Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt
een nieuwe week een nieuwe update
ik ben begonnen met het spoelen van dame 2 ze heeft nu een 4 tal dagen nog enkel water.
de meeste bud's zijn mooi milky hier en daar ook al wat amber gespot 9de week bloei 037.jpg9de week bloei 038.jpghier is de foxtail goed zichtbaar 9de week bloei 034.jpg9de week bloei 033.jpg
maar deze dame is echt goed aan het dikken dus we zijn blij daarmee
en dan nu de wees dame ook deze is aan het dikken
ik denk dat ze nog een kleine maand zal nodig hebben, we zien wel als het zo ver is ik heb een micrscoopje met led 9de week bloei 026.jpg9de week bloei 028.jpg9de week bloei 027.jpg9de week bloei 031.jpg
ze ziet er echt lekker uit en dikt goed en mooi aan dus ze mag nog zeker eventjes blijven onder het lampje
dikke mercie aan de vondelinge schuif
en zo gaan ze terug samen onder lamp en in de warmte 9de week bloei 040.jpg
zo dit was het voor deze week ten huize plukken en sylvester
grtz aan de mede forumleden en growers
Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt
zo tijd voor een nieuwe update
ik ben eventjes minder aktief geweest op het forum door tijdsgebrek maar nu eindelijk dan toch nog de tijd gevonden voor een nieuwe update
vorige week zaterdag stonden de plantjes er nog zo bij
het achterkommertje de weesdame alleen 008.jpgde weesdame alleen 005.jpgde weesdame alleen 014.jpg
en dan heb werd ze geknipt en te drogen gehangen en opnieuw stelt ze teleur ik voel nu al dat de buds veel minder compact zijn dan de vorige dame
ze zagen en voelde nogtans niet zo aan
binnenkort volgt een update van de opbrengst
Comment