Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

    die groeien goed mate.
    doe zo verder.

    thugz
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

      Nog een paar dagen en dan de eerste stekken.

      Comment


        Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

        @thugz thnx m8 gaan we doen
        @mway idd kerel zal waarschijnlijk een zondags klusje worden als we niet hoeven te werken. Bij de zij takkies zijn ze nu met de 3e node bezig dus lang duurd het sowieso niet meer. Staan jou smoothies nog rechtop?

        Greets

        Comment


          Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

          Jawel hebben even iets te nat gestaan maar als de pot droog is en ik verwacht morgen krijgen ze nieuwe schoenen en 3 dagen later 2 internodes terug en net erboven.Dan nog even op het net groeien net is 85 bij 85cm en deze moet wel vol net als de potten.
          Ze zijn nu 20/22 cm groot en bij de 7de internode
          Dus ga wel lekker denk dat die Strawberry Banana wel een mooi scrog soortje is.
          Last edited by MWay; 12 February 2014, 21:21.

          Comment


            Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

            lo m8

            heb er niet veel aan toe te voegen momenteel

            doe zo verder

            groetjes
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

            Comment


              Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

              @mway: een beetje nat is niet verkeerd he haha. Ben benieuwd je heb een aardige krappe planning de komende dagen
              @k1 thnx m8 Ik word gek van die kleine klote potjes met water geven

              Dag 19


              Het water geven is weer is ouderwets lastig in de 3,6l potten onder de hps dus ik zal ze waarschijnlijk van het weekend nog overpotten zodat de blumat ook weer gebruikt kan worden. Verder krijgen ze nu 1x daags 100ml van onderaf en 1x in de week een beetje voeding. Bij het inwateren was ik iets te gul dus sindsdien laat ik ze bijna droog trekken voor ik water geef.
              De onderste blaadjes hebben weer in de aarde gehangen dus die zien er ook niet uit.
              Het mongooltje begint nu met het aanmaken van normaal blad beter laat dan nooit.

              DSCN4795.jpgDSCN4803.jpg

              DSCN4796.jpgDSCN4804.jpg

              DSCN4797.jpgDSCN4805.jpg

              DSCN4798.jpgDSCN4806.jpg

              DSCN4799.jpgDSCN4810.jpg

              DSCN4800.jpgDSCN4811.jpg

              DSCN4801.jpgDSCN4812.jpg

              DSCN4802.jpgDSCN4807.jpg

              Greets
              Last edited by psychedelic1988; 13 February 2014, 19:25.

              Comment


                Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                Water van onderaf? Doe je dat in het schoteltje of zo? Waarom geef je water van onderaf dan? Omdat ze snel uitdrogen onder hps?
                Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                Comment


                  Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                  Om het net vol te krijgen wel ja
                  Heb ze net nieuwe schoenen gegeven aangezien ze kurkdroog stonden eerst maar is water gegeven wilde ze gelijk toppen maar ze moeten eerst maar even wat drinken.
                  pot zat goed vol met mooie witte wortels.
                  Die van jou zullen de nieuwe schoenen ook wel waarderen.
                  Mocht je een mooie moeder vinden wat voor literpot ga je haar dan zetten ik wil 25 of 40 liter smartpot gaan gebruiken.

                  Comment


                    Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                    Sow.. Da's aardig groot Mway.
                    sigpic

                    Comment


                      Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                      Hopla, gaat goed makker
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                      Comment


                        Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                        Thnx mannen,

                        Dat ik nu ff van onder water geef in een schoteltje komt omdat die 3,6l potten te snel droog trekken en al snel teveel geef voor de plantjes in de huidige pot. Zo lang staan ze hier nog niet in maar ze lijken wel al redelijk volgeworteld dus vanavond of morge net wanneer ik tijd heb om ff aarde te halen gaan ze allen over naar een grotere pot 7l. De pot van de moeder word steeds groter namelijk 3,6/7/11/18 en dan 45l zodat we steeds nieuwe wortels krijgen en dus ook kunnen blijven snoeien.

                        Greets
                        Last edited by psychedelic1988; 14 February 2014, 23:46.

