Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

    - succes
    - ik volg je zeker
    - mooie dames van vorig kweekje
    - zal een jungelke worden hier

    - Grts Amazing

    Comment


      Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

      @gdog ik heb 24 potten klaar staan aangezien de gdp geen grote opbrengen is. (Max 30 gram per plantje tot nu toe).
      Die 2 grotere zijn 2 paarse killingfields beide vrouw.

      @mway heb het nog niet geprobeerd maar je kan tegenover de andere lamp een 2e houder schroeven dan staan de lampen met de kop zowat tegen elkaar.
      Maar dat zit wel goed m8.

      @amazing thnx kerel het is zeker een mooie dame en die jungle zal wel loslopen want de plantjes blijven mooi binnen de pot

      Comment


        Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

        veeeeeeet amaj das echt en mooi kweek ruimte man !
        en chique wing kwas er zelf ook al naar aan het kijken voor in men volgende tent .
        veel succes met de runs in je nieuwe kweek paradijs en nogmaals met de stekjes ook he !

        Groeten Steundje .

        Comment


          Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

          Ben ook erg benieuwd naar die wing met twee lampen, maar als de lampen zo dicht bij elkaar zitten is dat niet zonde?
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment


            Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

            @steundheufd thnx m8 die large wing kost ff wat maar ik ga hier ckr profijt van hebben de reflectie van het licht is stukken beter als bij een gewone hamerslag kap. In een tentje van 1, 2 x 1, 2 zijn deze kappen wel erg groot want de afmetingen zijn 104x73 cm dus dan heb je bijna geen ruimte om de warmte weg te laten maar een medium versie is er ook die zijn aanzienlijk kleiner.

            @greyvol als ik er 2 lampen in wil draaien moet ik wel de kap helemaal aanpassen maar het is mogelijk door gewoon een 2e aansluiting erbij te knallen(de kappen zijn bedoeld voor 1x1000w of 2x600w). Waarom zou het zonde zijn om hier een 2e 600w boven te knallen bij de laatste weken je vegroot er aanzienlijk je opbrengst mee dus waarom niet.
            De vuistregel van het kweken----) Licht = gewicht hoe meer licht hoe meer gewicht in de toko

            Comment


              Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

              men volgende tent zou een 150x90x200 zijn daarom datk er ook wel intresse in heb , in de 1,2x1,2 is idd de medium versie genoeg m8 .
              zal je idd veel profijt van doen ! schoon hokske echt waar man stiekem benk wel wa jaloers ik kweek naast mene nest .
              veel plezier ermee he m8 ,

              Groeten Steundje .

              Comment


                Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                Dat is idd een perfecte maat om zon wing in te hangen dan ja maar een 250w of een 400w is wel te klein voor deze kap.
                Ben ook echt blij met het hokje zo ik heb zelf ook altijd naast me nest gekweekt zonder er al teveel last van te hebben van die 1100m3 afzuiger toen maar ideaal is anders idd
                Gaat vast wel lukken m8

                Dag 1 Groei

                Nog ff voor wat duidelijkheid over de kap 2 plaatjes met de huidige stand. Als ik de ophang haken en de wartel/aansluiting omdraai dus de aansluiting meer naar de buitenkant past er net tegenover een 2e 600w.
                Voor nu twijfel ik of het niet beter is de bol iets meer naar het midden van de kap te zetten zodat de bol iets meer in het midden zit.
                20150110_154826.jpg20150110_154840.jpg
                Net nog ff druk geweest en de rest van de plantjes in de potten geduwd. Ik heb nog een hele voorraad stekken over voor het geval dat er 1 kapot gaat en ik moet uiteraard ook een nieuwe moederplant op gaan groeien voor de toekomst. Momenteel nog ff een daagie wennen onder 250w dan knal ik vanavond of morgen de 600w erboven.


                20150110_154718.jpg

                20150110_154805.jpg20150110_154802.jpg

                20150110_154758.jpg20150110_154749.jpg

                20150110_154740.jpg20150110_154727.jpg

                Greets
                Attached Files

                Comment


                  Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                  hoppa we zijn weer vertrokken.
                  op naar de paarse weedjes
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                  Comment


                    Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                    Idd m8 alleen is het paarse niet meer deze heb ik in de selectie laten vallen omdat die aanzienlijk minder opbracht en toch hetzelfde smaakte maar ik ga wel proberen het paarse er terug in te krijgen zonder de smaak teveel te veranderen. Er zijn wat leuke paarse soortjes overzee's die gegarandeerd knalpaars worden en waar dus de helft van de genetica al gdp is dus ideaal om de mijne mee te gaan kruisen en opnieuw een selectie mee te gaan doen. Mja dan moeten we eerst dat soortje te pakken krijgen dat kost wat meer moeite

                    Comment


                      Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                      Thanx voor de info, ziet er goed uit hoor!
                      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                      2016 - Greyvol's buitenkweek
                      2017 - Santa Maria van Space Cees

                      Comment


                        Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                        Heeft het bij jouw gehageld????
                        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                        Comment


                          Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                          @greyvol np kerel

                          @mzz ha kerel vandaar dat de temperatuur zo laag Ligt haha. Nee ik heb nog zon grote zak perliet van 250L die ook is in formaat moet gaan afnemen want die zak is bijna 2m. Heb er extra perliet overheen gestrooid tegen de uitdroging van de stekblokken.

                          Inmiddels hangt de 600w hps er ook boven

                          Comment


                            Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                            Nou op naar een dikke pluk GDP

                            Comment


                              Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                              Gaat wel goed komen m8 heb er alle vertrouwen in

                              Dag 2 groei


                              Alles staat nog overeind maar 2 waren net wat slapjes wat ook kan komen omdat ik ze vanmorgen voor het laatst een druppie water had gegeven.
                              De 600w hangt er nu boven want een 250w belichte niet de hele ruimte maar was puur om ze even te laten wennen.

                              Verder sproei ik de eerste 3-4 dagen een x of 3-4 per dag omdat er nog beperkte wortelgroei is en ja de eerste 3 dagen de stekblokken niet uit laten drogen wat nog wel is lastig is als je ook een leven hebt buiten de hobby. Met de 600w erin vragen ze zo'n 3x per dag om een drup water.

                              Ze krijgen ook 1x in de 2 dagen een beetje wortelstimulator maar verder voorlopig niks.
                              Voor de rest staan ze er lekker groentjes bij dus ik heb niks te klagen.

                              DSCN6299.jpgDSCN6300.jpgDSCN6301.jpg
                              DSCN6302.jpgDSCN6303.jpg

                              Buiten de gdp ben ik op de achtergrond nog bezig met de selectie van de Purple tears. Ik heb eindelijk wat meer info weten te scoren.
                              Purple tears komt van dirtfarmer13 genetics
                              dirtfarmer13 genetics.jpgimage.jpg10848475_320608864800716_1779600230_a.jpg10864680_303289039861019_1344279378_a.jpg


                              Als het goed is smaak ze fruitig en zoet volgens dirtfarmer.

                              Comment


                                Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                                Gaat goed!

                                Sent from my C2105 using Tapatalk
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                                Comment

                                Bezig...
                                X