Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De Critical die direct op 12/12 ging, deed er zo'n drie weken over vooraleer in bloei te gaan, en na een maand was er zichtbare bloei.
Ze heeft 59 dagen bloei gehad voor ik de schaar er in zette, en ze bracht me een heel mooie 38 gram op.
De toppen zijn veel compacter en de smaak zit ook veel beter dan de vorige Critical.
Weer een pot gevuld en alles samengeteld kom ik uit rond de 400 gram
Veel verschil tussen bio en niet-bio merk ik niet op, alleen deze op batmix hebben mss iets meer compactere toppen opgeleverd, maar deze zaten dan ook in 18L potten tov de 10L lightmix.
Ben heel tevreden over m'n kweekje en m'n verwachtingen zijn zeker overtroffen
Dank voor de hulp en het volgen!
Grtz Jack
Goed zo Jack !!!! wat een mooie run was dit man !!!! Mooie compacte toppen en een lekkere smaak !!!
Geniet ervan met volle teugen !!!
Ik nog een kleine maand geduld en dan ist zover
Grtz m8
hey ik ben nieuw en ik hoop dat ik niet stoor want ik heb ergens op geklikt en kwam hier dus denk vraag hier maar ik hoop dat jullie me kunne helpen met mijn vragen ik vraag me af hoelang me plantjes nog moeten staan want is me eerste keer ze zijn 2 meter hoog ongeveer en een meter breed maar vraag me aff hoelang ze nog moeten (geschat) en hoeveel schaten jullie dat er gedroogd van aff kan komen hoop op een goeie reactie want is me eerste keer sorry als ik stoor greetingssss farmers IMG_2709.jpgIMG_2710.jpgIMG_2711.jpgIMG_2712.jpgIMG_2713.jpg
Thnks Pjot, de potten beginnen ondertussen redelijk leeg te geraken...
@Rastaking: plantjes staan er mooi bij, schat toch zeker nog een maand bloeien... welk soortje is het? en wat zijn de bloeitijden en hoelang staan ze al in bloei? grtz
kera thunder ze staan toch all dik een maand in de bloei denk ik sorry dat ik zo hier heb gereageerd ben nieuw en heb geen flauw idee hoe het werkt sorry verwijder me reacties maar
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
jacktheboss ze moeten eind september geoogst worden maar ze zijn nu in oktober all en ze moeten nog een maand kunne ze dan niet kapot gaan want ze zijn een maand achter ofzo !!!????
Comment