Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

    Dag 3 groei

    Nog niet veel soeps maar tog ff wat foto's

    DSC_0035.jpgDe hele toko

    DSC_0025.jpgGranddaddy Purps 1DSC_0026.jpg

    DSC_0030.jpgGranddaddy Purps 2DSC_0031.jpg

    DSC_0032.jpgAlle nieuwkomers

    DSC_0033.jpg<White Viking-White Blockhead>DSC_0034.jpg

    Greets
    Attached Files
    Last edited by psychedelic1988; 30 July 2014, 19:20.

    Comment


      Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

      Dag 6 groei

      De 2 Grandaddy Purple
      DSC_0039.jpg
      DSC_0040.jpg

      De White Blockhead
      DSC_0041.jpg

      De White Viking
      DSC_0042.jpg

      Alle kleintjes bij elkaar
      DSC_0038.jpg

      Greets

      Comment


        Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

        Mooie verzameling
        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

        Comment


          Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

          Thnx mzz ben benieuwd hoeveel dames er over blijven.
          1 dezer dagen de kleintjes overpotten en vlak erna zet ik de klok om want ze mogen lekker klein blijven deze run.
          De moeders knappen snel op na het toppen en overpotten. Deze zullen straks even in een tijdelijk onderkomen gaan staan als de rest gaan bloeien.

          Greets en tot de volgende update

          Comment


            Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

            Ik heb het verslag toch maar even opgesplitst dan hou ik het hier bij de gdp en bij de volgende link zijn de kleintjes van omni te bewonderen.


            De 2 grandaddy purps zijn verhuist naar een ander onderkomen omdat ik eerdaags de klok om ga zetten bij de kleintjes.
            Beide gdp hebben een eigen cool white sencys tornado 23 of 25w weet het niet meer(deze hebben net wat meer watts en lumen dan de philips tornado maar niet te vinden in warm white)

            Mja nu over de 2 lady's die hebben het goed naar der zin het is zon 24.5 graden in de kast dus dat is ideaal.
            Ze zijn flink aan de groei geslagen dus hoop het met 1 spaarlamp erboven het nog een week of 8 te kunnen uithouden met wat stekwerk erbij.
            We zullen ze straks nog wel een x moeten overpotten om de wensen van de dames te vervullen.

            Complete hokje
            DSC_0043.jpg

            DSC_0044.jpgGrandaddy Purps 1&2DSC_0045.jpg

            Plantje 2 had wat meer stress vanaf dat ze de aarde in was gegaan en dat is duidelijk zichtbaar paarse steeltjes minder vol kleiner zo zie je maar wat voor invloed het heeft op onze geliefde dames.
            Beide stekken zijn afkomstig van moeder 1 aangezien deze toch wat beter presteerde dan moeder 2. De overige stekken die ik die run gesneden had heb ik uitgedeeld en 4 stuks staan nu bij een maat in de achtertuin+- 20cm gegroeid in een weekje tijd. Als ik weer is aan die kant ben zal ik wel van de outdoor grandaddy's wat pics schieten want ik ben wel benieuwd naar haar prestaties buiten.

            Greets en tot later

            Comment


              Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

              je links sletje ziet er wel lkkr uit
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

              Comment


                Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                Thnx m8 is idd een lekkere lady aant worden nog ff dan kan ik weer wat stekken nemen.

                Greets

                Comment


                  Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                  Me oude moeders waren naar me maat gegaan die heeft de volgende resultaten geboekt.
                  Ze stonden in 45l biogreen cocomix(70%cocos/30%growmix) en hebben een week of 7 staan groeien vanaf het moment dat ze geworteld waren plus een ronde stekken eraf gehaald.
                  IMG-20140821-WA0003.jpgLinks is de purple pheno rechts de pheno met de grotere toppen

                  IMG-20140821-WA0000.jpgIMG-20140821-WA0001.jpgIMG-20140821-WA0002.jpgIMG-20140821-WA0004.jpg

                  Net geknipt en we kwamen met die 2 plantjes uit op 245 gram er blijft zon 1/3 over na het drogen want er zitten ook amper takjes meer tussen.
                  Verder heb ik de 2 GDP moeders staan die 1 dezer dagen ook kortgewiekt worden

                  IMG_20140821_190414.jpgIMG_20140821_190441.jpg

                  greets

                  Comment


                    Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                    dat ziet er weer lkkr uit he :p
                    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                    Comment


                      Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                      daaaaaam wat een prachtige plant !!!

                      Comment


                        Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                        gvd psy dat ziet er lekker sweet uit kerel, precies nog altijd een bezige bij knalle
                        Wil je blowen, moet je het zelf growen

                        Comment


                          Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                          @K1 thnx m8 schuif de eer door naar me maat het is zijn kunstwerk haha.
                          We moeten binnenkort weer ff contacten m8

                          @AK49 thnx kerel het is idd een prachtig soort die het huis hier niet meer verlaat

                          @Medical-Spliff Daar was tie weer thnx kerel we blijven lekker bezig zolang het kan nu staat het even op een laag pitje jammer genoeg maar geduld is een schone zaak zeggen ze.

                          Vandaag de dag is er heel wat gewijzigd hier. Aangezien de 2 gdp moeders dezelfde pheno waren heb ik degene met de meeste stress verschijnselen naar de bloeitent verhuis. De overgebleven moeder is nog steeds niet kortgewiekt anders had ik deze ook af kunnen bloeien. mja verder staan ze lekker groen en doen ze het perfect Ze drinken zon 450 ml per dag dus dat is aardig aan de maat.
                          DSCN5769.jpgDSCN5768.jpgRSCN5782.jpg

                          Verder heb ik laatst de toppen gdp van me maat hier geshowt hierbij de droge versie.
                          Er was zon 55-60 gram droog overgebleven en ik kon het niet laten een rokertje op te halen
                          Qua smaak-Geur-Kleur en effect ben ik nog steeds 100% verkocht.
                          Een wietje krijgt mij toch niet snel klein maar 1 dikke gdp is meer als genoeg.

                          DSCN5761.jpgDSCN5762.jpg
                          RSCN5765.jpgRSCN5766.jpg
                          RSCN5767.JPG

                          En Toch nog een beetje purple op de toppen

                          Greets

                          Comment


                            Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                            Weer even wat plaatjes van de ongeveer 2.5-3 maanden oude moeder.

                            De lady is eergister overgepot naar 18l(bio-green lightmix) want ze begon behoorlijk te groeien.
                            Voorlopig nog geen ruimte voor stekken dus daar moet ik nog even mee wachten.
                            Ze staat er nog altijd even prachtig bij en dat met die leeftijd

                            DSCN5805.jpgDSCN5806.jpg

                            DSCN5807.jpgDSCN5808.jpg

                            Nu dit gebeurt is gaan we eerst is genieten van een dikke lavender van de dampkring.

                            greets

                            Comment


                              Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                              staat er weer mooi bij m8

                              en ivm afspraak idd dat word nog eens tijd he

                              tevens kleine info , k1 is van start met selectie van de banana kush ^^

                              Dus weldra start ik weer eens een topicje

                              groetjes

                              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                              Comment


                                Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                                Thnx m8

                                Ben nog steeds benieuwd naar de banana kush ga je topic ckr volgen zodra je ermee start.

                                Comment

                                Bezig...
                                X