Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

    Alg-a-mic is bedoeld voor op Lightmix dacht ik ?
    Nou heb ik geen ervaring met batmix, maar hou het in gedachte.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #92
      Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

      Thx qnq dat wist ik niet
      heb ook nog maar de helft toe gediend en dit nog maar 3 keer in 9 dagen dus rustig aan begonnen

      reiko kweekt ook met Batmix en volgt uw schema en daar gaat ie prima

      maar ik hou uw raad in het achterhoofd en zal het rustig aan doen met de algmix
      verder hoop ik met de tijd net als u zelf de aarde te maken en te mengen lijkt me leuk alles in eigen handen te hebben
      en thx voor de raad
      Last edited by Plukken tufn; 24 February 2014, 06:25.

      Comment


        #93
        Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

        Staan der mooi bij!
        Houden zo m8 en ze gaan wat moois opbrengen.
        grtz
        Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
        Jack Herer in scrog
        The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

        Comment


          #94
          Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

          Hey,
          'k ben nieuw hier maar jou topic spreekt me sterk aan
          'k en zelf sinds een maandje begonnen met een eerste kweek met een gelijkaardige setup en ook de White widow BB
          Ik volg je zeker man, heel benieuwd naar je opbrengst!

          Mag ik je ook even vragen hoeveel water je ze ong geeft per dag per pot?
          Zit ik zelf serieus mee te knoeien, ik heb zelfs zo'n tensio metertje en als ik dat ding moet geloven zouden ze 800ml/dag nodig hebben?

          Veel succes ermee!

          PS: kluchtig wi, da vloams gedeelte

          Comment


            #95

            Comment


              #96
              Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

              Oorspronkelijk geplaatst door Plukken tufn View Post
              Hey djo welkom
              op dit moment krijgen ze ongeveer een 1/2liter per plant
              in het begin was het zelfs maar een 150 a 200 ml
              een gouden tip weeg je potten als ze licht aanvoelen water geven zijn ze zwaar geen water geven
              Goed om te horen dat je toch ook op een halve liter/pot zit. Naar 't schijnt zijn de white widow wel zware drinkers.
              Merci moatje! Ik hou je tip in mn achterhoofd!

              Comment


                #97
                Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

                Op foto 5 naast je Sylvesterslof de linker voor jou die top is dat een vergroeiing of is dat met het toppen/fimmen gebeurd?

                Comment


                  #98
                  Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

                  Heel goed gezien mway het is idd bij het toppen gebeurd niet zogoed uit gevoerd
                  nu is het nog niet echt zicht baar maar was van plan om er nog op terug te keren bij een volgende update
                  op die plaats vormen er zich 3 buds

                  Comment


                    #99
                    Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

                    ,hello grower's
                    bij deze een kleine update

                    ik ga deze avond ook eens laten zien hoe erg ik mijn dames heb verminkt bij de 2de keer dat ik ze getopt heb
                    dit had ik gedaan in de eerste week dat ik ze in bloei had gezet en de dames dus nog geen bloei verschijnselen toonden
                    hierbij heb ik een zeer wijze les geleerd toppen altijd in de groei doen
                    als er dan eens iets verkeerd gaat kan je het nog wat langer laten groeien om het terug in orde te krijgen ,vlak nadat ik ze getopt had zijn ze in bloei gegaan en kon ik dus niet hertoppen
                    4de week bloei 013.jpg4de week bloei 006.jpg4de week bloei 004.jpg4de week bloei 003.jpg
                    dit is de 2de dame de kleinste en jonste telg met een dagje minder op de teller maar wel een paar extra toppen dus op deze manier weer deze dame zich dapper van de grootste dame de oudste dus
                    4de week bloei 023.jpg4de week bloei 015.jpg
                    dit is de grootste en het strekkertje van de twee ze blijft dit doen ook nu wil ze de grootste zijn maar dit mag hoor
                    deze dame heb ik ook het meeste pijn gedaan bij mijn poging om te toppen toch zeker de zonne celletjes
                    sorry mensen dit doe ik nooit meer
                    4de week bloei 020.jpg
                    laat maar horen wat jullie er van vinden
                    grtz de plukn en sylvester

                    Comment


                      Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

                      Mooi hoor plukken, ze stralen zon mooie gezonde kleur.Gij hebt groene fingers.
                      Tuinbroek:eek:

                      Comment


                        Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

                        Hey Plukn, uit je fouten zal je leren he maatje....
                        Ziet er voor de rest goed uit toch????
                        Mooie groene plantjes man!!!
                        Ik vindt het wel een beetje raar dat je op foto 6 te zien geen middenste hoofdbudds hebt.........heb jij die daar getopt in de bloei mssn???
                        Op foto 7 heb je aan de blaadjes zitten klooien maar het topje ziet er toch goed uit
                        Succes verder m8 ik blijf je volgen
                        Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

                        Comment


                          Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

                          Hey m8tje
                          nee ik heb daar niet getopt in de bloei maar in de groei
                          Bij die plant zie je heel weinig zij takken die naar boven gegroeid zijn
                          bij de kleine dame zie je meer van de zij takken die op gelijke hoogte groeien van de hoofd bud's
                          We doen ons best en ze zien er gezond uit dus we zien wel
                          @tuinbroek thx voor het compliment we proberen enkel de goeie raad
                          en tips and tricks op te nemen en toe te passen
                          Die we krijgen en lezen uit de verslagen van verschillende mensen op het forumO
                          En die van u zit daar zeker ook tussen

                          Comment


                            018.jpg017.jpg022.jpg
                            ik weet het jack weer een wazige foto k kon het niet laten sorry
                            dan nu de kleine dikke aka het achterkommertje
                            026.jpg025.jpg024.jpg
                            deze dame heeft ook geen last van nieuwe gele bladeren
                            dan nu het strekkertje tot nu toe heeft ze een blad of 5 die aan het vergelen zijn
                            en er zijn er nog een paar aan het beginnen
                            030.jpg027.jpg028.jpg031.jpg032.jpg033.jpg
                            en dan nu een kleine verassing de dames vonden het wel fijn om een kleine weesdame ook een plekje te geven onder de 400watt hps
                            ze is genaamd critical en had reeds een kleine 2 weken voorgroei gehad
                            die is nu ook onder de 12/12 klok komen te staan ze zou een iets kortere bloei periode moeten hebben dan de 2ww dames dus ik vond het het proberen waard
                            deze dame had geen plaats meer onder de kweek lamp van een maat en zou anders als konijnenvoer worden afgevoerd
                            vandaar dit kleine experiment

                            ze heeft een iets grotere schoen gekregen dan voor geen een 1 literpot en nu ik denk een 5 of 8 literpot ik ben niet echt zeker???
                            opgevuld met wat batmix nu geen voeding enkel wat rootjuice
                            034.jpg035.jpg
                            zo dat was het dan
                            volgende week sae time same chanel

                            Comment


                              Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

                              Mooie bosjes bloemen in wording plukken!

                              Doe zo verder en dat lijkt me wel goed te komen

                              Gz

                              Comment


                                Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

                                Idd mooie struiken Plukken, daar gaan mooie plukken aan groeien mate!
                                Die wazige foto vind ik bizar genoeg wel geslaagd
                                En khoop dat die weesdame zich wat zal gedragen
                                grtz
                                Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                                Jack Herer in scrog
                                The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

                                Comment

                                Bezig...
                                X