Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White Russian 400w hps DHS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: White Russian 400w hps DHS

Ik blijf echt bij m'n stelling
    ik zeg te nat en overvoeding.....

Ik vreet m'n pantoffel er bij op.

Maak even een foto van de wortelkluit, deze wil ik heel graag zien. (anderen ook)

Mafferd bracht een heel erg sluitende theorie, dit zou zomaar eens het probleem kunnen zijn.
    Ik denk echter van niet.

Verpooten lost beide gevallen op.

Zowel onder als overvoeding.
    Aarde tekort als te veel aan water.

Je kan dus gewoon niet fout gaan.

Foto's dus......

Succes
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Ik bevestig wat escar zegt!

Goedzo escar!

Comment

oke ik weet wat mij te doen staat morgen vroeg opstaan en wat qaulety time met het plantje
        ook zal ik foto's trekken van de kluit zoals je vraagt.
        dus morgenmiddag het vervolg....

thugz
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Ik ben benieuwd

Greetzz

Comment

Allez...

Hoe is jouw vrouwtje trouwens,maakt ze het goed?

Lief zijn tegen haar hoor,anders helpen we je hier niet meer

Comment

@escar we gaan blij zijn dat het vrijdag is. Dan wordt ze ingeleid. Morgenavond om 20u moet ze binnen in het ziekenhuis. Dus als het dan goed is ben ik vrijdag vader voor de eerste keer. Begint wel spannend te worden.

Verstuurd vanaf mijn AT-AS53N met Tapatalk

Comment

Ik zeg vitarace,dit is bladvoeding die je benevelend op je blad aan breng als de lamp aan gaat en tot de derde week van de bloei 1 maal per week.
                Dus doe je niet in je voedingsvat maar in een plantenspuit.
                Laat maar droog worden en dan overpotten en geen Vita Race in het voedingswater.
                En hou je staande vrijdag

Comment

Hey thugz,
                  heb gezien dat je ene blumat te hoog staat in de pot en de andere vrij rechtstreeks naar de stam gericht.
                  Welke inhoud heeft die pot?
                  Ik heb namelijk 1 blumat per 11l pot.
                  Heb je eens gezegd dat bij mij de drinkwortels naar boven komen.
                  Maar moet zeggen dat zo de plant zeker geen wateroverschot heeft zo.
                  Mss kan dit bij jou ook wel te maken hebben met een wateroverschot met 3 blumats waardoor blokkade is ontstaan zoals eerder hier al vermeld.
                  Ik gebruik namelijk geen tensio.
                  Heb die blumat ingesteld nadat de grond volledig nat is gemaakt.
                  Die blumat heb ik ingesteld als volgt: Je draait die vijs open tot de blumat volledig loopt.
                  Dan draai je de blumat toe tot die stopt met druppelen en dan nog 2 pijltjes.
                  In mijn vat zit alleen water en voeding geef ik mee via de schaal onder de pot.
                  Als je ziet dat die blumat druppelt kan je voeding meegeven.
                  Zo doe ik het toch en gaat goed hoor.
                  Zou zeggen ga nie teveel af op je tensio en laat je gezond verstand zegevieren.

Wou je dit nog meegeven, dit is het resultaat van blumat bij mij van plantje dat ik er veel te vroeg uitgehaald heb omdat het op den duur verdrongen stond onder de andere.
                  CAM00150.jpgCAM00151.jpgCAM00152.jpgCAM00146.jpg

De gele bladeren die je ziet aan de plant is combinatie veel voeding + de lamp te dicht
                  Deze plant heb ik nooit voeding gegeven, wel stond ze in zwaar voorbemeste aarde van den brico.
                  En heb ik wat aminozuren en enzymen meegegeven van hesi.