                        Comment


                          Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                          + is het van onder bewateren ook niet omdat daar meestal de wortel uiteindes komen te zitten? (Zo ook de wortelmondjes)
                          Als je van boven bewaterd moet het eerst langs een hoop wortel heen glijden waar het nog niet eens opgenomen word.


                          en dang wat zit er bij sommige planten van jou groot blad aan :O
                          If life keeps putting you down, You better stay high

                          Comment


                            Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                            Wortels.

                            Onder of bovenlangs water geven is net wat je eigen voorkeur heeft of wat de situatie is.
                            Ik ben van mening dat als je van boven water geeft het beter door de hele pot verspreid, want wortels zitten door de hele pot, niet alleen onderop.
                            Onderaf geven kan ook, maar dan moet je goed opletten dat het schaaltje water binnen een kwartier leeg is.

                            Heuje, psy, plantjes zitten te diep in de potten, aarde crisis ?
                            Onderop kan je eventueel wel 1 of 2 blaadjes knippen als ze in de weg zitten, ze hebben genoeg blad over.
                            Maar da's een beetje vloeken in de kerk natuurlijk, blaadjes knip je het best niet weg.
                            Met goed licht er boven en gezonde planten kan het weinig kwaad, ben ik van mening.
                            Last edited by QnQ; 14 February 2014, 07:45.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                              @schimmige ik weet niet veel van de voor en nad3len maar voor mij nu is dit een betere oplossing aangezien je veel te snel overwaterd in die kleine potjes ze hebben meer nodig dan je eigenlijk in die pot kan gieten. De grote blaadjes ligt aan het soortje denk ik want bij me vorige run was dat pas na 4 a 5 weken groei onder hps.
                              @QnQ Het is hier idd crisis maar niet zo erg dat ik geen aarde kan veroorloven hoor.
                              De potten zaten vol totdat we een paar x water hadden gegeven. De reden dat ik er geen aarde bij gegooid heb is dat ze tog nog omgepot worden vanaaf of morgen(gelijk op de goeie diepte). Wat betreft de blaadjes die vallen vanzelf wel binnenkort

                              Comment


                                Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                                Dag 21 groei


                                We waren mooi bijtijds thuis vandaag dus een ritje naar de polderweg voor more lightmix.
                                Verder eerst op het gemakkiej een dikke toeter gedraaid en een happie gegeten. Sindsdien ben ik druk geweest met de 8 plantjes. De wortelkluiten zijn goed bekeken op rotte wortels en eventueel beestjes maar alles zag er goed uit dus konden ze naar het nieuwe onderkomen. De eerste 6 plantjes zijn naar een 7L rozenpot gegaan en nummer 7 & 8 zijn alvast in een 11L pot gegaan aangezien ik nog maar 6 7 liters vrij had. De Potten zijn weer ingewaterd met zon 600ml met een beetje amino root,mam en calgreen. Verder hebben we de blumats erbij gepakt aangezien water geven met de hand niks voor mij is.(val nog wel is in slaap na het werken haha)

                                De plank waar ze op staan begon een beetje erg door te hangen dus die hebben we gelijk maar wat verstevigd voordat de plantjes op de grond liggen. Verder hangt hier 1 aansluiting los van de ketel omdat er anders storing ontstaat aangezien die hevig loopt te blazen(onderdruk in de ketel). Dit is perfect voor mij nu uiteraard inlaat en uitlaat is geregeld gratis en voor niks. Dat ik hier niet eerder op ben gekomen haha. De inblaas heb ik nu wat verlengd naar beneden en de luchtstroom is 20-21 graden dus ook perfect als inlaat.

                                DSCN4817.jpgDSCN4831.jpg

                                DSCN4818.jpgDSCN4832.jpg

                                DSCN4819.jpgDSCN4833.jpg

                                DSCN4820.jpgDSCN4835.jpg

                                DSCN4823.jpgDSCN4836.jpg

                                DSCN4824.jpgDSCN4837.jpg

                                DSCN4825.jpgDSCN4838.jpg

                                DSCN4826.jpgDSCN4840.jpg

                                DSCN4829.jpgDSCN4830.jpg

                                Greets
                                Last edited by psychedelic1988; 14 February 2014, 23:28.

                                Comment

                                Bezig...
                                X