Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

    Het word tijd voor grotere schoenen.
    Denk dat ze het wel lekker zullen vinden voor je de volgende stekken er af gaat snijden.

    Stekken zijn idd mooi geworteld die gaan wel aanslaan.

    Comment


      Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

      @thugz het afstellen is een vak apart thnx m8

      @mzz beter kan ik nog niet zeggen wel sneller

      @chinchan9 thnx kerel we maken er wat moois van.

      @MWay Dat zullen ze idd waarderen maar dan word het tog weer een ritje polderweg pfff tijd dat ik is met de oude aarde ga klote.
      Ben blij dat het lekker snel en goed Is geworteld

      Comment


        Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

        Rij dan naar de polderweg en haal bio supermix dacht 14 euro.
        Kalk heb ik wel voor je.

        Comment


          Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

          Dat zou het probleem ook niet zijn en oude aarde genoeg maar je moest het 2 weken laten staan tog het gehele mengsel? Dan loopt me tijdschema weer in de knoei want ergens volgende week kan er weer gestekt worden dus van het weekend moet het gebeuren. En wat jij zij ze zullen het wel lekker vinde groter potje.

          Comment


            Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

            Heb je een pm gestuurd.

            Comment


              Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

              Hmm we hadden een slechte thuiskomst vandaag 1 stek verschrompeld en 2 plat op de grond.
              Ik hoop niet dat deze ellende door zet want de stekken van nummer 5, 6, 7, 8 worden schaarst. Ik hoop niet dat ik nog een stekbeurt moet wachten om de geslachten te bepalen dat levert alleen maar 2 weken vertraging op.
              Verder is de start gemaakt met de oude aarde om op te waarderen scheelt me straks 10 zakken slepen. Dit zal wat uitgebreider staan in de update
              van het weekend. Verder staat de luchtbevochtiger naast de stekken en de lamp staat nu op 1, 2m schuin boven de stekken (staan mee te genieten van de 600w van de bloeiers die ik nog heb staan). Morge krijgen ze de 250w bovenop het koppie.

              Morge weer nieuwe foto's nu geen zin meer in

              Greets
              Last edited by psychedelic1988; 4 March 2014, 19:21.

              Comment


                Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                Kilo's aarde!! Makkelijk toch op die manier, scheelt je gedoe.
                Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                Comment


                  Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                  Waarom heb je trouwens niet in kleinere potten gezet en in je kleine tent onder de TL.
                  Denk dat je daar je LV goed op orde kunt houden.
                  Mocht je ze onder de 250Watter zetten en je stekken hebben het moeilijk.
                  Zet ze dan tegen elkaar regel een stuk plexiglas maak vier poten voor op de hoeken en doorzichtig plastic voor de zijkanten bevochtiger eronder lamp er boven en zodra ze goed zijn aangeslagen de hele handel eraf.

                  Comment


                    Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                    @mzz niet alleen het slepe van de zakken was de keuze voor het gaan opwaarderen van de aarde.
                    Zit hier ook niet echt gunstig qua locatie om maar te blijven slepen. Tot het heden gebeurde het tussen 3 en 4 snachts lekker rustig op straat

                    @Mway De tent was sowieso te klein geweest of ik had ze in 1l potjes moeten zetten maar ook die had ik dan moeten halen. Ze lijken nog geen last te hebben van de hps dus ik kijk het even aan maar je plastic tip is een goeie en een stuk plexiglas is ook aanwezig(2 kleinere stukken maar net genoeg).

                    Dag 39 groei+week 2 stekken+week 1 12/12


                    We waren nog net op tijd bij de growshop om wat spul te halen:
                    Pot bio supermix plagron
                    Fles pure enzym plagron
                    Pot kalk Geni(Bac)
                    DSCN5123.jpg
                    Ook wou ik een schakelkast gaan halen voor de moeders want dat handmatig aan en uit doen ben ik wel een beetje zat aan het worden maar deze moeten we maar ergens andere halen want ze hadden alleen een cli mate minigrower en meer verkopen ze niet want dat is kutzooi


                    Bij deze dus tegenvaller 2 bij growshop de polderweg te tiel. Voeding en medium zit je altijd goed maar hardware is ook hier kut geregeld en ze weten totaal niet waarover ze lullen.

