Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

    Ziet er goed uit he manneke, keep up the good work!!!!
    Niet te veel bewateren he matje, ze moetn op zoek achter woatre, je meug zut nie te gemakkelijk maakn ee mo tziet der goed uut!
    Lamptje angt ook goed op oogte.
    Mssn keer fotootje van je temperatuure en je LV maakn , azoo zienke hele mei

    kgon je bluuvn stalkn wi iere ,toet de noastn
    grtz
    Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

    Comment


      #32
      Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

      LV op 35%
      temp lamp aan 27,5*
      lamp uit 20*
      kriegen de lv nie hoger

      Comment


        #33
        Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

        Niet tevele focusn op die LV !!!
        Ik deed dat ook int begin, oe groter dan ze komn oe meer LV daj got en ,van mien is dadde ook mo 35% at de lampe brand en atn niebrand roent de 50%
        ej gie een davin 11 (fan controller) of nie, kweetn da lijk niemi?
        Van mien stoat de afzuiging op 60% en at de lampe uit is zaktn op 40% capaciteit ,azoo bluuv mien LV Dikke OK
        zodus no worry's tkomt allemale dik in orde
        grtz

        Ps linksje ivm de stroom kostn http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...1-Stroomkosten vree interessant wei.
        Last edited by reiko; 20 January 2014, 00:05.
        Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

        Comment


          #34
          Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

          Mag ik er jullie eventjes op wijzen dat we hier op een Nederlandstalig forum zitten?
          sigpic
          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

          Comment


            #35
            Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

            +1
            ...
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #36
              Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

              Gehehe ik vind het wel grappig. Heutje beutje knekkebreutje.
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

              The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar



              sigpic

              Comment


                #37
                Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

                Als medewestvlaming: je zi goe bezig, mo dollanders iere wiln wok meevolgn e, geweun bitje deftig klapn goa je vodder elpn of int plat vlams

                Volgens mij heb je zeer goeie omstandigheden om een epische eerste kweek te doen!

                Comment


                  #38
                  Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

                  hehe Gamm & QNQ &Berry ,onze excuses , wij zijn gewoon van int west-vlaams te typen zoals we praten
                  We zullen er rekening mee houden !!!!! ( we gon der rekening mee oedn)
                  grtz

                  @ sweetsmoke: tis soms moeilijk voe nie int westvlaams te typn das een gewente ee
                  bon voe de hollanders en de AN sprekende mensen (het is soms moeilijk om niet te reageren int west vlaams omdat het hier een gewoonte is om ook te typen in twest vlaams, eigenlijk moet je het uitspreken zoals je het leest)

                  @ plukn tufn: jet verstoan ee matje ,ze begriepn gin westvlaams zodus lijk int schole ,AN typn
                  grtz
                  Last edited by reiko; 20 January 2014, 11:10.
                  Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

                  Comment


                    #39
                    Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

                    Ik ben ook vanop de grens reiko maar wat het gewoon is, ik versta jullie perfect maar 9/10 den van de mensen verstaan geen bal van wat jullie zeggen.

                    Moesten de Nederlanders hier ook allemaal in hun eigen dialect beginnen praten, snappen we er niks meer van enja... Je snapt hem wel he
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                    Comment


                      #40
                      Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

                      haha i understand hoor Nik.
                      grtz
                      Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

                      Comment


                        #41
                        Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

                        Ben zelf afkomstig uit jullie regio en ik heb er totaal geen problemen mee om in het AN te typen.
                        Persoonlijk ben ik dus niet vertrouwd met "de gewoonte dat West-Vlamingen in het West-Vlaams typen".
                        Jammer genoeg merk ik dat er onder de Vlaamse jeugd de laatste jaren een enorme achteruitgang ontstaan is omtrent correct taalgebruik en de daarbij horende spelling. Op de werkvloer is het echt beschamend te noemen...

                        Nu goed, back on topic.

                        Zorg ervoor dat je plantje niet te nat staat. De aarde op de derde foto ziet er doordrongen uit.
                        Weet dat zaailingen het leuker vinden om droge voetjes te hebben.
                        Verder water je best aan de rand van je potten. Zodoende moeten de wortels op zoektocht naar het water.
                        Beter wortelstelsel zorgt voor een gezondere plant.
                        sigpic
                        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                        Comment


                          #42
                          Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

                          Comment


                            #43
                            Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

                            Jammer genoeg merk ik dat er onder de Vlaamse jeugd de laatste jaren een enorme achteruitgang ontstaan is omtrent correct taalgebruik en de daarbij horende spelling. Op de werkvloer is het echt beschamend te noemen...

                            Heb je 100% gelijk in Gamm en niet alleen de vlaamse jeugd hoor!!!!
                            Ik heb er ook geen probleem mee om mooi AN te typen hoor, ik vindt het gewoon leuk om in je eigen dialect te typen.
                            Kijk vanaf nu typ ik in het AN ,ik beweer niet dat alle west vlamingen hier echt plat typen, ikzelf en tufferke zijn da gewoon van elkaar.
                            En nu idd back to topic

                            grtz

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            super sweeetsmoke hahaha
                            Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

                            Comment


                              #44
                              Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

                              hallo allemaal

                              ik zal vanaf nu er zeker op letten om steeds in het An te typen

                              verder zou ik ook even de tijd willen nemen om iedereen te bedanken voor de talrijke reactie's zowel off the topic als on the topic.
                              het is een teken dat op JD de leden effectief de tijd nemen om de verschillende verslagen te lezen alsook te volgen

                              nu om even terug te keren op enkele van de reactie's van on the topic

                              @ Gamm
                              Toen ik de dames verpotte heb ik idd de aarde eerst nat gemaakt
                              ik wist niet dat dit een no no was
                              maar dank u voor de tip bij volgende rondjes zal ik dit zeker niet meer doen.
                              normaal gezien geef ik ze water op de manier zoals jij beschrijft of langs onder in een tijltje waar de bloempot in staat

                              @Reiko
                              hartelijk bedankt voor het linkje over het berekenen van de stroomkosten.

                              Comment


                                #45
                                Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

                                hehe dat was te verwachten dat het episch ging zijn met Plukkn


                                Btw, hoe reageren de dames op de batmix?
                                grtz
                                Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                                Jack Herer in scrog
                                The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

                                Comment

                                Bezig...
                                X