Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@tuinbroek thnx kerel het gaat redelijk met de stekken. De moeders gaan daarentegen perfect in de 45l potten.
@morgen zonder zorgen thnx kerel we gaan het precies kunnen afronden inclusief het drogen als het goed is.
Ook moeten er nieuwe stekken komen om even ergens te mogen overleven tot ik iedereen over de vloer heb gehad en me hok in elkaar gezet heb in de nieuwe woning.
De plannen voor daar zijn uiteraard al uitgewerkt
Mja dat duurt nog 8 weken dus eerst maar is oogsten hebben we gelijk een lekkere paf voor in het nieuwe keetje
De moeders hebben het goed naar de zin en krijgen af en toe een lichte dosis voeding zon 1x per week.
De stekken staan in iets zwaardere gemixte aarde dus die hebben tot nu toe 1x voeding gehad.
De temperatuur is nog steeds dik in orde met max 25.3 graden en de luchtvochtigheid hangt rond de 35-40(ligt een beetje aan buiten).
De geur neemt sterk toe bij de stekken zoals eerder vermeld de stekken van moeder 4 ruiken fruitig en de geur bij de stekken van moeder 1 en 2 komen overeen en ruiken een stuk kruidiger en zwaarder(errug lekker naar mijn id).
De stekken van moeder 1 en 2 produceren meer trichomen en worden wat vetter dan de stekken van dame 4.
1 en 2 zijn tot nu toe identiek alleen lijkt 1 wat minder te eten en drinken.
Moet er wel bij zeggen dat het een lastig plantje is om te growen in een klein potje in de 45l kuipen heb ik er erg weinig omkijken naar maar ze drinken egt amper.
Die licht groen ogende toppen zien er idd het mooiste uit.
Heb je de aarde van die andere stekken soms niet goed gespoeld of de aarde niet goed genoeg gemix of beide zou dat donker harde groen kunnen verklaren.
Zie dit namelijk niet terug in de toppen van je moeders.
Die hebben wel alle dezelfde kleur.
Comment