Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

ziter er hier nog steeds allemaal tiptop uit keep them green mate

thugz
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

@tuinbroek:Thnx kerel, Het onderste blad heeft in de aarde gehangen(geel) plus dat ik beetje overvoeding heb(draaiende bladeren) dat is overigens niet bij allemaal. Ik zit op lightmix vandaar dat ik gewoon gelijk ben gaan voeden(kleine dosis). Achja iedere dame heeft haar eigen voorkeur he.
      Ik heb eerdere pogingen gedaan met de ppp van nirvana maar ze wouden niet wortelen omdat ik ze een ph van 7,8-8 gaf(geen meter aangezien ik toen "bio" voeding gebruikte).

@k1: Ik weet het m8 zat er ook al aan te denken maar zo heb ik wat meer tijd voor de selectie ook en kan ik goed gebruiken aangezien ik voor de eerste maal ga selecteren. thnx m8 green we like

@thugz: thnx kerel we gaan der helemaal voor

Dag 26 groei

De plantjes hebben eindelijk de vaart erin en zijn inmiddels goed gewend aan de hps.
      Ik heb weer het hokje wat aangepast want ik was toch nog niet helemaal tevreden. De luchtinlaat is nu gewoon verlengd met de originele pijp van de ketel(100mm). Verder heb ik een ander blumat vat gepakt en aan de andere kant geplaatst aangezien hij daar niet stevig genoeg stond(ckre voor het onckre). Morgen is het zover de spullen staan klaar we gaan ze is ff flink onder handen nemen morgen. Ik kan nu een stek of 3-4 per plant pakken dus dat gaan we ook gewoon doen. De reden is dat ik niet weet of ze allemaal lukken degene die het overleven gaan het bloeihok in voor de selecties en een rokertje uiteraard

Vandaag staan de foto's door elkaar dus veel puzzelplezier

DSCN4925.jpgDSCN4912.jpg

DSCN4914.jpgDSCN4915.jpg

DSCN4916.jpgDSCN4917.jpg

DSCN4919.jpgDSCN4918.jpg

DSCN4920.jpgDSCN4921.jpg

DSCN4922.jpgDSCN4924.jpgDSCN4923.jpg

Greets en tot morge maar weer

Comment

Ga tie straks met zijn ouwe moeders afbloeien geen spijt van krijgen die extra 4 weken.

Comment

Zo die gaan lekker psy, mooie struikjes. Even uitdunnen die hap.

Hopen dat je een mooi (paars :p) moedertje overhoud.

Comment

@mway dat denk ik ook niet m8
            @cookaap thnx kerel daar gaan we wel voor een smaakvolle paarse donder

Dag 27

We zijn begonnen met het weken van de stekblokken 34 stuks. Deze hebben vandaag de hele dag in kraantjeswater met aminoroot gezwommen PH6. Daarna 8 bekertjes klaar gezet met hetzelfde brouwsel zodat we de stekken uit elkaar houden.
            DSCN4933.jpg
            Alle stekken zijn gesneden en genummerd weg gezet zodat we alles in 1x in de stekblokken konden steken.
            We hebben wat gaatjes moeten prikken in de blokken voor de stekken erin paste.
            Verder zijn de plantjes getopt waar het kon en we hebben weer een berg blad eraf
            DSCN4932.jpgDSCN4928.jpg
            We hebben beide propagators in gebruik genomen 1tje met stekpoeder rhizopon groen en de andere met clonex gel.
            Iets meer met poeder dan met de gel. Beide bakken zijn gevuld met perliet op de bodem en zijn zeiknat gesproeid voor de deksel erop ging.(links is de clonex propagator rechts de rhizopon poeder propagator).
            DSCN4934.jpgDSCN4935.jpgDSCN4936.jpg
            En ja nu kan ik het wel zeggen hier komen de kale vandale.
            DSCN4929.jpgDSCN4930.jpg
            Na een uurtje meten zitten we op een temperatuur van 26,1 graden met een luchtvochtigheid van 69%.
            Dit zal beide nog wel wat oplopen maar de temperatuur kan ik nog gemakkelijk laten zakken indien nodig.

