Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste binnenkweek 4x Critical

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste binnenkweek 4x Critical

Dit is er eentje om te volgen ik kan hier ook iets uit leren

Comment

heey bedankt voor jullie reacties en gezellig dat je meekijkt plukken tufn heb nog eens heel grondig gekeken maar niks gevonden en er zijn gelukkig verder ook geen gaatjes te zien hopelijk blijft dat ook zo het word al best vol in het hok heb nog een paar fototjes gemaakt

Dag 30:

6 dagen op 12/12
      IMAG0992.jpgIMAG0994.jpgIMAG0998.jpgIMAG1001.jpgIMAG0999.jpg
      Attached Files

Comment

Mooie dichte bebossing lukt dat zo 4 planten in een 60x60? Ik krijg er met moeite 2 in?! Misschien omdat ik van die water-opvangschoteltjes gebruik onder men potten.. Maarja anders als de potten lekken wordt het zo een smeerboel met dat overtollig water. Heb jij daar geen last van?

ALvast veel succes

Comment

Hey chinchan, dit wordt wel wat krapjes he
          Voor de rest ,ziet er gezond uit man!!
          keep up the good work!!!
          Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

Comment

Heey CyayC bedankt hoor! ben er zelf ook erg bij mee hopelijk gaat het wel passen inderdaad word wel wat krap maar er is hier en daar nog wel wat ruimte maar ze moeten niet veel groter meer worden haha ze staan in zakken van 25x25 die een beetje uit zetten naar de zijkant dus ze zijn nu 28z28 past allemaal maar net.
            heb zelf geen last van een water smeerboel geef hele kleine beetjes water via de zijkant en de hoeken er loopt soms wel een heel klein beetje uit maar dat word opgevangen door een waterdichte zak heb een fotootje proberen te maken
            IMAG1002.jpgen nog een van de plantjes dan maar IMAG1008.jpg

Heey Reiko bedankt voor je support he! die plantjes van jou zien er ook erg mooi en gezond uit en wat zijn ze opeens een stuk groter geworden zeg!

Comment

Daarmee makker, bij jouw zal dat maal 2 zijn he Je zal zien ,ze zullen ommekeer een groeispurtje doen, ik was ook verbaasd toen ik dat tentje open trok!
              keep it up m8

Comment

Ik zou nu of komende dagen zeker omschakelen!
                Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Hey ChinChan, mooie plantjes daar makker! Heb zelf ook Critical staan. Vind het een mooie plant, telkens weer! Ik vind hem ook heel gemakkelijk te growen, geen last van kleine problemen nzo. (Voorlopig dan, even hout vasthouden )

Veel succes ermee nog, ik wip af en toe binnen!
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-homemade-kast

Comment

Thanks maat hoop echt dat het gaat passen xD word elke dag toch iets krapper IMAG1042.jpg

heey Rodigan heb ze gelukkig 6/7 dagen geleden omgeschakeld op 12/12 het word nog word nog spannend zo

heey Tjakke Leuk dat je ook meekijkt! het gaat voorlopig nog goed en hopelijk blijft dat ook zo
                    Last edited by chinchan9; 20 January 2014, 22:14.

Comment

Nog even snel een foto update

Dag 36:

IMAG1093.jpgIMAG1092.jpgIMAG1094.jpg

Comment

Ziet er netjes uit!!! Keep it up!!!
                        grtz

Comment

heey Reiko Bedankt he ! heb heb op t moment erg druk dus kan even niet zoveel posten maar zal van de week even een klein stukje schrijven over hoe het er aan toe gaat enzovoort

en de geur op het moment is echt heeeeerlijk zo he kom snel weer even bij je kijken moet weer door! Groetjes

Comment

Al goed op dreef zo te zien.

Kga toch nog lekker bij aanschuiven...
                            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

heey De Witte Gezellig dat je ook even komt kijken

vandaag zijn ze al weer 39 dagen oud en staan ze er zo bij.

IMAG1098.jpgIMAG1099.jpgIMAG1100.jpgIMAG1105.jpgIMAG1097.jpgIMAG1101.jpgIMAG1103.jpgIMAG1104.jpg

zoals jullie zien op de laatste foto is het blad een beetje vergeelt bij 2 plantjes is dit het geval bij alleen de aller onderste 2 blaadjes aan beide zieden
                              denk dat dit is gebeurt door te veel water bladeren hingen namelijk op de grond luchtvochtigheid zit rond de 50% of heeft dit een andere reden?

er zitten ook wat bladeren tegen de zijkant van de tent aan dit vinden ze volgens mij ook niet echt prettig. Denk dat ik mn afzuiger maar iets hoger moet zetten voor een paar dagen.

en aangezien het toch wel erg krap word in mn tentje denk ik dat ik de volgende keer 2 plantjes neem en lekker ga scroggen lijkt me een veel beter plan voor mn spaarlampje en mn beperkte ruimte.

voor de rest lijkt het allemaal goed te gaan gister begonnen met halve dosis sweet jane 1(bloei) en 3/4 dosis guano extract

Alvast heel erg bedankt allemaal! Groetjes

Comment

Ik denk ook te veel water ja, de bladeren staan bol naar boven. Ga hier niet vanuit, zo ervaren ben ik nog lang niet.
                                Als het vergelen aan blijft houden dan zou het best wel eens een tekortje kunnen zijn aangezien je al 39 dagen groeit

Comment

Bezig...
                                X