Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste binnenkweek 4x Critical

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste binnenkweek 4x Critical

achja he komt allemaal wel weer goed hehe hij ziet er alleen een beetje zielig uit tegen over de andere plantjes zal vandaag of morgen nog wel even een paar foto's maken heb gister de rest van mn spulletjes gekregen dus daar ga ik vandaag even mee aan de slag wat een gekloot zn sonoslang xD maar t lukt

Comment

we zijn al op dag 23 aangekomen en ze gaan nog steeds goed alleen een plantje mist dus wat blaadjes hehehe.
      heb mn softbox en mn filter aangesloten en het ziet er zo redelijk uit en het is echt heel erg stil bijna geluidsloos, in iedergeval minder geluid dan met de computer fannetjes.

hier nog wat foto's
      IMAG0929[1].jpgIMAG0930_-_Copy[1].jpgIMAG0932[1].jpgIMAG0933[1].jpg je ziet bij 2 getopte/gefimde planten dat er weer wat nieuws uit komt

het word al snel krap in mn tentje dus ben van plan om morgen op 12/12 over te gaan wat denken jullie ?
      Last edited by chinchan9; 8 July 2020, 00:45.

Comment

Heey chinchan, ziet er allemaal netjes uit he
        Uw zaadjes zijn 30% sativa-70%indica.
        Hou er idd rekenig mee dat ze nog redelijk in breedte zullen uitzetten, ik denk dat je een mooi vol tentje zult hebben hoor
        Ik vindt het persoonlijk geen slecht idee.
        Ik heb ze na het toppen nog 4 dagjes op 16/8 gezet en dan op 12/12.(heb de hoofd toppen nog ietsie langer laten komen voor ik ze op 12/12 gezet heb)
        Grtz Reiko
        Last edited by reiko; 13 January 2014, 23:37.
        Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

Comment

heey Reiko ja klopt had het al even opgezocht op google maar toch bedankt!
          heb ze vandaag op 12/12 gezet, moet goed komen hoop ik

hier nog een mooi plaatje:
          IMAG0934[1].jpg

Comment

Ik vind dit een heel fijn soortje! Vorige keer ook mee gekweekt en beviel me heel erg goed!

Ik volg je

Comment

hey Chinchan, ziet er goed uit man!!!
              Ik beklaag het al dat ik er maar twee in gezet heb voor de eerste ronde
              Alvast succes met de bloeifase!!!! (zit er ook nog maar zes daagjes in)
              Grtz Reiko

Comment

Heey Jify dankjwel hoor gezellig dat je erbij bent

Thanks Reiko! hopelijk gaat het goed met de voeding straks, heb geen ph en ec meter dus dat word nog even rustig aan met de voeding denk ik
                voor de rest gaat het volgens mij helemaal goed komen. alleen de temperatuur op de vloer is een beetje koud het schommelt nu tussen de 18/20 graden op de vloer en 24/26 graden boven de toppen. Heb er al een isomatje onder gelegd scheelt toch iets.Het word dus helemaal niet warm in m'n tentje

hoe kan je de minimale voltage voor van je softbox uitrekenen? is dat in dit gevalIMAG0944.jpggewoon 160W:0,68A :100 X 30=70.6V op de variac? En is pa min en max gewoon het min en max verbruik? en moet ik dan naar de 60W en 0,36A kijken of heb ik het nu goed berekend?

30% is toch het minimale wat je hem mag dimmen? heb de variac nu op 75V staan of kan ik hem nog iets verder dimmen zonder problemen?

hier nog een fototje
                IMAG0942.jpgIMAG0948[1].jpg
                Last edited by chinchan9; 14 January 2014, 21:21.

Comment

hey Chinchan, die temperatuur valt op zich nog goed mee hoor (juist opletten dat de temp niet te laag komt als je lamp uit is)
                  Ik heb de raad gekregen van QNQ & Jack the Bass om te wachten met voeding geven tot je echt bloei begint zien ( niet de draadjes das eigenlijk nog groeifase ) zodus begin van de topvorming.
                  Ik heb tot nu toe de raad van QNQ & Jack opgevolgd en ben blij met het resultaat.
                  Mssn toch effe kijken om een ph-meter aan te schaffen (vind ik toch redelijk belangrijk)
                  EC-meter heb ik ook niet.
                  Ik geef voor de moment nog ph- groei en schakel over op ph- bloei binnen een weekje of 2 ,pas als ik de topvorming begin zien ga ik bloeivoeding bijgeven.
                  Grtz
                  Last edited by reiko; 14 January 2014, 21:18.

Comment

Ik vind een EC meter eigenlijk flauwekul, want als je netjes het kweekschema volgt zit je altijd precies goed met je EC waarde. Een pH meter kan handig zijn, echter, mijn vorige kweek die volledig afgezuurd was op aarde was veel minder succesvol dan mijn kweek waarin ik niet afgezuurd had.

Ik zou wel wortelstimulator en basis groeivoeding geven, je moet pas de elementen voor bloei geven als je inderdaad duidelijke bloei ziet. Dan heeft de plant deze pas echt nodig, anders kunnen er blokkades ontstaan.

Qua temperatuur hou ik altijd mijzelf aan het verschil wat niet boven de 10 graden uit mag komen met lamp aan-uit. Dus 18c-28c of 24c-28c

Ik heb kweekverslagen gelezen waar ze 2.5 EC voeding geven aan de Critical, maar dat vind ik wel heel erg extreem.

Comment

heel erg bedankt voor jullie tips, was anders waarschijnlijk te vroeg met bloeivoeding begonnen
                      geef ze sinds een week geleden hele kleine beetjes wortelstimulator heb nog een paar foto's gemaakt

Dag 26
                      IMAG0960.jpg IMAG0961.jpg IMAG0962.jpg IMAG0964.jpg IMAG0967.jpg
                      en het kreupele plantje ;D
                      IMAG0963.jpg

Comment

hey chinchan, die gaatjes bovenaan eens bekijken of is dat ook van je stofzuiger???
                        Ik zie namelijk dat op twee van je plantjes(zie foto's) gaatjes zitten, (eens cheken of je niet ergens bezoekers hebt )
                        grte Reiko

Comment

Heey Reiko, had het inderdaad al gecheckt denk dat het door mezelf komt, want er is gelukkig helemaal niks te zien qua beestjes ook niet onder de blaadjes en in de grond. in ieder geval bedankt voor je oplettendheid!

sinds vandaag beginnen ze al een stuk erger te geuren erg aangenaam al zeg ik het zelf p

dag 27:

IMAG0968[1].jpg

Comment

Je hebt wel degelijk beestjes. Misschien zie je ze niet maar dat komt niet door jezelf, trust me

Comment

Haha ja dat is waar. er zitten altijd wel diertjes in de grond.

Niet schadelijk

Wel elke dag of keer dat je in je hok bent goed blijven opletten of je geen ongedierte tegenkomt.
                              Elke dag zou het zomaar kunnen zijn dat je van bij iemand thuis spint ofzo meeneemt je hok in.

Comment

Hey Chinchan, goed chekken he !!!. (die bezoekers zijn meestal niet gewenst )
                                Zoals Sudoma zegt waarschijnlijk niet schadelijk, zolang ze niet heel de boel op vreten
                                grtz

Comment

Bezig...
                                X