Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik vermoed dat deze ook verantwoordelijk is voor het heerlijke aroma dat uit de kast komt als ik die open trek.
Achteraf gezien had ik ze beter nog wat laten groeien voor de klok op 12/12 te zetten. Of ben ik wat vroeg met m'n conclusie?
Nu ja, het aftellen is hier ook begonnen...
Voor de rest lijkt alles wel nog in orde.
Grtz
Jack
Last edited by JacktheBass; 10 February 2014, 11:48.
Reden: 4 dagen 12/12 ipv 5 dagen
Hey Jack, je hebt er goed aan gedaan om ze reeds op 12/12 te zetten!
Zoals je bij mij kan zien, groeien die indica's nogal in de breedte. Kdenk dat je hokje anders iets te krap zou worden.
Je zal nog je handjes vol hebben de volgende weken, qua hoogteverschil bij de indica en de sativa (je hokje zal heel mooi vol zitten zenne! )
Ze zullen nog iets doorgroeien ,mssn kleine tip om je lamp iets hoger te hangen zodat ze nog iets meer zullen strekken, maar dat is elk zijn eigen gedacht en keuze he
Voor de rest ziet alles er picibello uit he !!!
Grtz Reiko
Thnks Reiko, het aftellen is begonnen.
Toch denk ik nu, dat ik het eerdere advies om die indica's een weekje voorsprong te geven wat beter had moetn opgevolgen...
Dat weten we dan ook weer hehe
Laat die toppen maar komen
Zou ik die direct onder de 400w kunnen zetten, bv. met een meter afstand...??
Of beter eerst al 18uur te laten wennen aan een 250w HPS (die ik langzaam zou laten zakken), en dan morgen verder te gaan onder de 400w op 12/12 (weliswaar ook ruim er boven en deze langzaam laten zakken)....
Iemand wat advies hierover?
Thnks en groeten Jack
Kuut daar gaat die mooie haze berry. Tis waar wat sommigen zeggen rqs geeft 50 procent kans op mannen. Wat dus betekend dat 1 op 2 een man is. Wat dus klopt in jouw geval.. echt spijtig
Hey Jack,
Mijn gedacht zou zijn om ze direct onder de 400 watt te zetten en je lamp gewoon geleidelijk laten zakken.
Zou idd alles in 1 hok plaatsen, vindt het zonde voor je rekening om je kastje voor 1 plantje te gebruiken (sommigen denken daar mssn anders over)
Dan heb je tevens je micro-kastje terug vrij om te herbeginnen
Wel dikke kut met peren dat er een man tussen zit van die RQS zaden !!!
Ik twijfel ook of ik bladeren of takken van een cannabisplant aan mijn konijn zou geven, tot nu toe durfde ik niet. Stel je voor dat die hele lage dosis thc dat beestje doet trippen..
Comment