Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
zo we zijn zondag dus weer een updatetje de volgende zal nu wel pas vrijdag zaterdag zijn omdat ik een drukke week tegemoet heb.
de herfst begint toch al goed haar intrede te doen wat ik eig wel vroeg vindt mja swat.
ook is de tent moeten verhuizen van ruimte en kamp ik nu met wat temp problemen max temp loopt uit tot 30C
kan dit veel kwaad?
verder krijgt het plantje 2x per week 5ml/1l bloei complex hesi
2ml/1l powerzym
eind deze week komt daar fosfor + bij zou beginnen met 1ml/1l dit zou ik dan 1x per week geven afzonderlijk van de rest.
momenteel ziet mijn watergift er zo uit.
maandag; water 1l dinsdag; water + supervit 1druppel op 4.5l water 1l woensdag; water + bloei complex + powerzym 1l donderdag; water 1l vrijdag; water + supervit 1druppel op 4.5l water 1l (dit wordt dan binnekort vervangen door fosfor+) zaterdag; water 1l zondag; water + bloei complex + powerzym 1l
Thx voor de reacties,
@schimmige, heb hiervoor zelf een versgeslepen bijltje voor liggen
@tuinbroek, thx mate. Heb hiervoor wel al 2 "mislukte" kweken gedraaid dus het mag wel eena goed beginnen gaan he
@jerd, ja ook voor mezelf is deze kweek ook weer wat leerzaam geweest. Ja betrap me er soms zelf op dat ik zo wel 5 a 10m naar men plantje sta te staren met momenten
het is nu even geleden dat we een updatetje geplaatst heb dus nu weer even werk van maken.
de herfstkleuren laten zich goed zien, wat ik wel jammer vindt want had haar graag wat langer groen gehouden mja swat dat is een werkpunt voor de volgende kweek. en dat wordt dan mss een contest
verder zijn we ondertussen beland aan BLOEIDAG 35, W5 D1
dus denk zelf nog een week of 2 voeden en nadien kan het spoelen beginnen. wel wil ik graag gaan tot 50/50 verhouding van trichomes als ik mij kan houden tenminste
dus onderstaand schema wordt nu nog een 2 weken aangehouden. maandag; water 1l dinsdag; water + supervit 1druppel op 4.5l water 1l
woensdag; water + bloei complex + powerzym 1l
donderdag; water 1l
vrijdag; water + supervit 1druppel op 4.5l water 1l dit is ondertussen vervangen door fosfor+
zaterdag; water 1l
zondag; water + bloei complex + powerzym 1l
mochten er opmerkingen zijn hoor ik ze graag.
ook zijn ze heel wat opgezwollen buiten vorige week
verder heb ik eigenlijk weinig te vermelden dus hier zijn dan de foto's
neen tuinbroek die gele bladeren weet het zelf niet goed hoe dat komt dat ik het zo vroeg heb.
maar zoals vermeld bij mijn uitleg is een werkpunt voor de volgende x
En nog wat gevonden gisteren?
Let wel op dat je nu niet teveel gaat bijvoeden, ik zou er meer dagen water tussen laten maar de keus is aan jou.
Erachter komt een moment dat ze terug minder gaan lusten en gewoon verherfsten.
ja srry vergeten wat te laten weten ja is nog gelukt
dak je voor de tip zal er 1x supervit en 1x bloom ervan tussen laten.
dus neem nu bv maandag; water + bloei complex + powerzym 1l dinsdag; water 1l
woensdag; water + supervit 1druppel op 4.5l water 1l
donderdag; water 1l
vrijdag; fosfor+ 1ml/1l
zaterdag; water 1l
zondag; w1l
Geen nieuws is goed nieuws eh, ben blij voor je want vond het beu.
Vooral omdat hier lag te blinken en jij mss geen roker had, maar soit.
Ziet er voor mij goed schema uit maar tis toch vooral kijken hoe ze reageert en daarop inspelen.
Comment