hoi mensen ben voor de eerste keer bezig ga een kweekverslag bijhouden
had echt een superberoerd budget maar ze doen het goed
Ik had 4 bubbels stekken en een 600 watt hps heb de stekken na anderhalve week
getopt [2stuks] en 2 gefimmt denk alleen dat dat bij eentje is mislukt en heb ze met
2en halve week in de bloei gezet. daar staan ze nu 2 weken in en vind ze er zelf wel redelijk uitzien
ik heb ze in 11L potten staan met gewone potgrond en heb geen voeding
ik probeer de temperatuur beetje stabiel te houden met licht is het 26 graden
en dan staat het snachts aan vanwege de kou op zolder me lamp zorgt snachts voor genoeg warmte
en overdag als ze slapen is het rond de 18 a20 graden ga een klein elektrisch ventilatorkacheltje
kopen voor boven denk dat het net iets warmer mag
ik ga wekelijks plaatjes plaatsen zet de eerste hier gelijk bij
DSCF0769.jpgDSCF0770.jpgDSCF0771.jpgDSCF0772.jpgDSCF0773.jpgDSCF0774.jpgDSCF0775.jpg
op een plaatje kan je zien dat ik de onderste vertakkingen een beetje opzij aan het trekken ben probeer
de onderste ook een beetje licht te gunnen en hoop dat ze een mooi formaat gaan krijgen
we gaan het zien
had echt een superberoerd budget maar ze doen het goed
Ik had 4 bubbels stekken en een 600 watt hps heb de stekken na anderhalve week
getopt [2stuks] en 2 gefimmt denk alleen dat dat bij eentje is mislukt en heb ze met
2en halve week in de bloei gezet. daar staan ze nu 2 weken in en vind ze er zelf wel redelijk uitzien
ik heb ze in 11L potten staan met gewone potgrond en heb geen voeding
ik probeer de temperatuur beetje stabiel te houden met licht is het 26 graden
en dan staat het snachts aan vanwege de kou op zolder me lamp zorgt snachts voor genoeg warmte
en overdag als ze slapen is het rond de 18 a20 graden ga een klein elektrisch ventilatorkacheltje
kopen voor boven denk dat het net iets warmer mag
ik ga wekelijks plaatjes plaatsen zet de eerste hier gelijk bij
DSCF0769.jpgDSCF0770.jpgDSCF0771.jpgDSCF0772.jpgDSCF0773.jpgDSCF0774.jpgDSCF0775.jpg
op een plaatje kan je zien dat ik de onderste vertakkingen een beetje opzij aan het trekken ben probeer
de onderste ook een beetje licht te gunnen en hoop dat ze een mooi formaat gaan krijgen
we gaan het zien
Comment