Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste binnenkweek 4x Critical

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste binnenkweek 4x Critical

Hey chichan
    Als je de volgende keer een volledige voedingslijn neemt ,waarom niet de biobizz lijn is toch ook bio
    en zowel reiko ik zelf en qnq gebruiken die zonder problemen "en waarschijnlijk nog een paar duizend andere leden van JD "
    er zijn goeie schemaatjes van te krijgen en verslagen over te lezen
    anders zien ze er wel lekker uit
    En zo leer je dingen bij door af en toe een foutje te maken

Comment

@ Plukkentufn wil inderdaad biobizz voeding proberen maar ik denk dat ik nog wel een ronde met deze voeding ga doen omdat even het geld er niet voor heb heb momenteel weer vreselijk last van de jeuk dus dan gaat het hard met mn geld en helaas is de wiet bij de apotheek niet goedkoper als bij de shop. -.-

het gaat redelijk goed met de dames heb een ph en ec meter dus heb ze fijn kunnen voeden denk dat vandaag de laatste keer is dat ik voeding mee moet geven of denken jullie van niet? gok zelf nog op een weekje of 2? tot de oogst.

Heb ze vandaag 1/4 dosis sweet jane 1 en 3/4 dosis sweet jane 2 mee gegeven meteen mini druppeltje bloom sensation ec 2.0 ph 6.1
      Ik heb nog geen ph- word zsm besteld.

Hier nog wat fototje's || zit ongeveer in week 5 van de bloei. heb ze net even opgemeten en de grootste is 32 cm hoog van grond tot top xD
      IMAG1348.jpg IMAG1353.jpg IMAG1352.jpg IMAG1349.jpg IMAG1351.jpg
      Last edited by chinchan9; 3 March 2014, 20:42.

Comment

wat een veld en toppen zeg!!!! prachtig

Ziet er goed uit chinchan

Comment

heey ilovemedicalcannabis bedankt hoor

Comment

hey Chincan, kun je de trichs bekijken? zo heb je toch een beter beeld in hoeverre je kan beginnen spoelen en of de plant oogstklaar is... (beginnen spoelen als de trichs milky zijn)

heb ook critical staan en wat een lekker geurtje hebben die! zal wel een lekker wietje van afkomen denk ik...
            succes nog
            grtz Jack
            Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
            Jack Herer in scrog
            The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

heey jack heb gister toevallig even gekeken met de microscoop en volgens mij zijn alle trichs nog clear zal het nu elke dag even bekijken en ze ruiken inderdaad echt heel lekker beetje citrus zuur skunk maar toch ergens een mini vleugje haze iets i dont know heel apart hopelijk rookt het ook nog lekker
              ga vanavond nog even ruiken en kijken probeer een foto te maken met mn mobiel en het microscoopje -.- wish me luck xD

thanks voor je reactie jack!

Update:

heey heey hier nog wat foto's

heb een duidelijke foto kunnen nemen met de microscoop de rest was te wazig.

IMAG1356_1.jpg IMAG1358.jpg IMAG1359.jpg IMAG1361.jpg IMAG1364.jpg IMAG1369.jpg

IMAG1365.jpg IMAG1366.jpg
              Last edited by chinchan9; 4 March 2014, 19:54.

Comment

Ziet er een mooi tuintje uit Ze mogen zeker ng 2 a 3 weken hoor.

Grtz

Comment

IMAG0013.jpg IMAG0014.jpg toppertje.jpg

IMAG0007.jpg IMAG0008.jpg IMAG0009.jpg

IMAG0010.jpg IMAG0011.jpg IMAG0015.jpg

vandaag 3/11/14 over op alleen sj2 en bloom sensation.
                  nog wat fototje's

IMAG0025[1].jpg IMAG0024[1].jpg IMAG0021[1].jpg

Groetjes chin
                  Last edited by chinchan9; 11 March 2014, 22:20.

Comment

Hehe funny pic met die appel Ze zijn mooi aan het zwellen nu , en de meeste haartjes zijn ook nog wit dus zijn ze zeker nog niet rijp.

Grtz

Comment

heey Glennomel bedankt voor je reactie! Denk je dat het al slim is om af te bouwen of te stoppen, met de voeding? Heb geen idee hoe lang deze no-mercy voeding nog in de grond blijft zitten, en hoeveel er nog in de grond zit. En weet jij hoe lang het duurt voordat het opgenomen wordt?

alvast bedankt!

Groetjes Chin

Comment

Hey, lekker man , je bent er bijna, dat zijn al gezwellige toppen zeg !!!
                        keep it up Chinchan !!!
                        Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

Comment

Hey Reiko thanks man! het zit er inderdaad bijna op

nog snel even een paar foto's gemaakt.

IMAG0044.jpg IMAG0050.jpg IMAG0046.jpg IMAG0052.jpg IMAG0053.jpg

Comment

Ik vind ze er niet zo vol uit zien als dat ze bij mij deden, ook die gele bladeren heb ik nooit gehad. Pas lichtjes na de week flush dat ze minder groen werden... Misschien eens de EC meten van je aarde? Zien er wel bijna klaar uit, ben benieuwd hoe zo'n stammetje er geknipt uit ziet bij jou.

Comment

Je mag nog doorgaan met voeding geven want je planten zijn nog niet afgerijpt , je hebt nog tal van witte haartjes ! Je kan msh wel al lichtjes beginnen met afbouwen. De meeste voeding is weg na een week gewoon water te geven. De opname van je voeding hangt af van de Ph-waarde in je medium.

Grtz G

Comment

heey Glennomel ben meteen weer begonnen met de voeding Thanks! had ze 2 dagen alleen spa blauw gegeven omdat het water hier nogal hard is.

hier nog wat foto's de topjes zwellen elke dag meer

IMAG0088.jpg IMAG0080.jpg IMAG0081.jpg IMAG0087.jpg IMAG0080a.jpg

en kan je mij misschien vertellen wanneer ik moet stoppen met de voeding?
                                Attached Files
                                Last edited by chinchan9; 18 March 2014, 20:38.

Comment

Bezig...
                                X