Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: mijn eerste binnen kweekje withe widdow big butt

Thx gasten voor de complimenten
    het zijn inderdaad de laatste weken ten huize plukken de aanvraag voor de kap vergunning word momenteel verwerkt

Comment

Ziet er mooi uit.
      Doet me denken aan widow 95/96 aka betuwe extra die 1 ste plant

Comment

Mooie knotsen daar in je binnentuin !!!!!!!
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

keep them green, ziet er goed uit
          Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

hey growers
            een nieuwe week is reeds gepasseerd dus zou ik jullie toch nog eens de stand van zaken willen laten zien van hoe de dames er vrijdag laatst bij stonden.
            dan werden de pica's gemaakt
            voor al eerst het laatbloeiertje blijft het me doen
            na lange tijd niet aan te dikken op het gebied van de buds doet ze dit nu wel ze begint te foxtailen!!
            nu ja ik denk dat ze nog een week met voeding verder kan alvorens te beginnen spoelen.
            dan zou ik op 70 bloei uit komen voor deze dame nu ik zie het wel als de trichs klaar zijn
            DSCN0236.jpgDSCN0233.jpgDSCN0235.jpgDSCN0234.jpgDSCN0237.jpg
            dan nu het wees dametje ze doet het prima de plukken zijn mooi aan het aan het aanzwellen en ze zit nu aan een kleine 30 dagen bloei
            DSCN0232.jpgDSCN0231.jpgDSCN0230.jpg
            en dan nu het strekkertje deze is 12dagen gespoeld geweest en zo ziet ze er nu uit de trichs zijn milky met hier en daar wat amber er tussen
            DSCN0215.jpgDSCN0216.jpgDSCN0217.jpgDSCN0218.jpgDSCN0219.jpgDSCN0220.jpgDSCN0222.jpg
            deze is dus om gegaan op 49dagen bloei en was naar mijn goesting volbloeid dus deze word momenteel gedroogd om dan binnen een dag of 10 in weckpotten te gaan
            mmmh
            en als laatste heb ik ook nog een kleine update gedaan ik heb een adjust-a-wings geinstaleerd in mijn tentje en ik moet zeggen ik ben er erg tevreden over
            dit was het dan voor deze week
            laat het horen moesten jullie comments hebben
            grtz de pukken en sylvester

Comment

Ziet er goed uit. Vind de sloffe ook wel grappig. Nu wachten op een rookverslag e totale opbrengst

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
              Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

Lol @ je slippers

Comment

mooi! maar groeien die getopte hoofdtoppen samen?

Comment

Als je dat niet opkrijgt moet je maar laten weten :p

Schone kweek, proficiat!

Comment

@ Mike een smoke verslag en opbrengst droog volgd zeker nog men 2 de madam moet daar voor klaar zijn
                      ik denk dat de eerste een 50 Gr. Zal op leveren
                      nu nog eerst laten drogen voor ik het zeker weet
                      @sweetsmoke dat zal geen probleem vormen elke dag zal er wel iets van verdwijnen en zo zal alles wel op geraken
                      endan @weedjewel en Mike Sylvester says hi en zal de volgende kweek er weer bij zijn

Comment

zo nieuwe week nieuwe update
                        eerst het weesdametje deze doet het goed en kan behoorlijk zuipen ze drinkt iets meer dan een halve liter per dag en de toppen dikken goed aan ze doet het goed nu ze is nu aan 37dagen bloei
                        8ste week bloei 023.jpg8ste week bloei 025.jpg8ste week bloei 024.jpg8ste week bloei 021.jpg
                        en dan nu het laatbloeiertje ze is iets aan het foxtailen maar ik kan nu tenminste de plukken zien aan dikken dus doe maar verder ze begint lichtjes milky verschijnselen te vertonen dus denk ik nog een paar dagen voeding en dan gaat ze gespoeld worden
                        8ste week bloei 020.jpg8ste week bloei 018.jpg8ste week bloei 016.jpg8ste week bloei 015.jpg8ste week bloei 019.jpg
                        en als laatste de opbrengst van mijn eerste dame ze doet het net iets beter dan verwacht en gaf me een kleine 60 gr droog gewicht de smaak is lekker het is een echte sofaplakker geworden
                        8ste week bloei 011.jpg8ste week bloei 012.jpg8ste week bloei 014.jpg8ste week bloei 013.jpg
                        gegroet fellow growers and a happy easter to all
                        Attached Files

Comment

Laat het mooie resultaat je smaken kerel.

Comment

Thx mway ze smaakt heerlijk een echte sofa plakker nog eventjes verder drogen en curen en het zal maar beteren

Comment

Nou lekker he zon oogst daar doe je het voor.

Comment

Nu lekker genieten van die lekkere toppen amigo !!!
                                grtz
                                Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

Comment

Bezig...
                                X