Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lovis's 1m² binnentuin.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

Comment

Hehe we doen ons best om het er beste van te maken!
        Al is het niet altijd handig zo vol. Vooral voor water te geven. Ook voor de dames te controleren aan de achterkant van de tent.
        Mn druppelaars verstoppen constant met voeding... Dus als de voeding op is, ga ik op zoek naar iets dat de druppelaars niet verstopt...
        Ik hoop ook dat er geen hermas meer zijn, want dat zou dan nu wel klote zijn! Volgens mij de komende rondes enkel met reg zaadjes te werk gaan! (buiten de fem zaadjes die ik nog heb liggen!)
        3 weken gaat net niet genoeg zijn... Ice moet bijvoorbeeld tussen 8 en 10 weken. En we zijn ondertussen al in week 5.
        Met en beetje geluk zijn ze allemaal om tegen het einde van de maand! Met en beetje ongeluk duurt het twee weken langer.
        Maar ik denk in mn eigen, hoe langer ze staan, hoe meer ze gaan zwellen! Dus dat maakt de wachttijd goed..

Ze gaan ook allemaal in verschillende tijden geoogst worden. Al en geluk, want 9 planten knippen... Gaat en kut werkje zijn volgens mij!
        De planning is de volgende:
        Berry Bomb= week van 21 April

2x Miss Blue= week 21 april
        Tahoe OG= week 28 april

WhiteWidow=week 28 april
        3x ICE= 10W=week 5 mei

Dit is wel als alles verloopt zoals het zou moeten verlopen.. Duurt het langer, dan is het maar zo.
        Vanaf de 21ste ga ik de microscoop aan het werk zetten, en de dames op en water dieet zetten indien het tijd voor is.

Ik denk dat de oogstkoorts ook serieus gaat meevallen. Ik vind het kweken leuk, en met wat er van af gaat komen heb ik en voorraad voor zeker en half jaar(tenzij vol met zaad..). En kweken om te kweken is ook niet de bedoeling...(tenzij voor de contest )

Zaad voor de volgende ronde staat iig al gereed. Enkel nog en keuze maken, en wachten tot december.. Maar dat zijn zorgen voor later!

grts
        -

Comment

-

Comment

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Comment

-

Comment

Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                  Jack Herer in scrog
                  The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Dag 42 Bloei 11 April
                    Temperatuur aanTemperatuur uitLv 40% Licht 12/12. 600W 60Cm van de planten.
                    Voeding:
                    Alga Bloom(2ml/1,5L... of niks) om de dag
                    Sugar Royal(2ml/L) Elke Zondag
                    Green Sensation(1ml/L) Elke woensdag

Alles gaat redelijk. Bladeren beginnen serieus te vergelen.(Ik zal later en foto zonder HPS uploaden...)
                    Ik geef ze genoeg voeding, maar boven het maximum wil ik niet geven. Ze moeten maar nog en week of 3, dus ik laat ze maar gewoon doen. Scheelt misschien wat met het spoelen!
                    - De 2x MissBlue beginnen stilletjes aan milky te worden. Dus deze krijgen geen voeding meer.
                    - De White Widow blijft maar witter en witter worden. Die gaat smaken volgens mij!
                    - De BerryBomb gaat lekker, lekker geurtje heeft die! Mooie topjes ook!
                    - TahoeOG(middelste plant in de tent), deze is super klein gebleven, met kleine topjes. De geur is wel zalig! Maar de opbrengst.. Gaat serieus tegenvallen vrees ik! Hopelijk maakt de smaak veel goed. Misschien en andere breeder zoeken zou ik die ooit opnieuw willen zetten.
                    - ICE: Man man wa en toppen seg.. De dikste toppen komen van deze twee. Ik heb serieus moeten beginnen ondersteunen. Veel takjes zijn geplooid, en zelfs de hoofdtoppen hangen best wel gevaarlijk.
                    - En ik heb blijkbaar een onbekende in mn tent ?? Ik dacht dat het en andere dame was(Ice), maar die is serieus helemaal anders dan de andere twee. En toen ik de labeltje wou zoeken, was die zoek Blijkbaar ergens laten liggen met het overpotten. Dus het zou nog the purps, BubbaKush of de toxic berry kunnen zijn . De toppen zijn vrij klein, en de bladjes zijn ook zo kanoachtig. Juist hetzelfde als de Tahoe OG Kush. Zou het dan toch nog de Bubba kush zijn dat ik dacht vermoord te hebben? En dan per ongeluk en onschuldige ice naar de composthoop gestuurd Toch maar niet meer roken terwijl overpotten...

Heeft er iemand tips ivm de "kanobladeren"? Mn lamp kan ik niet hoger hangen.
                    Ik heb die en pak meer minder voeding gegeven voor alle zekerheid. Ook wat extra laten uitdrogen. en wat zeewierkalk korreltjes zou er en ph probleem zijn... En het blijft.. Dus ik weet het niet meer..

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                    Last edited by Lovis; 11 April 2014, 12:13.
                    -

Comment

Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                      (running)

Comment

-

Comment

sigpic
                          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Comment