Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

    Dit is een topje van de moeder van de Purple Tears.
    topje moeder purple tears..jpgMoeder is Delaware Haze.

    Comment


      Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

      Thnx gdog meer als hopen dat ze allemaal aanslaan kunnen we momenteel niet
      @Mway thnx voor de aanvulling m8 topje ziet er ook zeer potent uit.
      Ben benieuwd welke van de6 pheno's ik te pakken heb bij de 4 plantjes in de groei zie ik geen verschillen.

      Greets

      Comment


        Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

        Is ook al oude info die je heb gepost,deze zijn alweer van een selectie verder.
        We gaan het zien.

        Comment


          Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

          Ok naja de foto's waren van 2014 dus vond het nog redelijk recent zegmaar
          Eind deze week kunnen de purple tears ook gestekt worden

          Comment


            Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

            Dag 4 groei

            De kleintjes zijn goed aan het wortelen geslagen want ik zie al kleine veranderingen bovengronds dus dat gaat helemaal goed komen hier.
            Tot nu toe is er ook nog geen 1 stek gesneuveld dat is wel een uitzondering voor stekken meestal gaat er wel iets kapot.

            De 6 kleine potjes op de eerste foto zijn ook gdp stekken die nu nog even hierbij blijven staan groeien zodra ze aangeslagen zijn gaan deze 6 naar me maat toe aangezien hij een groeihoekje heeft gemaakt bij hem thuis voor al mijn/onze moeders.
            DSCN6313.jpg

            DSCN6304.jpgDSCN6305.jpgDSCN6306.jpg

            DSCN6307.jpgDSCN6308.jpg

            DSCN6310.jpgDSCN6311.jpg

            Al dat witte op het blad is perliet

            groeten

            Comment


              Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

              Looking good psy,
              Dus een stek kan ook als moederplant dienen? Nadat ze groot genoeg is.
              Dacht dat dat niet ging aangezien het al een stek is.

              Thugz
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

              Comment


                Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                Thnx m8 ja hoor dat gaat prima die vorige moeder van mij dat was ook een stek die is inmiddels 7 maanden oud en staat nu net 5 dagen op 12/12.
                De plantjes zijn niet zo stevig als een zaadmoeder maar daar hebben ze stokken en touw voor uitgevonden haha.
                Op deze manier blijf je continu dezelfde moeder houden waardoor je de plant door en door leert kennen

                Comment


                  Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                  Interessant. Thx, heb onlangs ook wat stekgel gekocht.
                  Binnekort maar eens gaan experimenteren. Nu dat ik weet dat ik ook een stek kan gebruiken als moederplant.

                  Thugz
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                  Comment


                    Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                    Ja idd kost je wat moeite maar dit alles zou al kunnen onder een spaarlamp dus kan je een hoop geld besparen zodra je iets moois gevonden hebt hoef je in prencipe niet meer iedere run wat nieuws te kopen.
                    Ik ga nu met me 4e moedertje aan de slag dus voor mij voorlopig helemaal geen zaad. Ik heb er nog 1 op de verlanglijst maar die is voorlopig sold out dus dat is ff geduld hebben.

                    Ben zelf alleen geen fan van gel aangezien er bij mij niks worteld op stekgel maar dat is per persoon verschillend zo doet k1 het ook met gel

                    Comment


                      Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                      Dag 6 groei

                      Er valt weinig te vertellen want er gebeurt nog niet zoveel

                      Gdp stekjes

                      RSCN6324.jpgRSCN6323.jpgRSCN6322.jpgRSCN6325.JPG
                      DSCN6314.jpgDSCN6317.jpgDSCN6316.jpg
                      Dit is dezelfde gdp stek alleen de eerste foto is van dag 2 en de 2e foto van dag 6 zoek de verschillen
                      DSCN6299.jpgDSCN6315.jpg
                      (paarse)Killingfields
                      RSCN6326.jpgRSCN6327.jpg

                      Dit is bij me maat ik upload hier wat foto's van bij aangezien het om een stukje selectie gaat voor mij. Wat me wel is opgevallen nu is dat het hoog tijd is voor een nieuwe kap haha zal hem er gelijk 1 in ze handen drukken die wel recht is De eerste bloeiharen beginnen nu te verschijnen. Ik ben benieuwd naar de nadia x lesotho want het is een echte buitendame.
                      Links in scrogg Nadia x Lesotho rechts vooraan mijn oude gdp moeder en als het goed is staan er ook nog ergens 2 kleine potjes met killingfield.
                      IMG-20150111-WA0002.jpg
                      Dit zijn de 4 purple tears 6 dagen geleden man/vrouw idk eerdaags gaan hier stekken vanaf die voor selectie worden afgebloeid.
                      IMG-20150108-WA0011.jpg
                      En hier de nadia x lesotho moederplant
                      IMG-20150108-WA0012.jpg

                      groeten

                      Comment


                        Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                        Ziet er keurig uit Psy!
                        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                        Comment


                          Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                          Die zijn mooi van start.

                          Comment


                            Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                            @michEvan thnx kerel heb niks te klagen.

                            @mway idd m8 het begin is er. Was jij die 9 dagen groei gaan tellen vanaf het moment dat ze de aarde in Zijn gegaan of vanaf het moment dat ze aangeslagen waren?

                            Ze zitten nu 6 dagen in de aarde dus nog een dag of 8 voor ik de klok omgooi

                            Als ik nu een x een fatsoenlijke opbrengst heb boven de 500 gram zal ik hierna een zaadrun gaan doen met de gdp en de purple tears. Een kruising gdp-purple tears en een voorraad purple tears zaden om later nog is goed uit te kunnen selecteren als ze goed bevalt als rokertje

                            Comment


                              Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                              500 gram, en ik maar blij zijn als ik 100-150 gram van mijn plantjes zou halen hahahahahaha
                              Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                              Comment


                                Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                                Haha met 100 gram red ik het lange na niet en ckr geen 2 rondes haha. Ik volg mway zijn manier dan moet 25 gram per plantje lukken dus dan zit ik goed

                                Comment

                                Bezig...
                                X