Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
weer eens tijd voor een update,
ondertussen begint de dame toch wat te vergelen langs van onder dus vermoed dat dit ondervoeding was. graag bevestiging van de meer ervaren kwekers.
dus dan ook wat voeding gegeven.
op een halve liter water plagron biolijn; 1ml plagron grow, 2 ml vita race en 1 ml power roots <<-- zal de laatste keer geweest zijn voor de roots.
verder zijn we uiteindelijk aan het net gekomen maar nog niet begonnen met binden laat ze eerst wat erboven groeien.
eens ik kan beginnen binden denk ik nog een week of 2 te groeien voor dan in bloei te gaan.
betere suggesties zijn welkom.
maar verder zijn we uitverteld dus tijd voor foto's
xx kiemperiode 2 dagen gedaan xx Groei D38 bezig klok 12/12 nog niet gestart voorbloei nog niet gestart bloei nog niet gestart
Vita race is bladvoeding die moet verdund en vervolgens verneveld worden op de bladeren.
Dit geef je niet mee in je water die je in de pot giet!!! Stop daar dus maar mee!
Neem verder eens foto's zonder HPS licht. geeft ons een duidelijker beeld van de kleur die de bladeren hebben.
ja morgen zullen er fotos opkomen zonder licht.
heb de vroegploeg en aangezien mijn licht laat uitgaat en pas aangaat als ik al weg ben kan ik nu geen donkere foto's trekken.
@chiva ketama; heb hier ook al staan denken.
@gamm, ja vroeger deed ik dat ook erop vernevelen resultaat is wel beter als je sproeit maar doet evengoed zijn werk.
ook ben ik dan bang voor brandplekjes.
en morgen zullen de donkere foto's erop staan rond half 12 avond
Op het forum hier neem je best eens contact op met CIAze. Is vertegenwoordiger bij Plagron.
Ik zou eens informeren indien je die Vita Race wel degelijk aan je voeding mag toevoegen. Heb zo m'n twijfels...
na de slechte donkere foto's van gisteren heb ik er nu toch wat betere en maak er dan meteen weer een update van.
wat me opgevallen is, is dat men blaadjes zo naar beneden hangen? te veel water?
ook blijkt de vergeling weg te ebben dus denk ik wel dat ik juist zat dat het ondervoeding was.
maar hoor graag nog andere meningen. verder heb ik besloten om dan toch geen scrogg te doen reden.
vrijdag wordt mijn vriendin ingeleid om te bevalen en zal dan nog weinig tijd hebben om te binden etc...
daarom zal ik dinsdag of woensdag mijn plantje in bloei trekken. wel heb ik ze nog eens geknakt van onder in de steeltjes van de toppen zodanig dat ik een wat bredere plant heb met meer opbrengst hopelijk.
verder heb ik wel genoeg verteld dus hier de foto's
temp 22/27
lv 25/35
xx kiemperiode 2 dagen gedaan xx Groei D42 bezig klok 12/12 nog niet gestart voorbloei nog niet gestart bloei nog niet gestart
Hey Thugs, alvast proficiat met je zoon/dochter !!!!!
Je plantjes daartegenover kunnen inderdaad wat meer aandacht gebruiken, maar ik versta het onder de omstandigheden waarin u zich bevind
Ik zou ze water +voeding beginnen geven (ze staan er wat slonzig bij en lijken veel stress te moeten verduren.)
Zoals je zegt, het scroggen vergt veel tijd en dat zul je de eerst komende dagen niet echt hebben he .
Ik zou dan persoonlijk ook niet scroggen, maar wel water + voeding geven heee!!!!
Grtz & good luck m8
zou igg niet weten welke stress ze zouden moeten verduren licht staat netjes temp staat netjes mss de lv die wat laag is maar anders zou ik het niet weten.
en water + voeding krijgt ze nu sinds een weekje en zie toch al wat betering. alleen die slap hangende blaadjes
Comment