                    Mja de ouders knappen goed op en groeien weer lekker voort van het weekend zullen er 6 stuks van 7l naar 11l worden verpot de andere 2 staan al in 11L(nummer 7 en 8). We gaan mway achterna en gaan het medium deze x opwaarderen kijken of het bevalt het scheelt iig een hoop gesleep.

                    We hadden nog zon 400l oude aarde staan incl. wortel dus daar ben ik gister avond mee aan de slag gegaan. Wortels eruit gevist(grotendeels) verder ff onder de douche 60l water erdoorheen gepompt zodat het weer wat vocht vast hield.
                    Verder heb ik op aanrade van mway omdat het wat kortdag was de aarde uitgelegd op wat vuilnis zakken en een fan erop gezet. Heb nu ong. 1/4 bijna droog liggen(zoals het uit de zak komt) de rest moeten we nog mee aan de gang.
                    Vanavond even inwateren met plagron enzym dan kan van het weekend de kalk en de bio supermix erdoorheen.

                    DSCN5112.jpgDSCN5120.jpg
                    Foto's van gister na thuiskomst nu staan ze weer overeind
                    DSCN5109.jpgDSCN5111.jpg

                    DSCN5121.jpgDSCN5122.jpg

                    DSCN5113.jpgDSCN5114.jpg
                    DSCN5115.jpgDSCN5116.jpg
                    DSCN5117.jpgDSCN5118.jpg
                    DSCN5119.jpgNummer 8 is niet de moeite om op de foto te zetten

                    Greets
                    Last edited by psychedelic1988; 5 March 2014, 19:04.

                    Comment


                      Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                      Doe dat inwateren in de potten en zet deze warm weg ze moeten effe lekker broeien.
                      Hoe groot worden de nieuwe schoenen?

                      Comment


                        Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                        Ik heb een voorraad 11l potten staan en 45l kuipen mja ga die natuurlijk niet pakken voor ik weet of het wel dames zijn.
                        Het zal nu even 11l zijn en de vrouwen daarna naar 45l voordat ze op 12 uur gaan.
                        Is afdekken met alu folie goed en dan onder de hps of is dat te!! Hierbinnen is het ook 21 dus bij de kachel kan ook.

                        Comment


                          Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                          Beetje plastic erover en uiteindelijk natuurlijk in die 45 liter pot zeker als je ze nog even laat groeien en gaat snoeien.Joekels maken.

                          Comment


                            Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                            Ja idd we hebben sowieso de 2 weken voorbloei nog en dan kunnen de bloeiende stekken even op 12 uur in het ketelhok en de mama's nog even op 18 uur in me bloeihok knallen 1 a 2 weken..

                            pff dat word een volkverhuizing.

                            thnx kerel

                            Comment


                              Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                              Stekpoeder werkt dus wel effectief, goed om te weten hoef ik dat zelf ook niet meer te testen

                              En grond opwaarderen moet ik me ook eens in verdiepen klinkt ook wel interessant.
                              Nieuwe grond/grond opwaarderen.. het is allebei wat. of je zeult met grond of met emmers toevoegingen

                              En wij willen nummer 8 ook graag zien bitte sehr kan niet alleen maar mooi zijn he
                              If life keeps putting you down, You better stay high

                              Comment


                                Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                                Val wel mee hoor Schimmige de hoeveelheid grond die jij gebruikt daarvoor doe je alle benodigheden in 1 plastic tas van Albert Heijn.

                                I

                                Comment

                                Bezig...
                                X