Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal queen seeds .....ROYAL creamatic kweekverslag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Royal queen seeds .....ROYAL creamatic kweekverslag

Korting op 420shop
    10x royal creamatic van royal queen seeds. (autoflowers)
    Setup:
    400w hps
    hok 2.14 hoog, 90 diep en 86 breed.
    Substraat, atami bio mix, of batmix van plagron
    Voeding, bijna geen 1e 4 weken geef ik ze geen voeding, daarna ik ga in 2 weken tijd van 1.4ec naar 1.6 en dat is hook het maximale, want anders gaat de smaak naar de verdoemenis, en toch haal bijna zonder voeding 40 tot 50g gedroogt er af.
    De voeding die ik geef is van canna terra, op 10 l water : 50ml terra vega, 5ml rhizotonic, 25ml cannazym, en 20ml boost, Pk 13/14 15ml, hier gooi ik 10 liter water bij, en zorg dan door het door een beetje extra water te verdunnen naar 1.4 Ec. tot in de 2e week 1.6 ec....
    Na week 6 geef ik ze alleen nog afgezuurd water van 5.8
    De hele cyclus door zuur ik me water af naar 5.8, als ze net in de groei staan dan besproei ik ze ook met water van 5.8, maar alleen in de bloei, anders kans op but rot.
    Me afzuiger is 250m3, ga binnekort een kopen met iets meer vermogen, dit zodat ik wat meer speling heb met me thermostaat, en dit komt ook het geluid ten goede.
    De temp is altijd 26 overdag, en s nachts zakt het naar de 20.
    Ik adviseer te ontkiemen in een bekertje water, ik heb nog nooit gehad dat er niet 1 niet ontkiemt was, ...dit meestal na 4 of 5 dagen, daarna GELIJK in een 11 L pot, dit bespaart onnodig veel extra werk, en ik kan het niet aflezen aan me planten dat het niet goed voor ze is, want ze zijn gigantisch...
    Ooo jaa, de plantjes vinden het ook wel fijn als je ze niet te veel water geef, ik geef ze iedere dag op de zelfde tijd max 350ml, dit is echt de MAX liever tussen de 250 en 300ml,......
    Voor mijn PH - gebuik ik ook die van plagron Lemon kick, verder zorg ik dat mijn lamp 40cm boven de top hangt als je 400 w heb,..400w, maximaal 9 plantjes. Ik zal nog een paar fotos toevoegen van het begin tot het eind, ik denk dat als je deze setup grof weg aanhoud, best wel ok resultaten geboekt kunnen worden, ...logisch nadenken, en je niet te veel laten wijs maken op forums, alhoewel er veel bruikbare info opstaat, maar je verdrinkt er soms in.
    Ooojaa..de luchtvochtigheid was de eerste 3 weken rond de 80 procent, daarna ongeveer tussen de 40 en 50, dit kun je het beste regelen met een thermostaat die op je afzuiger zit, wil je de 1e 3 weken de luchtvochtigheid meer omhoog hebben gebruik ik een Luchtbevochtiger die ik bij conrad heb gekocht, die werkt perfect, maar die gebruik ik dus alleen de 1e 3 weken.IMG_0123.jpgIMG_0230.jpgIMG_0246.jpgIMG_0248.jpgIMG_0288.jpgIMG_0306.jpgIMG_0314.jpgthis%20is%20how%20whe%20rock%20in%202014rqseeds%20contests.jpgIMG_0124.jpgIMG_0125.jpgIMG_0131.jpgIMG_0132.jpgIMG_0172.jpgIMG_0182.jpgIMG_0183.jpgIMG_0190.jpg

Als je die zaadjes koop dan staat er op van dat deze autoflowers na ontkiemen 9 weken nodig hebben voor harvest....DAT KLOPT DUS NIET, ze doen er MINIMAAL 10 weken over, ...deze op de foto heb ik in totaal 11 weken laten staan, ik ben dus in week 6 gestopt met voeden heb alleen gevoed tussen week 4 en week 6.
    De harvest is ongeveer tussen de 35 en 45 gedroogt met deze creamatics....de moeite loont DIK zeg ik maar, en hij is HEERLIJK stoned...echt om te smullen.
    Nouw mensen PEACE AND POT......LET s rock in 2014......ACAB......IN GANJA WHE TRUST....
    Denk gerust dat ik nog wel wat vergeten ben om te vertellen, maar als jullie vragen hebben vraag maar raak...GR JJTJE

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

BESPROEIEN ALLEEN IN DE 1e 3 weken GROEI....!!!! staat verkeerd in me verslag, er moet GROEI staan in plaats van BLOEI....

Re: Royal queen seeds .....ROYAL creamatic kweekverslag

De razende reporter!

Comment

kort maar krachtig

geniet er van

groetjes
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Gaan als een mallemoer, er zijn hier ook 3 creammatic's gepot!
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Rookverslag royal creamatic

Comment

Bezig...
          X