Greets

Comment

kijk is aan , de plantjes zijn langst de kapper geweest !!

ik gok dat de bak met gel sneller gaat wortelen

groetjes
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Zeg ik de stekpoeder k1.
                Op naar gewortelde stekken m8!

Comment

die staan er mooi groen bij! die blumats zijn wel handig man gaat dat ook goed met voeding?

gr Johnnyhaze

Comment

@ Johnnyhaze. Blumat werkt perfect icm voeding.
                    Ik ben zelf al meedere ronden met de blumats bezig
                    en geloof mij dat het kweken voor de luie mens is.
                    Na je oogst de slangetjes goed doorspoelen zodat er niks
                    in achterblijft en hoppakee op naar de volgende ronde.
                    Blumat rules.

O sorry psy voor mijn gespam.
                    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                    Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Vertel er dan wel even bij welke voeding je bij die Blumats gebruikt ?
                      Biobizz bijvoorbeeld gaat geen succes worden door die slangetjes, en zo zijn er wel meer merken.

Hoe heb je de stekken gesneden PSY ? Schuin, recht, op welke plaats, onder een node, boven, of tussenin ?
                      Hoeveel poeder, hoeveel gel zit er op ? Geen foto's van ?

Ik heb m'n twijfels over die gel.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Leuk testje met die stekjes, ik gok er op dat het niets uitmaakt wat je gebruik! Maar wel hoe je de stekken maakt! Als je de stekken scheurt van onderen dus grotere oppervlakte gaat het beter.

succes.
                        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Ik ben ook wel benieuwd of er verschil te merken is.
                          tot heden gok ik op de stekpoeder.

@MZZ
                          Weet je het zeker scheuren? bedoel je niet schuin afsnijden?
                          If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                            Vertel er dan wel even bij welke voeding je bij die Blumats gebruikt ?
                            Biobizz bijvoorbeeld gaat geen succes worden door die slangetjes, en zo zijn er wel meer merken.
                            Dat is Metrop maar dat weet iedereen wel.
                            Maar Q. Jij gebruikt toch ook blumat?? Met bio toch??
                            QNQ2012053.JPG

Sorry psy dat ik weer offtopic ben gegaan.
                            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                            Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Ik ga voor clonex en stek snijden met ontsmet mes !

Comment

@k1 en mway We zullen zien wat er beter gaat werken in het verleden begon de clonex te rotten na 1.5 week leek het wel dus vandaar dat ik er meer met stekpoeder heb.

@johnnyhaze thnx kerel ik zou niet meer zonder blumat willen blumat en metrop gaat prima samen als je max 1 x in de 2 dagen je vat ververst anders krijg je 1 grote slijmboel.

@berry ryder spam maar lekker verder m8

@QnQ Mag ik jou erop wijzen dat het in de beginpost staat en zelfs bovenin de titel.
                                En nog een paar x tussendoor(niet kwaad bedoeld hoor )
                                De stekken zijn schuin afgesneden net boven een node(net zoals je topt).
                                Ze zijn 1.5 cm gedoopt in de clonex gel en 2cm in de stekpoeder al het overtollige poeder en gel is eraf geklopt/geveegd.
                                Ikzelf heb ook me twijfels bij de gel maar misschien werkt het nu beter aangezien er wel wat dikke stammetjes tussen zitten. Dat hier geen foto's van zijn klopt want hoe langer de stek uit het water/plug is hoe meer lucht erin kan komen waardoor het mislukt volgende stekronde zal ik wel wat laten zien want dan kan ik er ook wat meer snijden.

@mzz thnx kerel. Breken is niet de methode voor het stekken schuin afsnijden wel om het oppervlakte te vergroten. Er zijn ook lui die met het mesje schrapen langs de steel om daar wonden te maken zodat ze sneller zouden wortelen maar ik geloof er weinig van.

@schimmige Met anderhalve week weten we meer

@berry ryder no problem m8 kan jij niet standaard de vragen beantwoorden scheelt mij wat tijd haha

@budha54 Schone mesjes werken we sowieso mee(ze zijn geseald tot we ze gebruiken).

Comment

Bezig...
                                X