Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Firsttimer indoorgrow LED(150 watt) : 1 x Ak-47 1 x White widow 2 x Big bud

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Firsttimer indoorgrow LED(150 watt) : 1 x Ak-47 1 x White widow 2 x Big bud

    zijn toch al bij al nog mooie knuppels geworden nog even...
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      #32
      Re: Firsttimer indoorgrow LED(150 watt) : 1 x Ak-47 1 x White widow 2 x Big bud

      Ja dat vind ik ook maar een hps had hier toch wel meer uitgehaald, het led verhaal is nog niet compleet en ooit zal het mischien wel wat worden,
      maar eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik nog nooit een mega oogst heb gezien onder de led lamp.Verder wens ik je een lekker wietje maar ik kijk de kat nog even uit de boom voor ik over zou stappen naar led.:eek::o

      Comment


        #33
        Re: Firsttimer indoorgrow LED(150 watt) : 1 x Ak-47 1 x White widow 2 x Big bud

        Mm Looking good, gaat toch prima met led. Nou smoke ze ;p

        Comment


          #34
          Re: Firsttimer indoorgrow LED(150 watt) : 1 x Ak-47 1 x White widow 2 x Big bud

          Ziet er toch goed uit. Ik zie dikke toppen en wat luchtiger.
          Lekker lang alleen nog water geven, dat gaat een toprokertje opleveren, ongeacht het eindgewicht.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #35
            Re: Firsttimer indoorgrow LED(150 watt) : 1 x Ak-47 1 x White widow 2 x Big bud

            Bedankt voor de leuke reacties iedereen

            @tuinbroek: ik deel je mening dat je met hps nog steeds betere resultaten kan halen tegenover Led, maar voor een kleine hobbykweker met een groter budget vind ik het toch een aanrader.

            Een week geleden heb ik een klein white widow topje afgeknipt, vandaag heb ik er voor het eerst van gerookt.
            En het is echt wel geslaagd! Lekker zachte rookervaring en een zoete smaak. Het effect is wel redelijk sterk...
            De wiet die ik in het verleden buiten kweekte kan hier echt niet aan tippen

            De potten voor het curen staan al reeds klaar, nog even geduld!
            Last edited by Pope; 21 March 2014, 18:57.
            1ste binnenkweek LED


            Comment


              #36
              Re: Firsttimer indoorgrow LED(150 watt) : 1 x Ak-47 1 x White widow 2 x Big bud

              De planten zijn geoogst op 30/03, ze hebben 64 dagen bloeicyclus gekregen en het was echt hoooogtijd om te knippen.
              Ik ben redelijk tevreden met het resultaat, maar er zijn zaken die beter moeten.
              De toppen zijn iets te fluffy jammer

              Zaken waar ik volgende keer beter moet op letten:

              Luchtvochtigheid moet hoger, deze lag meestal maar rond 30-35%.
              Bewatering op constantere basis uitvoeren.
              Minder voeding.


              Binnekort deel ik jullie nog mee hoeveel het heeft opgebracht en natuurlijk een kort rookverslag.

              P3310025.jpg

              Mazzel
              Last edited by Pope; 3 April 2014, 14:06.
              1ste binnenkweek LED


              Comment


                #37
                Re: Firsttimer indoorgrow LED(150 watt) : 1 x Ak-47 1 x White widow 2 x Big bud

                Hi peeps,

                De resultaten:

                White widow: 13g
                Ak-47: 19g
                Big bud: 31.7g (2 planten)

                In totaal een goeie 60g heerlijke toppies
                Met de kwaliteit ben ik erg tevreden, volgende keer gaan we wel voor 100g.

                Rookverslag volgt nog.

