Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White Russian 400w hps DHS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: White Russian 400w hps DHS

@cookaap. thx mate was idd niet simpel om al die overschotten weg te krijgen heb nog steeds wat overschot maar is wel al veel beter en in de bloei komt dat wel goed.

@escar, idd toen ik vandaag eens ging kijken is ze enorm gegroeid op 1 dag tijd dus de bloei zal nog wat strek met zich meegeven volgens mij.
    ben zeker niet van plan om al voeding te geven daar wacht ik tot jullie zeggen dat ik mag .
    ook heb ik gemerkt dat regenwater beter is dan gewoon leidingwater dus daarom krijgt men plantje nu ook enkel regenwater denk dat dit meegeholpen heeft om mijn plantje tot haar recht te laten komen. maar dat is maar een speculatie.

laterz
    thugz
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Overwateren geeft remming in de groei, niet uitstel hiervan..
      De groei die er nog in het plantje zit, zal ze uitlopen.
      Geen nood, als de echte bloei begint, zal ze hiermee ophouden, simpel, ze gaat meer P/K opnemen en minder N.
      Ze zal zich volledig op de bloei gaan storten en alleen maar denken aan voortplanting.
      Maak in de komende dagen even zeker, dat jouw kast afdoende lichtdicht is, dat jouw afzuiging en filter tiptop in orde zijn.

Dit is ook normaal, de perfecte tijd om preventief te behandelen tegen beestjes.
      Dit zorgt er voor, dat je niet hoeft te spuiten tijdens de bloei.
      Dit is een keus, die iedere kweker, voor zichzelf moet bepalen.

De stank gaat er aankomen

Veel plezier.
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Comment

Plantje staat er idd veel beter bij...
          Good job!!
          Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
          Jack Herer in scrog
          The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

thx jack

Comment

Dat worden mooie toppen in spe.
              Ziet er al een vette plant uit.

Comment

ja idd shiva ketama, ik heb ook zo de indruk dat dit wel eens een mooi kweekje kan worden al is het maar 1 plantje

Comment

Dat gaat zeker een mooie dame worden thugz, maar nu ga je er dicht op moeten zitten en elke dag alles bij moeten spannen want nu komt de echte groeispurt.

Moest ik jou zijn zou ik ze zo wijd mogelijk openbuigen dan hebben je toppen meer ruimte om knotsen te worden en zo nu en heb je ze echt niet meer onder controle : knakken.
                  Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

ja heb derjuist mijn draden wat verlegt zodat het ook al wat meer opentrekt en heb ook het bovenste gedeelte nog eens geknakt.

en is idd nog een heel stuk breder geworden en even afwachten als ze herstelt is hoe het eruit ziet maar poging 1 om alles weer mooi te krijgen is gepasseeerd nu nog even afwachten of het een geslaagde missie was

thugz

Comment

Hey thugz,
                      Van dat knakken he,
                      Je kan die geknakte takken vastleggen met een touwtje aan u kweekpot.
                      Blijven die zo wat min of meer op zijn plaats en krijg je een belicht veld tot onder.
                      Worden die onderste toppen ook zo stevig of die bovenste en krijg je enorm potentieel.
                      Heb er wa foto's van gezien op het net ergens op een Amerikaans forum ofzo, weet niet meer.
                      Maar wat een opbrengst van die plant jawadde!
                      Ik ga het volgende ronde ook zo doen, is eigenlijk beetje als scrog maar dan zonder net.
                      Grtz

Comment

Hoi pappa thugs?
                        Nou dat knakken en buigen kan ik je zeker aanraden gewoon voorzichtig doen, de plant repareert dat zelf wel, ik heb ze wel een met duck-
                        tape weer geplakt, maar die plant is zo sterk.:eek:Ik had een keer hericules van sannie, die is enorm geschikt om te scroggen.Jammer dat ik die foto heb gewist.
                        He veel succes met je jonge gezinnetje.
                        Gr tuinbroek

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@shiva ketama; ja dat doe ik ook, heb al een eerste binding van mijn stammen gisteren heb ik dan wat geknakt en als ik merk dat ze teveel terug komen leg ik ze vast met draadje.

@tuinbroek; ja is idd ondertussen papa thugz . ja die ducktape is wel handig als je beetje tever bent geweest met knakken maar anders gebruik ik het niet zet zichzelf wel weer recht.

@QnQ; ja dat doe ik ook maak eerst wat bewegingen met de stam die ik 'knakken' zodat het wat slapper wordt en nadien 'knak' zonder dat ze het merkt.

deze avond zal er normaal gezien een update volgen.

thugz

Comment

beste medegrowers,

weeral eens tijd voor een update, het plantje stelt het nog steeds zeer goed.
                              krijgt nog steeds enkel regenwater en doe dit momenteel ook steeds handmatig.
                              ondertussen staan we 5 dagen op 12/12 cyclus en ik denk dat ik de voorbloei gespot heb paar dagen geleden was ik verkeerd.
                              heb er foto's van dus ook graag jullie mening.

verder heb ik eig weinig te vertellen moesten er vragen zijn hoor ik ze wel.

xx kiemperiode 2 dagen gedaan xx
                              xxx Groei D52 xxxx afgerond xxx
                              klok 12/12 D5
                              voorbloei D1
                              bloei nog niet gestart

1212 D5 (12).jpg1212 D5 (2).jpg1212 D5 (3).jpg1212 D5 (4).jpg1212 D5 (5).jpg1212 D5 (6).jpg1212 D5 (7).jpg1212 D5 (9).jpg1212 D5 (10).jpg1212 D5.jpg1212 D5 (15).jpg1212 D5 (16).jpg1212 D5 (17).jpg1212 D5 (20).jpg1212 D5 (21).jpg1212 D5 (22).jpg1212 D5 (23).jpg1212 D5 (24).jpg1212 D5 (25).jpg1212 D5 (13).jpg1212 D5 (26).jpg1212 D5 (27).jpg1212 D5 (28).jpg

zo dit was het weer,

laters thugz

Comment

Ik denk op fotovier wat haartjes te zien Thugz, echter het licht van de HPS neemt het weer weg.

Nee,; pappa,je moet het zelf doen

Een weekje schakelen is normaal hoor, het is duidelijk en dame, geen sletje dat haar slipje direct uitdoet.
                                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Bezig...
                                X