolate x purple widow en 3x feminized purple widow te kiemen gelegd. Mochten ze kiemen dan kunnen ze niet allemaal blijven maar dat zien we dan wel weer. De resultaten komen hier uiteraard.

Comment

ben benieuwd psy
                                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Bezig...
                                X