Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Barney's Farm, 10x Vanilla Kush 2e ronde. 400w. + Geheim middeltje experiment. 100% BIO

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Barney's Farm, 10x Vanilla Kush 2e ronde. 400w. + Geheim middeltje experiment. 100% BIO

Korting op 420shop
    He daar Medekwekers

Ik ga weer opnieuw beginnen met een paar nieuwe dingen,
    ten eerste heb ik een DP90 1.5 Secret Jardin Dark Propagator aangeschaft voor het voorgroeien.
    ook daarbij een TNeon 2x 75W Armatuur, met natuurlijk 2 TL buizen 75W 6500K Groei.
    DSC_0029.jpg

Zaden

Vanilla Kush, Barney's Farm.

DSC_0003.jpgDSC_0011.jpg

Cannabis Cup Winnaar 2009.

Het word een experiment met 5 behandelde zaden en 5 niet behandeld, en behandeld noem ik dat ze een geheim middeltje hebben gekregen. ( in totaal dus 10 planten, als ze allemaal uitkomen )
    Dat geheime middeltje(biologisch) moet z'n 30-40% meer opbrengst gaan brengen en een dikkere stam, en het product gaat zoeter worden en beter smaken.
    Ik ga kijken of het werkt en het is totaal geen promotie voor dit product, want het is nog niet op de markt en ik zal kijken als het werkt of ik het zeg.

En verder blijft de tent hetzelfde als vorige keer.
    DR90 90x90x180
    400W HPS
    275-350 afzuiger
    12x 11 L potten
    Plagron Allmix grond , BIO

Voeding

Wortelstimulator is van het zelfde merk als het middeltje, zelfde geld voor mijn bloeistimulator.
    voeding denk ik niet nodig te hebben ivm die allmix, anders heb ik nog plagron bio liggen.

ik zal weer een verslagje uitbrengen waneer ze uitgekomen zijn.

Laters

Last edited by x iTrustz; 30 January 2014, 03:02.
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s/31333-4x-AMS

Re: Sweet Seeds: + Speed. x iTrustz 2e ronde. 400w. + Geheim middeltje experiment. 100%

Aaa de eerste rij voor berry.
    Succes deze ronde kerel.
    Maak er wat moois van.
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Re: Sweet Seeds: + Speed. x iTrustz 2e ronde. 400w. + Geheim middeltje experiment. 100%

mooi man nieuw kweekje.
      Ploffen hier eens neer.
      Succes

Comment

Ik ga ff volgen altijd benieuwd naar de auto's van sweet seeds !
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Is de AMS al geoogst ?
          Dat topic loopt dood..
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

veel geluk met je nieuwe run , ben tevens ook wel benieuwd of ze effectief klaar gaan zijn op 7 weekjes vanuit zaad , normaal doet een plant er al 2-3 weekjes over voor ze gaat bloeien !!

dus ben benieuwd

groetjes
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

bedankt heren!

@QnQ heb net een update geplaatst.
              @k1 ik ben idd ook benieuwd naar de snelheid van dit soortje, we zullen het zien! haha

Comment

Kan je wel vrijgeven wie de fabrikant van dat middeltje is?
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ik heb deze zomer de dark devil autoflower van sweet seeds buiten gekweekt.
                  Was niet geheel ontevreden (relatief goeie genetica).
                  Dit soortje deed er uiteindelijk wel 4 weken langer over om van zaadje tot oogst te komen dan aangegeven stond op de verpakking.
                  Maar dit lag ook wel aan het wisselvallige weer en een magnesiumtekort denk ik.

Ik ben benieuwd naar dat nieuwe geheime middeltje en misschien dat binnen onder hps de +speed aan zijn verwachtingen zal voldoen qua snelheid.

Welk lichtregime ben je van plan om toe te passen?

Groeten van orgasmatron

Comment

@LR2 De fabrikant van dat middeltje ben ik zelf Maar omdat ik hier op dit forum geen promotie werk wil doen, zeg ik liever het merk (nog) niet. Ik kan natuurlijk wel een mooi JD-leden prijsje maken
                    ik zal binnen kort wat meer over dat middeltje vertellen.

@orgasmatron ik vond de dark devil er ook aantrekkelijk uitzien! haha, ik zelf geloof ook niet in die '7' weken. maar we zullen het zien..
                    en voor het lichtregime ben ik van plan om of 20/4 of 18/6 te draaien, 1e auto flower dus zou graag van jullie willen horen wat naar jullie mening het beste lichtregime is om te gebruiken.

Comment

Ik zet persoonlijk mijn autoflowers op 20/4 momenteel, dat zijl dan 4 uurtjes dat ik moet bijstoken
                      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

40% meer opbrengst door een "geheim middeltje" toe te voegen...
                        Waarop baseer je je? Heb je reeds concrete cijfers voorhanden?

Ben nogal sceptisch.
                        sigpic
                        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Zo..

er zijn er een paar met de kopjes boven aardig snel vind ik, heb ze gewoon in de grond gedaan en niet voor ontkiemt met watten e.d.
                          DSC_0003.jpg

ik zal het een beetje uitleggen, de 2 vakjes er boven en beneden daar zitten onbekende zaadjes in, ook 1 of 2 van me AMS kweek hiervoor, maar weet niet meer welke.
                          de 2 middelste rijen zijn de + Speed, die bovenste middelste rij in onbehandeld en de onderste rij in het midden is behandeld met het product, tot nu toe nog niet veel te zien maar alle kopjes zitten tegen en oppervlakte aan dus het gaat aardig snel.

@Nik ik ga jou raad opvolgen en ze op 20/4 zetten, alleen een vraag moet ik ze dan nu ook op 20/4 zetten of op 24/0 laten zoals ik ze nu heb?
                          @Gamm ik heb een test gedaan op zonnebloemen, en daaruit bleek zeker een heel groot verschil,voorbeeld: Zonnebloem test.jpg
                          dus ik ga het nu op de wietjes proberen en hopelijk komt dat ook goed uit

dat was het weer,
                          laters

Comment

Die foto van je zonnebloem zegt me infeite niks

Een test zou geweest zijn om een groot aantal bloemen je "geheime middeltje" te geven en een groot aantal niet.
                            Zaad gebruiken met dezelfde genetische afkomst en de groei- en bloeiomstandigehden zo identiek mogelijk proberen te houden voor alle planten. Dan pas kun je mijn inziens resultaten beginnen vergelijken.

Die 40% lijkt me wat uit de lucht gegrepen.
                            Vandaar nogmaals mijn vraag indien je cijfermateriaal voorhanden hebt die de 40% ondersteunen.

Ik probeer niet moeilijk te doen hoor. Baseer me gewoon graag op feiten.

Veel succes ermee.
                            sigpic
                            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

@Gamm nee, ik begrijp je heel goed. maar wat het middeltje in werkelijkheid doet zullen we nog gaan zien want daarom doe ik deze test, ik heb het laten testen op bepaalde soorten dingen zoals tomaten, sla en zonnenbloemen.
                              bij alle testen was er een groot verschil tussen de onbehandelde zaden en de behandelde zaden. Om mezelf en jullie een beter beeld te geven over dit product doe ik deze test. Met dus dezelfde genetische afkomst en de omstandigheden blijven hetzelfde omdat alle planten in 1 tent gaan.
                              Moeilijk doe je zeker niet, duidelijkheid is hier nr 1

ik heb trouwens een 100% gehad met de zaden, 12/12 uitgekomen en allemaal het kopje boven de grond binnen 2 dagen! Super zaden van sweet seeds zeg ik dan

Comment

Bezig...
                              X