Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste binnenkweek 4x Critical

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Comment

Re: Eerste binnenkweek 4x Critical

Vraag foto 4 en 5 begint die niet weer in de bloei te schieten of ligt dat aan mij laatste week spoelen En Jiffy over hoe bruin de haartjes zijn 50 % 75 % ligt ook aan je zelf wat je wil Daar kunnen de zadenmannen meer over vertellen hahaha QnQ Berry Mway bvb Nou succes nog met hakken straks

Comment

dag mannen bedankt voor de reacties! volgens mij zijn ze in 2e bloei geschoten ben vanaf gister aan het flushen want de eerste amber trichomen zijn gespot. nou hopen dat het nog een beetje aandikt zal straks nog even wat foto's maken

als alles verder goed gaat heb ik volgens mij genoeg voor de komende 3 maanden waarin ik gelukkig weer een nieuwe ronde kan doen

Comment

Als ik je een gouden tip mag geven. Gebruik geen spa blauw voor je planten , kraanwater is veel beter

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Zien er mooie toppen uit ben beniewd naar het eindresultaat. Spoel ze goed !!

Comment

Hey Chinchan, alles verloopt lekker zie ik!!!
            Wat een mooi resultaat heb je daar man !!!! nog even geduld en dat wordt een lekker rokertje makker !
            Keep up the good vibes
            grtz
            Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

Comment

Goedenavond heren

@Glennomel thanks man! bedankt voor de tip

@Reiko heey man het gaat nog goed inderdaad nu hopen dat het mooi mag eindigen.
              ga ik zeker doen ! hier nog wat foto's

IMAG0156.jpg IMAG0160.jpg IMAG0158.jpg IMAG0163.jpg

IMAG0150.jpg IMAG0152.jpg IMAG0153.jpg IMAG0157.jpg

Comment

dat wordt wel een mooi oogstje mijn gedacht.

thugz
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Het is net een dansgroepje met lekkere wijven

Comment

Ben benieuwd naar de opbrengst

Comment

Dat zijn echt leuke toppen voor een spaarlamp. Dikste die ik gezien heb onder tl.

Comment

@Glennomel haha ja ik ook

@Cookaap heey man dat is erg fijn om te horen! eerste kweekje dus kan alleen maar beter gaan heb erg mn best gedaan voor de dames
                        weet alleen niet wanneer ik moet oogsten dacht dat het niet lang meer ging duren maar nu ze weer in de bloei geschoten waren weet ik het ook niet meer kan iemand mij een beetje helpen ? er zijn bijna geen clear trichomen meer te zien allemaal milkey en 20% amber maar ik kan niet zien wat er nu onder die laag toppen zit. ook zijn er allemaal nieuw witte pistols bij gekomen. wat moet ik hier nou weer mee xD

heb maar een paar foto's gemaakt van de toppen want ik weet het niet meer

IMAG0186.jpgIMAG0182.jpgIMAG0177.jpgIMAG0176.jpgIMAG0169.jpgIMAG0174.jpgIMAG0175.jpgIMAG0170.jpgIMAG0188.jpg

en verder wens ik iedereen ene fijne avond

nog een vraagje kan al een tijdje niet meer meerdere foto's uploaden moet nu elke foto apart uploaden heel gedoe.
                        en ik mn profiel plaatje wijzigt niet heb nog steeds die afgezaagde psychoactieve top -.- xD
                        Last edited by chinchan9; 26 March 2014, 20:40.

Comment

Hoe oud zijn ze nu (bloeiweken)?

Witte haartjes moet je niet op letten, om goed te kunnen oogsten moet je naar de trichomen kijken. Kun je daarvan een foto sturen?

Vaak worden clear en milky trichomen moeilijk van elkaar onderscheiden. Vaak door oogstkoorts, ja heb er zelf ook wel last van
                          Daarom beter even een foto op JD gooien en laten beoordelen.

Comment

Of gewoon 1 van de zijtopjes nu al oogsten

Kan je rustig dat topje beetje bijknippen en de trichs wat beter bekijken ...
                            en heb je binnen goede week al indicatie wat smaak/effect is, en kan je beslissen of die volledig om gaat of niet ...

Ziet der in ieder geval smakelijk uit ginder

Comment

@Cookaap bedankt voor de tip! Kan helaas geen goeie foto's maken zal het zo nog eens proberen ze zitten nu ongeveer in week 8 en ben nu 6 dagen aan het spoelen. kan inderdaad niet wachten maar heb wel geduld hoor anders gaat het alleen maar ten kosten van de kwaliteit en dat willen we niet

@ Shifty gaat er bij z'n klein plantje dan niet teveel energie verloren aan het repareren van de wond of maakt dat niet uit?
                              bedankt! kan niet wachten tot ik het nou eindelijk eens kan proeven straks nog een paar weken drogen, de weckpoten staan al klaar

Comment

Heej ChinChan , hoe is de kweek nou afgelopen?

Comment

Bezig...
                                X