Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

Iet er allemaal toppie uit die toppen
    Dat zullen lekkere budd's worden m8 !!!
    Zo te zien , alles onder controle he Plukn
    Grtz amigo
    Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

Comment

Ziet er allemaal goed uit. veel vertakingen, als deze allemaal een mooie cola vormen ga je een leuke opbrengst hebben.

Grtz

Comment

Comment

jij maakt gebruik van biobizz he, geef je nogaltijd biogrow mee? want dat is wel nodig tijdens de bloei.
          En zolang dit fenomeen zicht niet verder verspreid hoef je je geen zorgen te maken.
          En als je er niet op kan kijken, dieven.

Grtz

Comment

Hey ok13
            Yup dat geef ik ze nog mee ,ze krijgen de ganse lijn van biobizz
            volgens het schema op pag5

Zou er mss iemand wat raad kunnen geven omtrent extra CO2 toe te voegen in mijn tent
            ik heb ergens gelezen dat indien je een halve liter handwarm water neemt daar aan 2 eetlepels gist aan toevoegt
            goed schudden tot het begint luchtbellen vormen
            Dan 100gr suiker toevoegen
            (opnieuw schudden dacht ik)
            en dan deze fles in de tent plaatsen omdat ze dan extra CO2 zou geven op een bio wijze
            nu mijn vragen hier omtrent zijn als volgt
            Werkt dit brouwsel ?ik vind dit zeker plausibel de persoon die dit uitlegde gaf er een wetenschappelijke formule bij die redelijk correct leek voor een leek als ik
            zou dit die vergeling kunnen helpen tegen te gaan ?
            eventueel helpen bij de Bud vorming "de plukken gelik daw zeggen"?
            En wanneer zie je dat deze mengeling van water suiker en gist gestopt is met extra CO2 uit te stoten ?

Grtz de plukken en Sylvester

Comment

4de week bloei 018.jpg4de week bloei 016.jpg4de week bloei 014.jpg4de week bloei 013.jpg4de week bloei 012.jpg

dan nu het kleien weesdametje ze begint geslacht te laten zien nog geen bloei verschijning en ik denk dat het een zij is geen bannaantjes te zien
              deze dame krijgt enkel water met wat rootjuice
              4de week bloei 022.jpg4de week bloei 020.jpg4de week bloei 019.jpg
              en dan nu het strekkertje of wel dame 1 deze heeft de zelfde problemen als dame 2 ze begint meer en meer vergeelde bladeren te krijgen
              4de week bloei 028.jpg4de week bloei 027.jpg4de week bloei 026.jpg4de week bloei 024.jpg4de week bloei 029.jpg
              dit is het dus voor deze week
              grtz de plukken en sylvester

Comment

Yo Plukken, je planten staan er mooi bij hoor. Af en toe is er wel es een fase waarin het lijkt alsof er niet veel gebeurd. tZal de komende weken wel nog ferm veranderen, niet mee inzitten. Der hangen veel topjes aan!
                Ivm gele bladeren, mss van es paar keer te nat te staan? ze vertonen niet echt te korten als je de bovenkant van de plant bekijkt, eerder een wat te veel aan voeding (kzie toch lichtjes verbrande bladpuntjes op de voorlaatste foto), maar denk niet dat je je veel zorgen moet maken maat. Bladeren laten hangen tot ze vanzelf afvallen Niet te veel water geven...
                Die critical mag je gerust wat voeding gaan bijgeven bij die rootjuice, nu gerust nog grow tot je duidelijke bloei ziet, dan overschakelen op bloeivoeding...
                Grtz m8
                Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                Jack Herer in scrog
                The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Thx Jack ik begon al iets te flippen op de vergeelde bladeren ik ga rustig verder doen en we zien wel zeker
                  zal ook wat meer opletten bij de watergift

