Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Niets op aan te merken. Misschien dat je wel wat problemen zal hebben met die achterkomertjes wat de afstand Lamp-Plant betreft, maar daar kunnen we een mouw aan passen, en wel op volgende manier: Je neemt videos, cd's, boeken, ... En legt deze onder je potten waar je KLEINSTE plantjes in staan. Zo verhoog je ze tot de optimale Lamp-Plant afstand en gaan ze niet strekken ofzo. Ook opletten met water geven. 400ml lijkt me wat veel voor zo'n kleine plantjes. Ze staan echt niet graag in het natte met hun voetjes, het is echt nefast (feminised zaad heeft het nogal snel zitten) voor je plantjes met oog op de toekomst. Dus alles wat afmeten en op gevoel gaan. Ze niet teveel gaan verwennen, alles rustig en het komt in orde !
Sinds een paar dagen beginnen de puntjes van de blaadjes naar
beneden te hangen.
Heb al gelezen dat het de ph kan zijn maar volgens de meter klop alles?
vanmorgen hingen de blaadjes vree naar beneden dus heb ze wat water gegeven.
Kan dit aan nog iets anders liggen?
De lichten gingen net uit gaan ze stonden dus al 11uur aan,
het kon dus niet zijn da de plantjes nog aan't slapen waren
die kreuken in de bladeren is alleen bij die ene plant (dezelfde soort) en is al altijd zo geweest dus daar maak ik mij geen zorgen over, en de bladeren staan terug mooi recht door water te geven.
MAAR ik maak mij zorgen over de naar beneden hangende punjtes van de bladeren, zo als gezegd de ph in de grond is 6 zo als op de foto te zien
waar zou het dan kunnen aan liggen? EC?
Comment