Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Psy goes feminizing

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Psy goes feminizing

Het moment van de waarheid zijn het vrouwen zonder herma trekjes? Het zal wel gelijk op 12 uur gebeuren voor wat vaart

Comment

Ben ook benieuwd! Zijn ze inmiddels allemaal ontkiemt? Greetz, xslt66x

Comment

Dan zou het superzaad zijn ze liggen net 15 minuutjes hoop toch wel dat morgeavond iig een gedeelte is ontkiemd

Comment

Fingers crossed Psy

Comment

Je bent wel bezig niet, of is het testen? Je maakt er goed werk van.
            Hopen dat alles lukt, dr moet ook wel wat fout gaan!!!!!! En daar leren we weer van.
            Veel succes

Comment

Doe met je mee smowkie

Dit is echt een test tuinbroek deze zaden moeten getest worden op kiemen en op herma.
              De kiemtest moet ik sowieso zelf doen. Als het kiemt was er al wat animo om ze af te bloeien zodat we de resultaten zo snel mogelijk kunnen zien.
              Heb zelf nu wat meer rust met de gdp dus kan een paar kleintjes kwijt in de stekkentent

Als je het doet doe het dan goed ongeteste/slechte zaden zou ik niet een willen ruilen dus vandaar de uitgebreide praktijken

Deze test moet nu gewoon gebeuren aangezien de grand daddy purple hetzelfde process staat te wachten.
              Is het gelukt doen we een feminized run is het mislukt dan word het een reguliere run.

Groeten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door psychedelic1988 View Post
                Het moment van de waarheid zijn het vrouwen zonder herma trekjes? Het zal wel gelijk op 12 uur gebeuren voor wat vaart
                Ga je ze ook testen door stress toe te brengen? gezien dit ook een herma factor kan zijn.
                If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Spanned! Ik ben benieuwd, maar het moet haast wel goed zijn denk ik hoor.

succes kerel.
                  Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Gaat lekker Psy, ouwe zaadboer

Heerlijk man, blue chocolate! Mocht je nog een tester zoeken, dan weet je me te vinden......

Grtz
                    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

@schimmige zover denk ik nog niet voorruit eerst maar is kiemen. Mocht het lekker lopen kunnen we ze natuurlijk wel een dosis stress geven maar dat krijgen ze standaard al bij mij. Misschien beetje kloten met een lampje midden in de nacht.

@morgen zonder zorgen thnx m8 Als ik dat soort dingen ga roepen van tevoren werkt het averechts Ben geboren voor ongeluk dus ga vast van het ergste uithaha

@plantos Thnx kerel gaat idd lkkr door de laatste tijd. Die blue choco is idd erg lekker zo lekker dat hij weer bijna op is(krijg je ervan he met een kleine oogst). Deze zaden blue choco zijn wel bevrucht met het female stuifmeel van de purple widow he maar ik zoek ckr testers als ze kiemen.

VOORLOPIG NIET GEKIEMD NA 21 UUR

Comment

veel geluk met je nieuwe test m8

dat het mooie sletjes mogen worden

grtzzzz
                        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

En en en? Zijn er al zaadjes gekiemd? Het is zo stil!

Greetz, xslt66x

Comment

Spannend

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                            -

Comment

Sorry mannen wegens drukte was ik de zaden vergeten.
                              Kan jullie vertellen dat op 1 na alles is gekiemd ze liggen nu nog steeds tussen de watten uitgedroogd en wel haha.

Ik moet even nieuwe te kiemen leggen zodat ze van het weekend de aarde in kunnen.
                              Het duurt weer wat langer mja tis niet anders

Comment

het leuke van dit is , dat je weet dat ze kiemen :p

nu de rest nog effe testen m8

groetjes
                                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Bezig...
                                X