Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dag 106(dag 38 bloei moeders)+dag 54 bloei stekken
De moeders drinken nu meer dan een liter per dag ik hoef ze ook niet wat minder te geven want dat vinden ze helemaal niks. De temperatuur is nu zon 26 grade en een luchtvochtigheid van 45%.
Deze week gaan de stekken eraan geloven de hakbijl ligt klaar. Deze zullen mij echt niet meer opleveren dan 5gram per plantje maar als het wietje maar voldoet. De moeders daarentegen zullen wel een leuke gift hebben aan het einde maar dat is voor latere zorg
selectie tot nu toe:
------:---------------Moeders---------------------
Geur :---------------1,2
Kleur :---------------2
Stressbestendig:----1,2,3
Groeipotentie :------1,2
Bloeipotentie :-------1,2
Trichomen :---------1,2
Compacte toppen:---1,2,3
Smaak:---------------2
De geuren komen bij 1 en 2 overeen nummer 3 wijkt af.
Bij de stekjes van de moeders heeft zich maar 1tje gemeld met wat kleur en dat is dame 2.
Het zijn groene toppen en bij week 7 van de bloei beginnen ze van binnenuit paarse vlekken te krijgen
De 3 overgebleven moeders zijn alle 3 goed stress bestendig deze hebben verschillende kleine testjes achter de rug gehad. We hadden er 1 mongooltje tussen en 1 moeder was herma geworden.
In de groei laten dame 1 en 2 zich net met wat meer power zien ze groeien wat breder na het toppen. Dame 3 blijft heel compact waardoor onderin de toppen weinig licht krijgen.
Nummer 1 bouwt de toppen het snelst straks gevolgd door nummer 2. Nummer 4 daarentegen is een langbloei pheno.+- 1-2 weken extra.
Trichomen zijn genoeg aanwezig bij moeder 1 en 2 het enigste verschil is dat 2 gedeeltelijk purple word wat ook in de trichomen is af te zien aan het einde. Moeder 3 blijft een beetje achter op dit front.
Over de compacte toppen is geen discussie mogelijk voeding of geen voeding de toppen zijn kneiterhard bij alle dames.
De smaak is het moeilijkste puntje voor mij om te beschrijven want ik ben heel slecht in smaakjes onderscheiden. Moeder 1 is erg lekker als paffie maar nummer 2 heeft net wat extra’s(purple) heeft een wat kruidige smaak. Moeder 3 is wat fruitiger maar dan ook minder heftig qua smaak.
Al met al ga ik verder met dame 2.
De verdere plannen die ik had staan ff on hold want we moeten even een paar weekjes stoppen zo als we klaar zijn met bloeien.
Zodra we weer starten op een nieuwe locatie zal ik de voorraad even moeten aanvullen daarna zullen we verder gaan met de plannen om hier feminized zaden van te gaan maken.
greets en tot later nu eerst tijd voor wat ontspanning
@denshimmige long trip kan je wel zeggen maar we zijn er nog niet he haha. De moeders moeten nog ongeveer 3 weken en misschien laat ik ze wel wat langer staan. The purple shiz is goed te paffen(de groene ook wel hoor) maar ga tog verder met de purple het heeft wel wat zo in een vloeitje.
We hebben straks vakantie dus dan moet je maar is komen proefen en gluren als de sleutel er is
Netjes hoor psy en wat een aparte kleur zo in je vloei,maar je bent vergeten om te zeggen hoe die is kwa buzz.Stoned of High? Maar geniet er maar lekker van het was een hoop werk.
Thnx tuinbroek zon kleurenpalletje ziet er idd wel leuk uit in een vloeitje. Speciaal voor jou nog ff dan. Bij het roken van de gdp moet je lekker languit op de bank gaan zitten en niks meer hoeven te doen ze zorgt voor een heftige stoned waarop ik wel heerlijk kan slapen
Dag 112(dag 44 bloei moeders)
De moeder doen nog lekker hun ding. We zijn aan week 7 begonnen en dat is goed te merken de pistels beginnen te kleuren en heel veel zwellen doen ze niet meer. Ook zijn we gestopt met de voeding al was dit al niet veel.
Nu lekker verder op kraanwater voor de laatste loodjes.
Thanx psy
Alleen water,dus bijna klaar.
Arme meiden hebben ze zo hun best gedaan,en dan alleen water en dan tjop weg kop.
He succes je was een inspiratie
door je harde werk.
Hopend dat je straks fem zaden hebt,dan meld ik me bij deze aan om te testen.
Veel geluk in je nieuwe huis.
Gr tuinbroek
Het zal nu niet heel lang meer duren max 3 weken.
We gaan straks rustig verder met de plannen van de feminized zaden dus daarna mogen ze best getest worden maar voor we zover zijn zijn we sowieso weer een half jaar verder.
Comment