Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
over het wel of niet afzuren zijn de meningen verdeeld of het wel of niet goed is, bij mij werkt wel afzuren prima en het is binnen 2 minuten gedaan +ik vind het leuk om te doen.
Het belangrijke punt is de opneembaarheid, als je hier info over wilt lees dit topic maar eens door, of een kort maar krachtige uitleg van metrop hier
Wat ik er van af weet was hesi wel met PH correctie.
Voor mijn beeld is dit net als de Canna lijn alleen dan ander merk. en daarbij afzuren.
Maarja wie ben ik? wacht iemand met meer verstand af
Verder staan de plantjes er mooi bij Impressive bedje
If life keeps putting you down, You better stay high
Ben ook geen expert op PH gebied maar heb veel gelezen en zelf PH problemen gehad.
Als het kraanwater netjes rond een PH van 7 heeft dan is het mogelijk dat met de correct voeding lijn de PH zorgt voor zichzelf maar als het water uit de kraan al een te hoge PH heeft dan moet je zelf gaan corrigeren of andere water gebruiken.
Momenteel gebruik ik BioBizz en ik moet afzeuren omdat de het water uit de kraan is hier >8.5.
Als ik maar een meter mocht hebben zou het de PH meter zijn!
Comment