Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt

    Korting op 420shop
    Na mijn vorige verslag ben ik toch om met zaden

    Twee weken geleden 50 cloontjes gepot,na 4 dagen 1/4 al dood .Ik terug na de growshop kreeg ik 50 nieuwe,deze hadden op het eerste gezicht niks uiteindelijk heb ik ze er weer allemaal uitgetrokken.Na veel discutie heb ik toch besloten om met zaden verder te gaan.Aangezien ik medicinaal gebruiker ben ga ik dan toch zaden gebruiken.Morgen ga ik dan 10 white widow zaden fem halen.Moet ik 5 zaden of toch alle 10 ontkiemen en dan na 3 weken de beste 5 selecteren.Voor mij totaal nieuw en helaas kan ik financeel niet voor groeien onder tl.Maar zal ik onder 1 600 watt voorgroeien en 2 x 600 afbloeien Daar komen 5 x 50 liter kuipen onder te staan die ik ga toppen en dieven.De zaden zijn van kera white whidow geen ervaring mee dus alle advies is zeer welkom Zoals velen weten mijn hok is 3,60 lang 1,75 breed en 2,00 hoog Yessssssssssss we gaan weer beginnen

    #2
    Re: Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt

    Gewoon 5 zaadjes uitkiemen in pleepapier (dan kan je zien wat er uit komt en het geen wat niet uitkomt kan je gelijk vervangen) en dan als er een wit puntje van 1 a 2 cm aanzit de zaadjes in je aarde potten 1/2 cm diep met het witte puntje naar ONDER, en dan losjes aarde erover heen (er zullen anderen zijn die het dieper doen maar ik deed het zo). Wachten met voeding geven tot ze hun eerste echte paar bladeren heeft (dus met minimaal 3 vingers of meer) uitkijken met overdoseren want stekken hebben meer nodig dan zaad planten.
    De eerste paar weken de lamp op 80CM hoogte hangen van je zaailingen. Zou ze wel gelijk in je grote bakken potten dan hoef je niet over te potten, scheelt weer stress voor de kleintjes Dan een weekje of 2 a 3 voorgroeien en dan omschakelen naar 12/12. Hou je aarde lekker luchtig en geef ze voldoende water (naar behoefte dus) want ze kunnen aardig zuipen.

    En ik wil op ze minst een pond wiet zien aan het eind van de rit met 2x600W anders blijf je voor mij de grootste prutser op het forum

    Veel succes en me stoeltje is gezet

    Comment


      #3
      Re: Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt

      Ook eindelijk aan het zaad dus.

      Stekkies kan makkelijk zijn op het eerste gezicht, maar later krijg je toch weer problemen.

      Succes!
      Last edited by Cookaap; 2 January 2014, 21:58.

      Comment


        #4
        Re: Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt

        Als je goede stekken heb heb je echt nergens last van en kunnen ze net zo gezond zijn als zaadplanten. Het enige verschil is de penwortel van een zaadplantje, en een zaadplantje is makkelijker om te groeien omdat die niet zo gevoelig zijn. Om stekken tot een goed eind te brengen komt er toch wel een beetje kennis om de hoek kijken....

        Comment


          #5
          Re: Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt

          hey cannarebel ja man dat klopt vriend heeft 16 zaad planten staan met 60 70 cm gewoon stam van 1,5 cm Das niet normaal ,dat haalde ik nog niet met 3 stuks als ik ze aan elkaar plakte hahahahaha.En ja die kennis heb ik niet met stekken ben medicinaal patient die is gaan kweken voor eigen gebruik.Daar bij veel info op gezocht maar toch foute gemaakt.Vind het een vet forum waar veel mensen elkaar helpen Cookaap ook jij bedankt en nog veel meer QnQ Karsi Nik El Plantos Gamm rollup Rodigan Ronson Mway Berry ryder en sorry als ik je vergeten ben Sta te popelen om morgen de zaden te gaan halen gr gizmo

