Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste binnenkweek 4x Critical

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste binnenkweek 4x Critical

Zei is in de tweede internodebloei geschoten,
    Ik heb het laatst ook gehad ,was al aan het spoelen.En ineens weer witte haren kijk maar op mn topic.Het duurde twee weken en had 30% meer opbrengst.:eek::o

Comment

dag heren de plantjes zijn eergister geknipt het mocht eens tijd worden

het duurde inderdaad ongeveer 2 weken langer dan dat ik eerst dacht
      heb het even snel gewogen ik schat z'n 50 -70 gr nat per plantje,
      houd jullie nog op de hoogte van het droge gewicht.

de 2 plantjes vooraan die al een stuk lichter van kleur waren ruiken lekker skunkie fris citrus achtig.

en de 2 plantjes achteraan hebben iets wat dichtere toppen en ruiken ietsje sterker ook smaken deze toppen een klein beetje naar cheese.

hier nog wat foto's zal later nog wat mooie foto's maken van de gedroogde toppen.
      heb ze ergens anders geupload want ik kan helaas niet meer meerdere foto's tegelijk uploaden op deze site. http://imageupper.com/g/?A020001002K13968127412299275

Comment

ik heb nog een vraagje voor de volgende ronde wil graag 2 plantjes in scrogg omdat ik denk dat ik dan wat beter gebruik kan maken van mijn spaarlamp met niet zn grote dieptestraling. mijn vraag is hoeveel liter moet mijn pot zijn wil graag 2 smartpotten halen van 15 liter maar deze passen dan naast elkaar maar net in de tent of is 12 liter bij 2 kleine plantjes in scrogg op 60x60 voldoende?

wil gaan kweken met 70% light mix en 30% cocos van bcuzz mix van verschillende cocos. + een klein beetje bio supermix van plagron

wat ik nog meer wil halen is

B.a.c. groei voeding of bio bizz als toevoeging op m'n bio minerale voeding van no mercy(sj1 sj2 guano en bloom sensation) en een flesje supervit van Hesi

of kan ik mischien beter de grow sensation van no mercy nemen ipv de Bac groei voeding?

heb net even gebeld met no mercy supervit van hesi is bijna het zelfde als grow sensation super sterk spul zegt ie niet te vaak, mee geven vanaf de 5e en 8e internode kies dan toch voor de supervit van hesi is iets duidelijker wat er allemaal in zit.
        Last edited by chinchan9; 8 April 2014, 16:34.

Comment

de nieuwe plantjes staan al weer in de tent dit keer word het 2 X Purple Kush in lst/scrogg niet de makkelijkste plant voor een beginnende kweker maar ik waag het er op

ben lekker aan het knutselen geweest voor een mooi tafeltje met rooster waar de airpotten mooi op kunnen staan.

IMAG0335[1].jpg IMAG0334[1].jpg IMAG0344[1].jpg IMAG0342[1].jpg

Spulletjes die ik heb:

No Mercy: Sweet jane 1&2, Guano extract, Bloom sensation, nitrificerende bacterien
          Plagron: Power Roots

spulletjes wat ik nog heb bij besteld voor deze ronde.

Superthrive, Bio Grow van Biobizz

heb ook een lightmix van Goldlabel met perliet en cocosblok van Bcuzz wil gaan kweken op 30% cocos en 70% grond
          deze mix ligt al lekker te broeien. IMAG0340[1].jpg

Zal volgende week beginnen met mijn nieuwe kweekverslag en zal dan elke week een mooie update doen.

Groetjes!

Comment

ziet er al heel mooi verzorgd uit.
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Thanks Thugz! ben er ook erg mee bezig

Comment

Ziet er erg netjes uit hoor leuke set up ik moet mn potten altijd op de grond zetten, hoe groot is die tent? En hoe vind je deze hobby? Leuk he.
                Je zaait en rookt het het is jou produkt.
                Veel succes.
                Tuinbroek.

Comment

Heey Tuinbroek bedankt !
                  Het tentje is 60x60x180
                  Ben helemaal verkocht vind het echt veel te leuk en word er ook elke dag weer blij van. Ik weet dat Ik mijn hobby gevonden heb, keek er dan ook al een tijdje naar uit
                  Mijn eerste kweekje mag Ik dan ook wel geslaagd noemen met zn 65 gram lekkere compacte wiet die het voor mijn gebruik erg goed doet. En met een spaarlamp die 180watt verbruikt Ben Ik al blij dat Ik een lekker rokertje heb maar wil toch wel zo snel mogelijk een 250w hps en dan ga Ik me ook even goed verdiepen Ik welk soortje Ik het best Kan kweken tegen de chronische jeuk.
                  Ik hoop dat het een beetje te lezen is want Ik heb momenteel even geen internet op mijn pc en het is lastig typen op zn klein schermpje

Maar in iedergeval bedankt en jij ook succes!

Groetjes!

IMAG0302.jpg IMAG0301.jpgIMAG0274.jpg IMAG0321.jpg
                  IMAG0275.jpg
                  IMAG0299.jpg
                  Last edited by chinchan9; 16 April 2014, 22:43.

Comment

Comment

Hier is iemand op het forem die daar best veel vanaf weet hjm heet hij geloof ik zijn avatar is zon plaatje van iemand in eeen rolstoel hij is een soort van kruidenvrouwtje
                      Hij weet veel van zulke dingen en hij weet wel hoe je een tintuur maakt.

Comment

@Jiffy voor mn eerste kweekje vond ik dit zeker een mooi plantje erg compact plantje moet ik zeggen
                        De wiet helpt zeker wel tegen de jeuk alleen heb ik toch iets nodig wat langer werkt krijg nu na een uur weer jeuk en met een wat sterker wietje die langer blijft hangen is dat toch wel iets beter

@Tuinbroek klopt had al een aantal dingen van hem gelezen maar ik wil heel graag een verdamper aanschaffen maar dan moet ik nog even wachten tot ik mn zorgverzekeraar heb verandert unive vergoed niet voldoende en kan dan beter naar het zilveren kruis. Maar dat is iets voor volgend jaar ben nu bijna van de prednison af hopen dat het goed blijft gaan

Groetjes!!
                        IMAG0361.jpg

Comment

Je moet ff iets om de sensor doen een stukje carton want zo krijg je een verkeerde meting omdat de sensor recht en bloot onder de lamp, dan pakt hij de straling v/d lamp.
                          Of in de schaduw

Comment

Ja klopt je hebt helemaal gelijk zal het meteen doen :p

Hier nog wat fototjes van mn home made scrogg net :p

IMAG0375.jpg. IMAG0381.jpg. IMAG0380.jpg. IMAG0379.jpg. IMAG0382.jpg

Comment

Netjes Chinchan, mss op letten, nu hangt je netje wat door, straks gaat je plantje groeien tegen en in je net en volgens mij zal ze je net omhoog gaan duwen, hopelijk heeft dit geen problemen later. anyhow, zo zal het ook wel lukken hoor... Grtz
                              Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                              Jack Herer in scrog
                              The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Volgens mij is t gaas... En goeie U vorm!!

Ziet er top uit!!

Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

Comment

Bezig...
                                X