Grtz

Comment

Comment

beste medegrowers,

de qaulety time met men plantje is voorbij
                      had wel een mooie wortelkluit alleen onderaan is er gelijk iets raar graag ook jullie mening hierover.
                      verder toen ik deze morgen de tent opendeed was ik toch wel aangenaam verast de bolle blaadjes waren bijna allemaal verdwenen.

maar zoals gezegd gisteren nog een verpot in een iets grotere pot (emmer) had geen potten meer die groter waren.

zo dan nu wat foto's

voor de werken

voor.jpg

tijdens de werken (wortelkluit)

wortels.jpgwortel.jpg

na de werken

erna (3).jpgerna (2).jpgerna (1).jpgerna.jpg

zo dat was het weer.
                      nog juist 1 vraagke moet ik nog bijwateren of ook even wachten

thugz

Comment

Sowieso je tensio even iets dieper zo verdamp het water eruit en werken ze voor geen meter meer. (Bij de blumat is het hetzelfde verhaal maar dat wist je denk ik al). Verder zal ze het idd lekker vinden wat nieuwe aarde. Ik zou wel wat water geven langs de rand maar niet teveel zodat ze daar gaan drinken en naartoe groeien.
                        De oude kluit ziet er tog redelijk droog uit.
                        Doe zo verder m8 hoop dat je nu alles onder controle krijgt.

Greets

Comment

Die gaat helemaal goed komen zo.
                          Ze ziet er idd beter uit, geef haar een halve hoeveelheid water mee.
                          Dit idd niet tegen de stam aan, blijf op een halve hoeveelheid van wat je normaal geeft.

Desnoods iets regelmatiger, probeer de aarde licht vochtig te houden.
                          Geef water als je ziet dat de blaadjes in de top iets gaan hangen (niet teveel!!!)
                          Geef vooralsnog geen voeding, dit zit al in de nieuwe aarde (als dit idd de batmix is)

Laten we eest kijken hoe ze zich hierop aanpast.

Zet haar in de bloei, zodra ze gestabiliseerd is, verpoten geeft stress, en deze laat je er gewoon uit groeien, rust dus.

Ik dank over een dag of vijf, als ze goed hersteld is, kan je haar in de bloei zetten.

Als ze ongeveer een week in de echte bloei staat, begin je met een bloeivoeding.

Comment

Dat bruin op je wortels is omdat je wortels soppig staan.
                            Bruine wortels die tijdje soppig blijven staan beginnen op den duur te rotten.
                            Doordat je ze nu overgepot hebt zal ze weer voldoende plaats hebben voor de wortels.
                            Zou gewoon langs de rand van je pot wat water meegeven.
                            Kunnen je wortels zoeken naar het water.
                            En wachten tot de grond droog trekt, als de rand van de pot en de grond zo wat een centimeter verschil tussen zit, terug water geven rondom.

Grtz

Comment

@psy, okey tensio wat dieper gestoken. ook ondertussen een 750ml water gegeven mooi langs de potrand. hopelijk komt ze hiermee toe tot morgenavond want vanaf deze avond tot... geboorte zal ik niet thuis aanwezig zijn.
                              en idd laat ons hopen dat het nu wel goed komt.

@escar. ja dit is de batmix ook de grond waarmee ze verpot is. dus idd voorlopig geen voeding. ja dat zal ik gaan doen ook eens stabiliseerd de groei heeft wel al lang genoeg geduurt nu. mja ook de groei is belangrijk.

@shiva ketama, okey dat weet ik dan ook alweer, is dat bij jou de leidraad om water bij te geven? een centimeter van de pot? je bedoelt dan zo gelijk een gleuf aan de bovenkant die heel zijkant rond gaat?

grtz
                              thugz

Comment

Met die nieuwe batmix zou ik niet al na 1,5 week beginnen met voeding daar zit meer als genoeg in.
                                Gewoon goed op het blad letten en vooral onderin.
                                Jongens hij werkt met Plagron batmix en met terra van plagron dat is al geen geschikte combo.
                                Met batmix hoef je niets te meten en met terra wel.
                                Hierdoor ga je bodemleven van de batmix eraan en kunnen de voedingstoffen die hierop gebaseerd zijn niet worden omgezet.
                                Dus ga je toch ophoping krijgen en alle gevolgen die er bij horen denk ik.
                                Inzake deze zou ik als ik Thugz was contact opnemen met de plagron helpdesk tijdens kantooruren snel vaak binnen half uur antwoord terug of 1 van de ganjamasters hier moeten de oplossing aan dragen.
                                Succes.

Comment

Bezig...
                                X