Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

    Hey kerel thnx wat dat betreft kan iedereen dit met deze dame al groei je 20 weken blijft ze nog groen zolang je maar over blijft potten.
    Die klauw is idd lichtjes heb het id dat de biogreen lightmix wat zwaarder is als die van plagron.
    Had ze idd van sensible maar ik weet dat ze bijna nooit op voorraad zijn nergens haha.

    Greets

    Comment


      Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

      +- dag 120 groei

      Ik zal eerdaags toch is tijd moeten maken om hier is flink te snoeien want het ziet er niet meer uit zo vol.
      DSCN5913.jpgDSCN5917.jpg

      Comment


        Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

        Me maatje gaat eerdaags ook weer een run starten en wil gdp zetten. Dus deze lady is naar hem verhuist zodat ze ff vlug door kan groeien onder de 250w hpi om straks de stekken te kunnen snijden. Er zitten genoeg nieuwe scheuten op de plant maar ze zijn nog niet ver genoeg ontwikkeld.

        Het zal hier voorlopig even rustig zijn maar zodra ik wat mooie shots heb van me maat post ik die wel even.
        Zelf zal het nog even duren voordat ik weer een run gdp draai.

        Greets en tot laters

        Comment


          Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

          Ha, ha, dat is een mooie boom geworden

          Zullen ook wel een hele zooi mooie stekken vanaf komen ook inderdaad.

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

            Ziet er lekker vol uit idd.
            Mooie plant.
            Las op een Amerikaanse site om een goede opbrengst te krijgen ze niet te toppen.

            Comment


              Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

              Mooie planten psychedelic, de granddaddy purple is echt een heerlijk soortje. Een paar weken geleden was ik in Californie waar ik de granddaddy purple heb kunnen halen bij een dispensary, hij had een hele zoete bessen/druiven smaak en een lekker lichamelijk effect, goed voor in de avond. Een van de lekkerste soorten die ik ooit gerookt heb
              Goede kweek gewenst

              Comment


                Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                @wietefras thnx kerel het boompje is inmiddels onder een 250w hpi nog 30cm gegroeid.
                Vandeweek gaat ze over in 45l en word ze compleet gesnoeid kijken hoe groot we haar dan kunnen krijgen.

                @Mway thnx m8 niet toppen lijkt idd meer resultaat te hebben maar dit gaan we nog een x rustig uitproberen.

                @earlykush ha kerel thnx man. Leuk om te horen dat je hem hebt geproefd in amerika. Ik ben er ook zeer tevreden over en wil dit soortje ook graag in de potten zien. Er staan nog wat dingen in de wachtrij maar een uitgebreide testrun met eigen stekken moet er eerdaags ckr gaan komen.

                Zal binnenkort is wat foto's zien te scoren van het moedertje

                Comment


                  Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                  ziet er heel goed uit!

                  Comment


                    Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                    @d3vi8 thnx kerel is toch al dat selectie werk niet voor niets geweest

                    Ik had nog geen tijd gehad om de mama over te potten maar vandaag ff aarde en een 25l pot gehaald dus dat is nu ook gebeurt. zodra ik over enkele dagen bij me maat ben zal ik weer is foto's maken van haar want ze is erg uit de kluiten gewassen de laatste tijd.

                    Ze is zon 80cm groot vanaf de pot en zon 60-70cm breed. We hebben er zon lange tijd niks mee gedaan dat er zometeen 100-200stekken vanaf zouden kunnen haha jammer dat het nog geen buitenseizoen is
                    Na straks een paar stekken genomen te hebben zal deze huge lady afgebloeid worden door me maat ben wel benieuwd wat daar aan komt te hangen na +- 170 dagen groei

                    greets

                    Comment


                      Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                      lo m8 , dus nog even verder laten groeien , en tentje vullen met 1 dame :p
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                      Comment


                        Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                        dat is idd ook een optie m8 alleen denk ik dat de opbrengst erg tegenvalt met deze ene dame dus zal ze waarschijnlijk bij me maat een plekkie erbij krijgen.

                        Verder gaat het topic ff dicht want er is te weinig om te laten zien zodra er weer wat beeldmateriaal vrij komt gooi ik het topic gewoon weer open.

                        greets psy

                        Comment


                          Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                          Nou mijn Grandaddy purple avontuur gaat verder bij mij en bij me maat thuis. Een tijd terug is mijn moeder naar me maat verhuisd en deze heeft hem onder een 250w gezet en kan niet anders zeggen dat hij haar uitmuntend heeft verzorgt.
                          Na een ruime 21weken groei stond de gdp moeder er zo bij. Ze is begonnen is een 1l potje en overgepot naar 11l. Van 11l is ze bij mij thuis naar 18L gegaan. Me maat heeft haar overgepot naar 25L en laatst hebben we haar overgepot naar 45L Deze 21 weken heeft ze nog 0,0 voeding gekregen dus het soortje krijgt echt een dikke 10 van mij

                          20141228_135151.jpg20141228_135202.jpg20141228_135211.jpg

                          Enne ja na het aftuigen is se toch wat minder mooi

                          20141228_144937.jpg20141228_144948.jpg20141228_144957.jpg

                          En dit is het overblijfsel van het snijwerk in totaal 77 stekjes gesneden waarvan er een hoop toch niet zo heel mooi zijn dus we zullen zien hoeveel er uiteindelijk wortelen en of we er genoeg aan hebben voor ons 2en.

                          20141228_145005.jpg

                          Verder ben ik blij dat ik weer met haar aan de slag ga want ik mis het wietje nu al.
                          Voorlopig blijft de oude moeder nog ff in groei kijken hoe ze zichzelf hersteld van het heftige snoeiwerk en zei zal uiteindelijk ook afgebloeid worden bij me maat.

                          Greets

                          Comment


                            Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                            Leuke struik geworden . Zal vast wel goed komen met de stekjes.
                            Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                            Comment


                              Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                              Het was voor het snoeien idd echt een struik ze was ook gewoon 70cm breed.
                              ben benieuwd hoe ze er over 2 weken bijstaat dan zou ze zwart wit gezien 2x zo vol moeten zijn.

                              Comment


                                Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                                huppekee leuk dat je weer het verslagje opengooit en ermee verder gaat m8 .
                                en leuk aantal stekken genomen hopelijk hou je erveel over en word de mama echt 2x zo bossig .
                                en ik ben echt benieuwd hoe en boom dat gaat zijn als je die in bloei trekt !

                                psy nog veel succes ermee en je maat ook he ,

                                Groeten Steund

                                Comment

                                Bezig...
                                X