Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Psy goes feminizing

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Psy goes feminizing

Oorspronkelijk geplaatst door DenSchimmige View Post
    Klopt, Cannabis en Brandnetel zijn familie van elkaar.
    Strikt genomen behoren ze tot de zelfde orde (Rosales), maar is het wel een andere familie (Cannabaceae ipv Urticaceae)

Rozen een Iepen behoren overigens tot dezelfde orde, dus heel veel zegt dat ook weer niet. Hop is daarentegen wel weer een onderdeel van de cannabis famillie.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Thnx mannen ook voor de info.
      Ben erg nieuwsgierig maar als ik nu ga kijken heb ik een grote kans dat ik er een paar vertrap.
      Met enkele weken ga ik weer is kijken of er wat leven is.

Groeten en tot later

Comment

En...?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik ben eergisteren richting de spot gegaan maar het is nog een aardig stuk lopen door de bush bush .
          Ruim voor onze spot zit een vis spot en er waren ook vissers aanwezig dus zijn we maar door gerede en moeten we eerdaags nog ff terug mayby vandaag wel ff.

Comment

Nou slecht nieuws betreft de purple Widow feminized die zijn mislukt.
            Kreeg vandeweek bericht dat er uit 2 zaden 2 mannen zijn gekomen.
            Nu vestig ik me hoop op de andere maar daar verwacht ik nu ook niets meer van.

Mocht de Blue Chocolate x purple Widow wel gelukt zijn dan heb ik heel wat werk te verrichten op de buitenspot en zo niet dan zal daar de komende jaren wilde wiet groeien haha

Moet nog ff tijd zoeken om langs te gaan

Comment

das balen m8 , al een geluk dat je je ma's nog hebt he dus je zal verder met stekjes moeten gaan

groetjes
              Last edited by k1; 1 August 2014, 12:32.
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Agja je kan niet alles hebben he haha maarre das jammer van grapee komt nog wel goed m8 al snap ik er nog steeds weinig van hier was het 10/10 goed.

Comment

Bezig...
                X