Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste binnenkweek 4x Critical
Collapse
X
-
Re: Eerste binnenkweek 4x Critical
Vraag foto 4 en 5 begint die niet weer in de bloei te schieten of ligt dat aan mij laatste week spoelen En Jiffy over hoe bruin de haartjes zijn 50 % 75 % ligt ook aan je zelf wat je wil Daar kunnen de zadenmannen meer over vertellen hahaha QnQ Berry Mway bvb Nou succes nog met hakken straks
Comment
-
dag mannen bedankt voor de reacties! volgens mij zijn ze in 2e bloei geschoten ben vanaf gister aan het flushen want de eerste amber trichomen zijn gespot. nou hopen dat het nog een beetje aandikt zal straks nog even wat foto's maken
als alles verder goed gaat heb ik volgens mij genoeg voor de komende 3 maanden waarin ik gelukkig weer een nieuwe ronde kan doen
Comment
-
Goedenavond heren
@Glennomel thanks man! bedankt voor de tip
@Reiko heey man het gaat nog goed inderdaad nu hopen dat het mooi mag eindigen.
ga ik zeker doen ! hier nog wat foto's
IMAG0156.jpg IMAG0160.jpg IMAG0158.jpg IMAG0163.jpg
IMAG0150.jpg IMAG0152.jpg IMAG0153.jpg IMAG0157.jpg
Comment
-
@Glennomel haha ja ik ook
@Cookaap heey man dat is erg fijn om te horen! eerste kweekje dus kan alleen maar beter gaan heb erg mn best gedaan voor de dames
weet alleen niet wanneer ik moet oogsten dacht dat het niet lang meer ging duren maar nu ze weer in de bloei geschoten waren weet ik het ook niet meer kan iemand mij een beetje helpen ? er zijn bijna geen clear trichomen meer te zien allemaal milkey en 20% amber maar ik kan niet zien wat er nu onder die laag toppen zit. ook zijn er allemaal nieuw witte pistols bij gekomen. wat moet ik hier nou weer mee xD
heb maar een paar foto's gemaakt van de toppen want ik weet het niet meer
IMAG0186.jpgIMAG0182.jpgIMAG0177.jpgIMAG0176.jpgIMAG0169.jpgIMAG0174.jpgIMAG0175.jpgIMAG0170.jpgIMAG0188.jpg
en verder wens ik iedereen ene fijne avond
nog een vraagje kan al een tijdje niet meer meerdere foto's uploaden moet nu elke foto apart uploaden heel gedoe.
en ik mn profiel plaatje wijzigt niet heb nog steeds die afgezaagde psychoactieve top -.- xDLast edited by chinchan9; 26 March 2014, 20:40.
Comment
-
Hoe oud zijn ze nu (bloeiweken)?
Witte haartjes moet je niet op letten, om goed te kunnen oogsten moet je naar de trichomen kijken. Kun je daarvan een foto sturen?
Vaak worden clear en milky trichomen moeilijk van elkaar onderscheiden. Vaak door oogstkoorts, ja heb er zelf ook wel last van
Daarom beter even een foto op JD gooien en laten beoordelen.
Comment
-
Of gewoon 1 van de zijtopjes nu al oogsten
Kan je rustig dat topje beetje bijknippen en de trichs wat beter bekijken ...
en heb je binnen goede week al indicatie wat smaak/effect is, en kan je beslissen of die volledig om gaat of niet ...
Ziet der in ieder geval smakelijk uit ginder
Comment
-
@Cookaap bedankt voor de tip! Kan helaas geen goeie foto's maken zal het zo nog eens proberen ze zitten nu ongeveer in week 8 en ben nu 6 dagen aan het spoelen. kan inderdaad niet wachten maar heb wel geduld hoor anders gaat het alleen maar ten kosten van de kwaliteit en dat willen we niet
@ Shifty gaat er bij z'n klein plantje dan niet teveel energie verloren aan het repareren van de wond of maakt dat niet uit?
bedankt! kan niet wachten tot ik het nou eindelijk eens kan proeven straks nog een paar weken drogen, de weckpoten staan al klaar
Comment
Comment