Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt

haha das mooi heb al een rednose gehad dus deze krijg ik ook wel op zijn plaats haha dit was mijn oudegizmo.jpg

Comment

Heej GIZMO, nu toch zaden. Komt goed man, gaat zeker lukken. Wat QnQ al aangaf hoe langer je de plant laten groeien , hoe groter de plant wordt voor dat je overschakel op 12/12 voor bloei. 4-6 groei moet makkelijk lukken in jouw hok. Wel gaan toppen he tussen 3e-5e internode(zijtak)

succes man, ik ga je zeker volgen.
      Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Hey Morgen zonder Zorgen haha ja toch zaden Met blijdschap zijn er 3 van de 5 met het kopje boven gekomen yesssss De andere 2 gaan het niet worden denk ik Dus heb ik die andere 5 ook maar in de grond geduwd Dit keer alla Berry Ryder style potje grond wat vochtig gemaakt met plantenspuit Zaadjes der in beetje grond er over ook dat vochtig gemaakt.Deze meteen onder de lamp en lopen laten De andere zaadjes had ik 24 uur in glas water gedaan zaterdag avond en zag bij 4 de wortel 3 hebben het gehaald.Temp is 26 gr en lv 60% Lamp hangt nu op 60 a 70 cm. Vandaag woensdag 08-01-2014 zijn der 3 bovenwater en heb ik der nog 5 backup gepoot omdat ik toch 5x50 liter wil gebruiken Ga zeker lang voorgroeien met mijn hok bomen moeten dat worden hahaha nou straks ff foto maken van de kopjes haha it has begon

Comment

die luchtbevochtiger heef niet veel nut buiten de propogator denk ik.
          in een kleine ruimte is een kleine mistmaker heel handig !

Greetz Wiedewiet !

Comment

als ze alle 5 opkomen zou ik ze alle 8 nemen en 4 onder 600 zetten scheel een end voorgroeien.
            Toppen en knakken om een breed gelijk veld te creeren.

Comment

Ik denk dat de ander zaadjes morgen wel boven komen! Nog een paar dagen wachten voordat je ze weg gooit.
              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Jaaaa Berry kerel your the man hahaha Conclusie5 zaden waarvan 3 zaden tussen de watten 2 uit 1 dood Andere 2 in glas water worteltje in de grond 2 dood Volgende 5 backup potjes gevuld zaadje der in alla berrystyle grond er over nat spuiten niet te nat En nu de 2de dag hallo plantjes 5 gepoot 5 uit Dus berry helemaal goeie kerel update volgt als ze blaadjes uitsprijden hahaha gr gizmo ps temp 26 gr lv 60% lamp 60 cm van de propegator af !!!

Comment

Mooie amstaffies en wat een dotje die pup

heb zelf ook een amstaff.
                  en een blauwbloed pitje
                  geweldige honden.

maar laat zien wie de baas is !
                  want eenmaal 1jaar en je krijgt het niet afgeleerd meer bijna.
                  gr

Comment

Heel mooi diertje man!
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Woensdag 08-01-2014 waren er 3 boven waarvan 2 het hebben overleeft.woensdag heb ik ook 5 backup alla Berry Ryder gedaan haha.Die zijn alle 5 uitgekomen,na 2 dagen waren ze al boven Vandaag 13-01-14 zijn der 7 boven de eerste 2 zijn 5 dagen en die andere 5 zijn 3 dagen oud De temp is 26,8 gr met lamp aan en 19,8 met lamp uit lv 65 % Nou de eerste foto s van de zaden olle DSC_0217.jpgDSC_0218.jpgDSC_0219.jpgDSC_0221.jpgDSC_0222.jpg

Comment

Strekken als gek Lamp zakken. Grtz
                        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

okee man thx Rodigan ga ik doen wanneer mogen ze in de grote pot grond ???

Comment

Wacht maar een weekje totdat je bekertjes wat doorworteld zijn.
                            Zoniet heb je teveel kans dat je de wortels beschadigt bij het verplanten.

Bij het overplanten mag je het steeltje gerust tot aan de lobblaadjes onder de aarde steken.
                            sigpic
                            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Gamm thx weer wat geleerd ik zou ze nu al hebben gedaan die 2 gr in ieder geval !!!
                              Wortel zal zich in de gehele beker moeten ontwikkelen Want anders valt ie uit elkaar en beschadig je ze Zit ik goed Gamm ?

Comment

De wortels zullen je aarde na verloop van tijd "omhelzen". (zie foto van een iets oudere plant)
                                Daardoor is het makkelijker en veiliger verpotten.

Wanneer je nu je plantjes uit de bekertjes haalt zal de aarde van tussen de wortels vallen en heb je enkel je tere worteltje over.

sigpic
                                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Bezig...
                                X