Comment

hello growers
                    een nieuwe update
                    de herfst zet zich verder bij beide dames ze vertonen steeds meer vergeelde bladeren
                    de toppen vormen zich wel en er begint zich wat suikervorming te vertonen
                    ik heb deze laatste 2 dagen ze enkel wat water gegeven omdat ik denk dat het mss toch overvoeding zou kunnen zijn??
                    deze conclussie trek ik omdat als ik het schematje volg de bladeren toch geel aan het worden zijn en het ook niet minderd!
                    dus hebben ze nu reeds voor de 2de keer enkel water gekregen en zou ik ze morgen terug beginnen te voeden met de helft van het schematje ,om ze dan de 2 dagen nadien ze op 2 derden terug te zetten.
                    de dag nadien zou ik ze enkel water geven om ze dan terug op hun normale hoeveelheid voeding te geven.
                    hopelijk is it een beetje duidelijk?? en zou dit ook een goed idee zijn om de voeding op die manier terug op te voeren.
                    dus nu enkele pica's

te beginnen met het achterkommertje de dikke korte
                    5deweek bloei 005.jpg5deweek bloei 004.jpg5deweek bloei 003.jpg5deweek bloei 002.jpg5deweek bloei 001.jpg
                    deze dame is er nu ook hetergste aan toe
                    dan het strekkertje dame nr 1 deze begint zich een beetje te herpakken iets minder vergeling dan de korte dikke
                    5deweek bloei 012.jpg5deweek bloei 013.jpg5deweek bloei 006.jpg5deweek bloei 007.jpg5deweek bloei 008.jpg5deweek bloei 009.jpg5deweek bloei 010.jpg5deweek bloei 011.jpg
                    en dan nog het weesje deze dame krijgt enkel wat grow en heaven op dit moment maar ik zou nu deze week rustig de eerst voeding beginnen geven
                    ze begint groeihaartjes aan te maken
                    5deweek bloei 015.jpg5deweek bloei 014.jpg
                    dit was het dan voor deze week
                    grtz plukken en sylvester

Comment

Die pics zouden toch beter zijn met je pantoffels erbij!

Comment

Yo plukken,
                        kzou je schema blijven volgen hoor, met af en toe een rust dagje met enkel water...
                        als ik het goed heb doet je soortje er zo'n 7-8 weken over om te bloeien en zit je nu rond week 4-5, als ik me niet vergis... dus nog een week of twee voeden en dan zo'n twee weken spoelen...
                        er zullen nog wel meer bladeren vergelen.
                        en mooie toppen in de maak!
                        grtz
                        Jack Herer in scrog

Comment

Thx Jack dan zal ik ze vanavond terug de normale dosis voeding geven
                          ik begin te freaken zeker als ik dan langs ga bij uwe kweek en zie hoe mooi groen die dames zijn
                          thx 4 the advice

Comment

No panic m8.
                            Het komt allemaal dik in orde Plukn !!!
                            mooie topjes zijn in de maak , nog effen geduld makker en dat wordt een lekker rokertje !!!
                            Grtz
                            Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

Comment

dat heeft alles met belichting te maken lol
                              Jack Herer in scrog

Comment

ok ik heb het geprobeerd en idd de belichting van de foto's
                                werpen een andere kijk op de butt's
                                bij deze de korte dikke dame
                                flachlightweek 5 004.jpgflachlightweek 5 003.jpgflachlightweek 5 002.jpgflachlightweek 5 001.jpg
                                en dan nu het strekkertje de lange dunne
                                flachlightweek 5 005.jpgflachlightweek 5 006.jpgflachlightweek 5 007.jpgflachlightweek 5 008.jpgflachlightweek 5 009.jpgflachlightweek 5 011.jpg

ik heb ze deze avond gewoon volgens het schema voeding gegeven
                                na wat goeie info eens wat verder gaan kijken
                                deze dames zouden tussen de 7A8 weken (56 dagen)bloei moeten krijgen
                                op dit momenzit ik aan dag 32 of wel week 4 en 4 dagen
                                dus zal op dit momend idd niets meer kunnen doen aan de groene kleur van mijn blader dek
                                dus
                                dat was het voor deze avond
                                grtz de sylvester en plukn

Comment

Bezig...
                                X