Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Thnx mannen leuk dat de ouwe trouwe volgers ook binnen rollen. Ben zelf ook erg blij weer eindelijk met deze Door te kunnen gaan want het is echt topwiet. Voor degene die me special Queen verslag hebben gevolgd weten dat ik nog wat klein spul heb staan dat gaat hier straks gewoon bijgevoegd worden want ik heb geen zin om een 2e verslag bij te gaan houden.
Ik heb nog wat killingfields stekjes die straks mogen bloeien verder doe ik tussendoor een kleine selectie met de purple tears. Als hier bij toeval een leuke man bijzit zal ik misschien een gdp plantje bestuiven. Verder ff de purple tears bekijken of het leuk is als moedertje.
@amazing ze is inmiddels al over de 150 dagen heen zal eerdaags is kijken of ik een specifieke datum kan terug vinden.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Net ff gekeken deze dame is 15 juni geworteld de stekbak uit gekomen dus deze lady is al 6 maanden en 2 weken oud
Ja idd mja wie niet waagt wie niet wint. Ik heb sowieso geen ruimte om de man af te bloeien op een veilige manier zonder straks de rest te bestuiven. Dus misschien bestuif ik er 1 en dan kijk ik achteraf wel of het wat is geworden
Anders ik wel haha inmiddels is de moeder weer helemaal aan het herstellen en voor elke genomen stek groeien er weer 2 terug dus zwart wit gezien zitten er zo 160 stekken aan de moeder.
Ik en me maat hebben weer wat lopen verhuizen aangezien ik zo een run gdp er achteraan doe. De moeders zijn verhuisd naar me maat die zullen daar blijven tot ik klaar ben. Verder gaat me maat de nadia x Lesotho in een scrogg gooien onder 400 om te kijken wat dat binnen doet.
Voor mij hebben we zondag een run stekken gesneden 77 stuks waarvan er nog 76 leven dus ik heb keuze zat straks.
Wat staat er momenteel nog hier dat zijn 2 killingfields en 6 killingfields stekjes deze gaan straks mee bloeien met de gdp
Binnen een dag of 4 zullen de gdp stekken ook wel geworteld zijn dus dan komen die mijn kant op aangezien ze bij me maat staan te wortelen. IMG-20150103-WA0004.jpg
@mzz haha ja toch de propagator kappen waren gesneuveld dus va daar een x zo geprobeerd en het werkt prima.
Vandeweek zullen we weer lekker gaan beginnen.
Afzuigbox 750m3
Filter 800m3
actieve (koude)inlaat 185m3
torenventilator
600W HPS(momenteel paar dagen 250W HPI)
Philips vsa 600w(word vervangen voor evsa's als het me uitkomt)
G-Tools schakelkast 4x600W
Adjust a wing large(eventueel 2x600W op 1 kap mogelijk)
11L potten(24 stuks)
medium heb ik van de vorige run opgewaardeerd en hergebruikt en aangevuld met wat nieuwe biogreen lightmix.
Voeding is ditmaal plagron bio
Stekken van eigen bodem 20150109_205616.jpg20150109_210012.jpgIMG-20150104-WA0002.jpg
In de 25 pagina's hiervoor is de history te volgen van deze selectie dame maar nu focus ik me op de lekkere toekomst
Dit is de dame waar mijn kleintjes vanaf zijn gekomen een echte monster lady. 20141228_135202.jpg
Comment