Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Firsttimer indoorgrow LED(150 watt) : 1 x Ak-47 1 x White widow 2 x Big bud
Re: Firsttimer indoorgrow LED(150 watt) : 1 x Ak-47 1 x White widow 2 x Big bud
Hoi volgers
Bloei dag:25
Het blijft super gaan in m'n kleine tentje! Ze krijgen nog steeds bloeivoedig van Hesi en ondertussen ook topbooster van Aptus.
Vanaf volgende week krijgen ze een extra dosis fosfor en kalium.
Ik heb jullie eigenlijk weinig te melden, de foto's zeggen meer dan woorden
Onderaan heb ik wat bladeren en takken weggenomen, het onderste blad was slap en stervende door lichtgebrek. P2190010.jpg
Overzicht: Linksachter en rechtsvoor de Big bud (deze gaat z'n naam waar maken want er is zich 1 giga bud aan het vormen)
Linksvoor: White Widow
Rechtsachter: Ak-47 P2190001.jpg
Hey Pope, vraagje. Waarom geef je ze extra fosfor / kalium (en CaMg), zit er in de standaard voeding niet genoeg van deze elementen? Kan je aan de planten zien dat ze het nodig hebben? Of is het preventief?
Hey Bloemetje
De extra PK-voeding zit standaard bij het Hesi voedingsschema, wordt gegeven vanaf week 4(bloei) om de topontwikkeling te bevorderen.
Ik heb al enorm veel Ledkweken doorgelezen zowel op Nederlandse als Amerikaanse fora.
Daar kwam ik regelmatig kwekers tegen die preventief extra Ca en Mg geven.
De reden waarom er bij Ledkweek vaker tekorten zijn van deze elementen is niet geheel duidelijk. Sommige beweren dat het te maken heeft met een tekort in het lichtspectrum, waarbij de plant dit compenseert met opname van extra CaMg.
Ik gebruik het dus preventief, beter voorkomen dan genezen
Ziet er allemaal goed uit!
Wat een mooi veldje met een gigantische uitblinker!
Succes ermee en bedankt voor de uitleg over CA en MG, ik vroeg me dit ook al af.
Gegroet kwekers,
@ ilovemedicana:leuk dat je mee volgt
4 Weken 12/12
Deze week enkel een paar foto's, er gaat niks fout dus heb ik weinig te vertellen haha.
Ze krijgen nog steeds hesi bloeivoeding en PK. Topbooster en NCaMg booster van Aptus. En 1 maal per week vitamine, regulator.
Deze week enkel een paar foto's
5 weken 12/12. Het ontwikkelen van de buds lijkt nu wat te vertragen, jammer
Mijn verwachtingen waren iets te hoog geworden, maar niet getreurd want ze hebben nog 4 weken te gaan.
Hey Pope, ziet er nog steeds goed uit. Hoe hoog heb je die led lamp hangen? Bij mij hangt ie zowat op de plantjes. M'n veldje is niet zo netjes als die van jou, bij mij zit er nogal wat hoogteverschil in de planten, maar de lamp hangt zo'n 5 cm boven de hoogste bloem.
Ik hoop idd dat ze nog verder aandikken! De lamp hangt op zo'n 10 cm van de hoogste bloem en 20 cm van de laagste.
Als ik hem nog dichter hang wordt het geheel niet goed belicht, zo lijkt het mij allesinds
We zijn al meer dan 2 weken verder sinds de laatste update, hoogtijd dus!
De bloei zit nu halverwege week 8, vanaf nu krijgen ze nog 2-3 weken enkel water.
Ik wil dat de planten zichzelf goed leegtrekken van voedingsresten, smaakkwaliteit is voor mij belangrijker dan kwantiteit.
Comment