Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

    stel mooie gezonde wortels zo te zien

    doe zo verder m8

    groetjes
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment


      Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

      gaat lekker daar hoor,

      Maak wel een lekbak met die blumatjes want als het fout gaat dan gaat het goed fout..

      Comment


        Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

        @k1 thnx m8 gaan we doen
        @cookaap thnx kerel Een lekbak fixxen is idd geen slecht id.
        Hier heb ik nog geen problemen gehad met verzopen potten dat het doorloopt maar mocht het gebeuren is een lekbak wel de oplossing voordat we betonrot krijgen. Hier ligt idd ook niks op de vloer en de plank waar ze opstaan is zon krom als een hoepel waardoor overig water gelijk naar beneden valt.

        Comment


          Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

          Dag 22 groei

          Vandaag zijn we begonnen aan de 4e week.
          Ik had gehoopt vandaag nog stekken te kunnen nemen maar dat ging nog niet door.
          Alleen nummer 8 had ik 4 stekken van kunnen nemen maar als de rest nog niet zover is wacht dat ene plantje maar even.

          DSCN4879.jpg

          DSCN4860.jpgDSCN4861.jpg

          DSCN4862.jpgDSCN4865.jpg

          DSCN4867.jpgDSCN4868.jpg

          DSCN4869.jpgDSCN4871.jpg

          En de toekomstige stekjes

          DSCN4872.jpgDSCN4873.jpgDSCN4875.jpgDSCN4876.jpgDSCN4878.jpg

          Greets

          Comment


            Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

            Bomen van moeders moeten het worden heb je na een maand of 5 wat om af te bloeien

            Comment


              Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

              Die kunnen nog wel wat langer doorgroeien hoor voor je er stekken vanaf haalt..athans dat zou ik doen. En grappig om te zien dat bij de laatste foto de tak al verspreide taxifoly heeft en de rest nog niet....

              Succes met het stekken straks kerel erg leuk om te doen altijd

              Comment


                Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                zoals hier boven vermeld dat je op die laatste foto al het verspringen ziet van de scheuten , geen mooiere stek op die plant ofzo

                dat gedoe zie je meestal op een oudere moederplant

                alle das toch wat ik hier zie

                groetjes
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                Comment


                  Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                  @mway: het moet me grootste lady ooit worden zodra ze in bloei gezet word maar ik probeer haar zo lang mogelijk in leven te houden

                  @cannarebel weer wat geleerd taxifoly haha daar was ik nou nooit uit mezelf op gekomen. Het laatste plantje heeft (last van 2 van deze taxifoly's) nou ja last voor zover ik heb gelezen is het alleen maar positief of juist niet? Ben ongeduldig en zit op de punt van de bank om ze af te snijden haha wil de selectie gaan doen dan kunnen de resterende weg of afgebloeit worden

                  @k1 had er op een gegeven moment ook last van bij de afgelopen critical run maar pas na een hele lange groeiperiode.
                  Zou het de strain zijn of misschien getriggerd door de moederplantenvoeding?

                  Heb net de plantjes even gestreeld over het stammetjes en man wat een walm komt er vanaf. Ik kan de geur echter niet plaatsen dat komt vast nog wel.
                  Greets

                  Comment


                    Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                    Je kunt er een 6 maanden goede stekken vanaf halen.
                    Als je tussen maand 5 en 6 er stekken snij maak je gelijk 1 of 2 nieuwe moeders zo kun je haar lang bij je houden.

                    Comment


                      Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                      Thnx voor de tip m8 hou het in me achterhoofd dat ik dus bijtijds 2 nieuwe moeders regel.

                      Dag 24 groei


                      De plantjes genieten van de grotere wortelruimte en hebben weer een kleine spurt gemaakt.
                      Ik probeer de voor en nadelen van de klok op 24 uur uit te vinden maar volgens mij gaat het groeien op 18 uurtjes gewoon wat sneller en komt er iets meer strek bij kijken. De mongol doet weinig met de 2 nieuwe scheuten na het toppen deze zijn nog steeds 1cm groot met 1 setje (mini)blaadjes maar de scheuten aan de zijkant vliegen echt de lucht in. Man of vrouw deze gaan we sowieso niet gebruiken voor de zaadrun.
                      De blumats zijn vandaag ook begonnen te druppelen sommige iets te snel maar het stond redelijk afgesteld voor de 1e x.
                      Nu hebben we er 3 wat aangepast verder kijken we het nog even aan een paar dagen.

                      DSCN4907.jpgDSCN4908.jpg

                      DSCN4891.jpgDSCN4895.jpg

                      DSCN4896.jpgDSCN4898.jpg

                      DSCN4899.jpgDSCN4901.jpg

                      DSCN4902.jpgDSCN4903.jpg


                      Nummer 2 en nummer 5 hebben last van 180 grade draaiende blaadjes(voedings probleem?)
                      Nummer 2/5/8 hebben alle 3 wat meer moeite gehad met het te nat staan dan de rest.

                      Zal ik van het weekend dan wel takjes kunnen? Het begint er wel op te lijken

                      Greets
                      Last edited by psychedelic1988; 18 February 2014, 20:35.

                      Comment


                        Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                        Yep. Al dat draaien zijn de tekens van overvoeding.
                        Wel mooi groen makker.
                        Knalle maar.
                        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                        The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                        Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                        sigpic

                        Comment


                          Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                          mooi groen is niet lelijk eh

                          enig idee hoeveel weekjes je ze nog gaat laten groeien ??

                          groetjes
                          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                          Comment


                            Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                            @berry ryder: Haha had ik het toch goed met me korte termijn geheuge. Was altijd gewend dat de bladpunten eerst verkleurde dus dit was weer nieuw voor me. Thnx m8

                            @k1: hehe idd m8. Pffoe mijn planning..... zolang ik met de selectie bezig ben zal ik ze waarschijnlijk in de groei laten dus dan ga je gauw naar 8 weken toe? Ik wil weten welke paars word en welke een beetje stressbestendig is. Verder wil ik ook wel een lekker meurende maar dat zou ik nu al kunnen selecteren. Verder zit ik nog steeds te wachten tot ik kan stekken dat word waarschijnlijk zaterdag dat ik het op me gemak kan doen dat is slimmer dan ff gehaast bezig gaan. Bij 6 of 7 weken bloei zal de kleur wel verschijnen plus 2 weken stekken wortelen 2 weken voorbloei dus dan zitten we op 10-11 weken groei nog

                            Op 2 plantjes na zouden we vandaag kunnen stekken dus nog even geduld
                            Last edited by psychedelic1988; 19 February 2014, 17:24.

                            Comment


                              Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                              Hoi psy
                              Volgens mij zie je op een van de foto's nute burn
                              (de onderste bladeren, of geknoeid met voeding
                              en of wortelstimulator.Hoop dat ik het goed zie,
                              maar ook omdat je aan overvoeding dacht.
                              Ziet er goed uit, ga je voor het eerst stekken?
                              Veel succes, dat scheelt voorgroei en dus energiebesparing.
                              Gr tuinbroek

                              Comment


                                Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                                goed bezig dus , je weet het kan sneller moest je het op mijn manier doen ( scheelt je 4 weekjes ) , maar ja ieder heeft zijn manier he

                                groetjes en hou ze groen he
                                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                                Comment

                                Bezig...
                                X