Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt

Das indd zo ja dan wachten we mooi af en zetten straks de lamp wat lager voor strek te voorkomen

Comment

Hey Rodigan lamp hangt lager op 60 cm nu,met 27 gr en lv 65%.De temp uit nog steeds 19,8 en de eerste 2 hebben al flink wortels gemaakt.De andere 5 beginnen nu ook goed te volgen.hier ff foto s 2 van de bekertjes wat eerst stonden gr gizmo

DSC_0224.jpgDSC_0223.jpg

Comment

Die mogen nog wel even wortelen, maar wortels willen een 100% donkere ruimte hebben volgende keer zwarte voorgroei potjes paken van 13x13x13 (1 liter).

Gr,
        Donnie

Comment

Sterker nog, zorg er nu al voor dat de wortels geen licht zien. Tape die potjes in of zo. Grtz
          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Jip gebeurt afgeplakt,dan heb ik nog een vraag betrekking op voorgroei. Jullie gebruiken tl voor de groei,ik heb hier gloednieuwe tl armatuur staan 120 lang 2 tl buizen. Kan ik daar gewoon kleurcode 840 / 940 in zetten voor de groei bak,en er onder voorgroeien De voorgroeikast wilde ik in het kweekhok maken licht dicht met muizentrap Waar natuurlijk afzuigertje in komt pc greetzzzzz gizmo

Comment

Voor groeien onder TL is mogelijk, net zoals onder HPS.
              Indien je wilt voor groeien zou ik niet de Gamma TL gebruiken, maar eerder denken aan een T Neon. Over de kleur codes: kan...

Indien de ruimte er is met het budget zou ik eerder voor een Secret Jarding D90 Propagator gaan met Turbo TL 75 watt ( tent maat 90x60x90 )
              Voordeel is dat je geen ruimte inlevert in je bloei hok, geen zorgen heb over eventueel licht en het kost niet heel veel ( al kan ik niet in iemand portomonee kijken... )

Ik zelf gebruik gewoon HPS voor de voorgroei, dit op 300watt HPS. Bloei gaat op 600 watt HPS, deze manier word niet door velen aangeraden dat weet ik.

Comment

Groei = 865= 6500k
                Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Ik ga 840 gebruiken Koel wit 36 watt 2 stuks Je kon ook 940 pakken stond in veel verslagen klopt dat

Comment

600Watt mh sunpower coolwhite erin.
                    Deze kun je dimmen althans bij mijn B.A.L. Dim

Comment

Ja daar zijn we weer,de dames staan nu in 50 liter zakken hahahaha had even niks anders. De temp is nog steeds 26 gr en lv staat op de onderste meter op lo. Maar op de andere 2 rond de 60% kan ik het vocht apperaat aan zetten. Of is dat allee met stekken. Heb ze net over gepot en 200 ml met beetje root-c er bij verder gaan we nu wk 3 in De 2 grootste zijn nu 12 dagen en de 3 andere 10 dagen bovegrond hahaha 2 backups nog in 11 liter potjes.en hier zijn ze dan de white widows
                      IMG_5093.jpgIMG_5094.jpgIMG_5095.jpgIMG_5097.jpgIMG_5098.jpgIMG_5099.jpgIMG_5100.jpgIMG_5103.jpgIMG_5104.jpgIMG_5095.jpgIMG_5102.jpgIMG_5105.jpg
                      IMG_5092.jpg ZO MENSEN FIJNE AVOND EN TOT LATERSSSSS

Comment

Dan heb ik even een vraag,ik heb nu 50 liter per plant lightmix hoeveel water mogen ze per keer hebben in zo n grote zak/pot hahaha Gewoon 200 ml per dag opbouwend na paar liter per dag Of moet ik ze nou een keer 5 liter geven rond om en dan paar dagen niks.I dont know let me know hahahaha greetzzzzzzz gizmo

Comment

Ik ben van mening elke dag naar behoeve.
                          Dagen overslaan ben ik geen voorstander van.
                          Zelf maak ik gebruik van blumats dus krijgen
                          ze ook elke dag naar behoeven water.
                          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                          Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Vindt sommige kweekverslagen bol staan van vragen, die of zelf opgezocht kunnen worden of door beter in te lezen alvorens te starten...

Ik begrijp het gemak wel.

Comment

Hahaha ja eigelijk heb je gelijk Maar ik kan bijna nergens lezen hoeveel water er iedere beurt gegeven word De rest is wel opgezocht hierzo Maarja dat kut watergeven he hahahahaha

Comment

Gebruik kokosnoten vezels ...
                                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Bezig...
                                X