Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Barney's Farm, 10x Vanilla Kush 2e ronde. 400w. + Geheim middeltje experiment. 100% BIO

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Barney's Farm, 10x Vanilla Kush 2e ronde. 400w. + Geheim middeltje experiment. 100% BI

Update!

Dag 16 zitten we nu, en de zaailingen zijn geplant.
    allebij de behandelde zijn ontkiemt, en bij de onbehandelde 2/3. misschien dat die 3e ineens wakker word nu ze in de grond zit.

De behandelde,

Onbehandelde,

het lijkt me wel op te vallen dat de onbehandelde een iets meer sativa in zich heeft, aangezien de blaadjes toch wat spitser en langer zijn, en de behandelde lijken wel iets meer indica te hebben, maar daar zullen de expert's maar naar moeten kijken.
    zo word het misschien wel moeilijk om het 'groei proces' te vergelijken aangezien het dan verschillende pheno's zijn als ik dat goed zeg.
    maar we gaan gewoon verder en we zien het wel, wel zie ik al eerder vertakkingen bij de behandelde dan bij de onbehandelde.
    ook heb ik het licht op 18/6 gezet.

volgende update zal volgend weekend zijn, aangezien ik 5 dagen weg ga vanaf morgen
    nu hopen dat het thuisfront me plantjes goed gaat verzorgen. en niet dat weer me lamp eraf @#$%^

Laterss, als er vragen zijn of opmerkingen hoor ik het graag!
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s/31333-4x-AMS

Comment

Re: Barney's Farm, 10x Vanilla Kush 2e ronde. 400w. + Geheim middeltje experiment. 100% BI

Hoi
      Ik zie niet veel verschil tussen de twee en we
      zijn ook al 16 dagen onderweg, tot nu zo zien ze er bij mij ook uit na 16 dagen groei, correct me iff im wrong.
      Ijf het volgen
      Gr tuinbroek

Comment

Weer een update'je
        met de geplanten zaden is t kut gegaan, hebben afgelopen dagen veelste droog gestaan, en zijn daardoor dood gegaan.. ik ga even kijken of ik nog een ander leuk soortje er bij kan zetten.
        wel zijn de planten lekker gegroeid, daar is gelukkig niks mis gegaan, alleen dat de middelste een paar dagen heeft stil gestaan, stond eventjes iets te nat.
        verder zitten we nu op groei dag 22, wel zie ik nu al steeltjes (vertakkingen) eruit schieten bij de behandelde, nog niet bij de onbehandelde.
        maar we kijken verder en we wachten af
        nu maar paar foto's

Behandelde

Onbehandelde

Overige foto's

dat was het weer, als er vragen zijn ofzo, stel ze gerust, probeer ze dan zsm te beantwoorden.

Laterss

Comment

Hoi itrust
          Je kan dr nog niet veel van zeggen de foto's
          zouden onder precies de zelfde hoek gefotografeerd worden , dus met statief
          En dan vergelijken, later zullen er misschien wel
          verschillen te zien zijn, kan dr nog niks anders van maken.
          Gr.Tuinbroek

Comment

ja idd, ben het met je eens tuinbroek!

Comment

Heb ze overgepot en onder de hps gezet, naar 11 L potten met Plagron All Mix BIO.
              ik zag duidelijk verschil met de wortels, de onbehandelde was tot ongeveer de helft van de pot met de wortels, terwijl de behandelde al heel de pot over heeft genomen.
              heb ook wat foto's gemaakt.

Behandelde

Onbehandelde

Ook heb ik weer nieuwe zaadjes, dit keer Chemdog van GHS. (10 stuks)

heb er 5 behandeld, en geplant, foto's volgen later

Comment

ziet wel wat minder wortelgroei bij het 'normale ' zaad

live vanuit het ondergrondse..

Comment

Nou i Trustz
                  Hoe is die?
                  Nou kwa wortels ben ik om en ook alwat schimmelwortels dat ziet er mooi uit, nou gauw andere schoenen en graag wat foto's van de planten.
                  Succes
                  Tuinbroek:eek:

Comment

Ben benieuwd naar dit soortje
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

eerst nog wat over het soortje chemdog, dit kon ik erover vinden.