                DSCN0565.jpgDSCN0566.jpgDSCN0564.jpg



                Greetzz
                1ste binnenkweek LED


                Comment


                  #38
                  Re: Firsttimer indoorgrow LED(150 watt) : 1 x Ak-47 1 x White widow 2 x Big bud

                  Nou moet toch zeggen dat ik dit een goed resultaat vind, niet slecht,
                  Als je mij dit een jaar geleden had laten zien had ik het niet geloofd maar zo zie je maar je bent nooit uitgeleerd.En mischien zijn we over een paar jaar allemaal aan de led.:eek::o
                  Lekkere toppen, alleen fluffy zoals je zelf zegt, Als de smaak maar oke is, daar gaat het om.
                  Tuinbroek

                  Comment


                    #39
                    Re: Firsttimer indoorgrow LED(150 watt) : 1 x Ak-47 1 x White widow 2 x Big bud

                    Bedankt tuinbroek Zolang die prijzen van Led zo hoog liggen zal het niet echt doorbreken.

                    Ik kan in ieder geval weer een hele tijd verder hehe
                    1ste binnenkweek LED


                    Comment


                      #40
                      Re: Firsttimer indoorgrow LED(150 watt) : 1 x Ak-47 1 x White widow 2 x Big bud

                      Ja, met 60 gram op 150 Watt kun je net zo goed met T-neon aan de slag. LED concurreert niet met HPS, maar met TL/T-neon. De efficiency is vrijwel gelijk. LED misschien ietsje hoger, maar dat verschil is heel klein. Ze hebben beide hetzelfde voordeel qua temperatuur van de lampen en hoe dicht je op het gewas kan zitten (micro kweekjes). Alleen is de prijs van TL/T-Neon vele malen goedkoper.

                      Die meerkleuren LED armaturen zie ik sowieso niks worden op korte termijn. De echte ontwikkeling in LED zit hem in de witte fosfor leds. Daarvan schiet de efficiency omhoog. In het lab ver over de 200lm/W en experimenteel zelfs al richting het theoretisch maximum van 300lm/W.

                      Je kunt voor "weinig" al platte led paneeltjes kopen die 100lm/W leveren en ook goedkoper en platter zijn dan T-Neon (87lm/W). Zit zelf te twijfelen of ik dat niet gewoon eens moet proberen.

                      Maar goed, je hebt een mooie oogst en een lekker rokertje. Daar gaat het voor ons hobbykwekers toch uiteindelijk om

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        #41
                        Re: Firsttimer indoorgrow LED(150 watt) : 1 x Ak-47 1 x White widow 2 x Big bud

                        @Wietefras: welke led paneeltjes zijn dit? Je maakt me nieuwsgierig
                        1ste binnenkweek LED


                        Comment


                          #42
                          Re: Firsttimer indoorgrow LED(150 watt) : 1 x Ak-47 1 x White widow 2 x Big bud

                          Het zijn eigenlijk meer modules, want je moet er wel nog een geheel van "timmeren" zal ik maar zeggen. Heb het ook nog niet geprobeerd en heb ze ook nog nergens gezien, maar als die dingen echt tot 100lm/W leveren dan moet het toch bruikbaar zijn.

                          Ze zijn er in talloze formaten, wattages en voltages, maar ik bedoel bijvoorbeeld zoiets:

                          770933908_039[1].jpg

                          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                          Comment


                            #43
                            Re: Firsttimer indoorgrow LED(150 watt) : 1 x Ak-47 1 x White widow 2 x Big bud

                            Het is toch goed gelukt voor led verlichting. Alleen wel jammer dat je veel te laat hebt gescroggd. Daar moet je toch even wat meer in lezen man. Dan had je misschien iets meer gehad. kijk bv ff bij het topic van Berry Ryder de scrogg koning
                            Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                            Comment


                              #44
                              Re: Firsttimer indoorgrow LED(150 watt) : 1 x Ak-47 1 x White widow 2 x Big bud

                              @Wietefras: Zeer interessant die paneeltjes, als jij er mee zou gaan experimenteren hoor ik het wel

                              @Morgen zonder zorgen: Ik heb even gekeken naar de scrogg skills van berry, indrukwekkend hoor.
                              Volgende kweek probeer ik het nog een keer
                              1ste binnenkweek LED


                              Comment

                              Bezig...
                              X