          Comment


            #6
            Re: Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt

            De zaden kun je ook in spongepots doen in een propogator.
            Haal deze bij het tuincentrum zijn van cocos €6,95 50 stuks even in een emmer met water uitlaten lekken in propo waarin een laagje stekaarde leg dit doe je ook een beetje over het zaadje plantenspuit er over deksel erop en lamp er 1 meter boven .
            Wortels onder zichtbaar dan in de definitieve pot afgesneden cola fles er over heen vochtig houden en de lamp laten zakken.
            Laatst keer ging ik toen de flessen er over heen gingen gelijk naar de 80 cm en in de loop van de volgende dag elk 2 uur 5 cm naar beneden en temp ter hoogte van de planten checken goed dan weer 5 cm tot de 60 cm bereikt was.
            Bij de eerste echte blaadje gaat de fles er af.
            En dan ook wortel stimulator geven halve dosis eerste 2 keer.
            Zo heb ik het met die Somango`s en de 60Day Lemon de laatste keer gedaan 13 uit 13 en 6 uit 6.
            Succes

            Comment


              #7
              Re: Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt

              okee zal eens kijken hoe ik het ga doen thx mway Heb verschillende manieren gezien en alle info is welkom greetzzzzz gizmo

              Comment


                #8
                Re: Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt

                hey gizmo succes jong
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                Comment


                  #9
                  Re: Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt

                  Jaaaaaa de zaden zijn binnen 10 stuks white widow 5 stuks liggen in de watten met regenwater vochtig gemaakt.Temp is nu 23 graden dus laat maar gaan met die banaan hahaha foto s doe ik na het eten even groetjes gizmo

                  Comment


                    #10
                    Re: Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt

                    Mooi man,geluk.

                    Comment


                      #11
                      Re: Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt

                      Yessss mway gelukt liggen in de watten onder in het hok met 23 gr en tussen 2 schoteltjes in.Hopelijk komen ze alle 5 uit maar heb nog backup haha Heb 5 7 liter potjes klaar staan om ze er in te zetten. Dan na 1,5 a 2 weken gaan ze over op 50 liter kuipen Het soort is gewoon goeie en redelijk makkelijk


                      Thc: 15-20%
                      Hoogte: 100-120cm
                      Genetica: indica & sativa mix
                      Effect: sterke up/extreem stoned
                      Opbrengst: 500 gram
                      Oogstmaand: Oktober buiten
                      Bloeitijd: 8-9 weken binnen
                      79c137be9bf8e20f271852411ca28640.jpg

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Yessss mway gelukt liggen in de watten onder in het hok met 23 gr en tussen 2 schoteltjes in.Hopelijk komen ze alle 5 uit maar heb nog backup haha Heb 5 7 liter potjes klaar staan om ze er in te zetten. Dan na 1,5 a 2 weken gaan ze over op 50 liter kuipen Het soort is gewoon goeie en redelijk makkelijk


                      Thc: 15-20%
                      Hoogte: 100-120cm
                      Genetica: indica & sativa mix
                      Effect: sterke up/extreem stoned
                      Opbrengst: 500 gram
                      Oogstmaand: Oktober buiten
                      Bloeitijd: 8-9 weken binnen
                      79c137be9bf8e20f271852411ca28640.jpg

                      Comment


                        #12
                        Re: Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt

                        Derde keer, goeie keer. Have fun!
                        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                        Comment


                          #13
                          Re: Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt

                          Denk dat je wel flink langer mag voorgroeien. Om van 5 planten een kilo te halen mogen ze best groot (60+cm) zijn.
                          Da's toch minstens het streven met 2x600 erboven en niet onmogelijk in 50L

                          Waarom zet je ze in 7L potjes, duurt het niet erg lang voor die volgeworteld zitten ?
                          Als ze er maar 1-2 weken in hoeven te staan dan zijn 1L of 2L-potjes groot zat volgens mij, anders ga je veel wortel beschadigen bij overpotten.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt

                            Probeer eerst maar eens 40gr per plantje eraf te halen van 5 stuks daarna kan je misschien je wensen aanpassen.

                            Zou ze wel gelijk in de grote bakken zetten dan kunnen ze in ene keer de bak volgroei en anders hebben ze zometeen weer stress van het overpotten. En aangezien het je eerste keer is.....

                            Alle stress factoren zorgen ervoor dat jij er niet veel vanaf zult halen....

                            Comment


                              #15
                              Re: Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt

                              lokes ,

                              max 2 weekjes , dan zou ik zelfs opteren om ze in een potje van 11/11 te zetten

                              ivm ze in 7 L te zetten , geef ik Q helemaal gelijk in

                              of zoals canna zegt , gelijk in de definitieve pot zetten

                              groetjes en knallen maar met die zaden
                              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                              Comment

                              Bezig...
                              X