Chemdog is niet ChemDawg - je moet deze twee niet verwarren! Deze soort is in feite het resultaat van het huwelijk van OG Kush en Sour Diesel en zou gezien moeten worden als een klasse apart. De uitstekende opbrengsten en zeer hoge potentie zijn een belangrijk verschil tussen Chemdog en Chemdawg. Chemdog is geschikt voor de binnen-, buiten- en kaskweek en reageert heel goed op LST (Low Stress Training). Chemdog kwam op de tweede plaats bij de IC420 Growers Cup in 2008.

Cannabis Awards:
                      - 2e plaats IC420 Growers Cup 2008

na de zaadjes gister gewoon de grond in te hebben gestopt, niet voor ontkiemt, zijn er nu al 6/10 uitgekomen.
                      3 behandelde en 3 onbehandelde, dus het staat gelijk.

bij de vanilla kush gaat het ook goed nu, op het begin een beetje zitten klote, omdat ik was vergeten dat ik er een 600Watt in heb gedaan, dus het werd een beetje warm.
                      vonden ze niet zo heel lekker en ook was het zonnetje iets te dichtbij. maar ze gaan er nu al weer wat beter uitzien. foto's daarvan komen morgen denk ik.
                      dat was het weer.

Laters!

Comment

Het middel is zeker zo geheim dat je het vergeten bent!!!!! We wachten nog steeds
                        UPDATE UPDATE

Comment

deze week zal ik wat foto's erop zetten tuinbroek!

Comment

hier een paar foto's,
                            de achterste zijn behandeld en de voorste niet, de rechts achter heeft wat problemen gehad en loopt nogsteeds niet echt lekker.
                            de linkerkant heeft vrijwel geen problemen gehad en zijn lekker doorgegroeit, zit nu op dag 56 na dat ze boven zijn gekomen.
                            de rechts onder is ook een vanilla kush dat is dat ene kleine plantje van de vorige foto's. en in het midden is 1 chemdog die ik heb gehouden van die andere 10.
                            een maat van me had stekjes nodig dus had ik gezegt dat die die kon hebben.
                            heb nu wel weer 5 chemdog geplant omdat het me toch wel een lekker soortje lijkt.
                            bloei zit ik wel over na te denken maar ik denk dat ik nog een hok ernaast ga bouwen, omdat als ik nu 12/12 aanzet in mijn tent dan worden de zaailingen ook gelijk in de bloei gezet, en dat wil ik niet.
                            Na aardig veel te hebben moeten experimenteren met mijn 600 watter , heb ik het eindelijk bijna onder controle, temp blijft onder de 30graden en heeft een max wisseling van 10 graden in dag en nacht.
                            maar omdat er warme dagen aan komen heb ik een nieuwe buisventilator besteld en een cooltube, ik hoop het hiermee perfect te kunnen houden.

dat was het weer, als jullie willen kan ik weer wat meer updates doen zodat het te volgen is.
                            Laters

Comment

Hallo JD'ers

ik dacht ik laat weeris van me horen
                              Het gaat aardig goed eigenlijk vrijwel geen problemen gehad, af en toe wat met de warmte verschillen maar het gaat goed.

4x De vanilla kush. 36 dagen echte bloei. Mooie paarse meisjes
                              Toppen ruiken al beetje naar citroen lavendel achtig. hele aangename geur.

Ultra Critical. ongeveer 20 dagen echte bloei ( gratis Azarius huismerk zaadje )
                              gaat ook hard, denk dat het aardige colas worden

4x Chemdog. net in de bloei geschoten. ( GHS ) Aardig vol tentje, ben al hier en daar beetje aan het knakken.

Dus tot zo ver gaat het goed. de vanilla kush is helemaal beladen van het THC en ik hoop dat de toppen nog wat aandikken, ze zijn al echt knetterhard nu.
                              Geef alleen afgezuurd water pH 6.0 met Bloei-stim, PK-Booster en Voeding. ongeveer een liter per 2 dagen.

Hoop dat jullie het mooi vinden, zo ja dan blijf ik weer update's erop gooien.
                              Graag hoor ik jullie mening

Laters!
                              Last edited by x iTrustz; 6 June 2014, 01:50.

Comment

Lekker die Vanilla Kush

Comment

Bezig...
                                X