Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mooi groen het blad. Leuk dat de gpd zo lekker krachtig effect geeft, het soortje heb ik maar in mijn achterhoofd gepland voor als ik ooit nog een leuk soortje zoek is dit dus een aanrader.
@k1 hehe doe dat maar m8
@mzz het is idd een super soortje om een x te zetten al geeft ze geen grote opbrengsten.
De volgende x dat ik ze zet gooi ik gewoon veel planten erin dan heft het de kleine opbrengst ook wat op.
zal ik het is moeten voordoen he , al eens getest in 30 l of 50 l pot , 5 in een tent , mss geeft ze dan meer als ze in grote pot sta weekje of 6 voorgroei en knallen , genoeg knakken in ieder geval
Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
mja das wel balen 45 l pot en maar 20 gram halen , heb je die toen zitten knakken en dergelijke of gewoon haar ding laten doen ?? want als ik dan denk 5 x 45 l pot is maar 100 gram per tent !! hmmm
groetjes
Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
Bio daar kan niets tegen op daag iedereen uit om het tegendeel te bewijzen.
Over sommige smaken valt niet te twisten en daar hoort biowiet roken bij.
Roken zoals het bedoeld is.
Het is niet veel maar zoals mway ook meld het is wel topwiet gegarandeerd keiharde toppen en een heerlijke smaak(al is dit verschillend pp natuurlijk).
Zodra de metrop op is na deze run zal ik ook overgaan op een bio voeding maar weg gooien is ook zo zonde.
Denk persoonlijk dat als ik 32 stekken in 16 18l potten gooi dat ik er meer vanaf haal want ik heb gemerkt dat de potgrote er weinig tot doet net als vele weken groeien win je ook niks mee. in 45l met 7 weken groei alsnog maar 25 gram gehaald dusja.
Maarre mway leuk je weer is te zien
Nu verder met de gdp
Na het overpotten heeft ze er weer lekker de vaart erin gekregen.
Deze dame heeft nog 0,0 voeding gehad en ze staat er prachtig bij het beetje voeding in de lightmix is iedere x genoeg om van te leven.
Echt wel een pracht van een plantje psy.
Goed bezig zou ik zeggen mja we zijn ook niet anders gewoon he. En idd voor geen voeding gekregen te hebben staat ze er mooi donkergroen bij.
Ze heeft zelfs wat last van klauwen?
Ga er toch eens over nadenken om ze ook eens te zetten.
Je had die zaadjes van sensible seeds he?
Comment