Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

    Ja idd zo kan je het wel een beetje schatten.
    Verder ben ik space boter aan het bereiden nu en de hele keet meurt naar wiet
    IMG-20150118-WA0002.jpg
    Het staat nu 45 minuten dus nog een uurtje of 2-3

    Comment


      Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

      dat ziet er mooi aangeslagen uit he

      nu knallen met die handel :p

      groetjes m8
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment


        Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

        @k1 idd m8 ze staan allemaal nog steeds overeind wat dat betreft is het een sterk soortje ze gaat maar niet kapot

        Dag 11 groei

        Ik heb gister van het afval en de restjes uit de weckpotten van me kweekverleden 2 lekkere space caken gemaakt met me maat. Ik heb hier eergisteravond de boter gemaakt en de volgende dag bij hem de cake aangezien ik geen hetelucht functie heb op me combimagnetron van 450 euro mja de cake is geslaagd.
        Er zit zon 40 gram kruimelafval uit weckpotten in de boter en 40 gram droog bladafval en ik word er knetterstoned van

        DSCN6371.jpg

        De 4 Purple tears plantjes bij me maat thuis(bijna stekbaar)

        DSCN6366.jpgDSCN6367.jpgDSCN6368.jpg

        De nadia x lesotho moederplant en een paar gdp moederplantjes

        DSCN6369.jpgDSCN6377.jpg

        En uiteraard de gdp run bij mij in het hok.
        De foto's zijn genomen toen de lamp uit ging na 18 uur en ze stonden allemaal al in slaapstand. Uit voorzorg een sproeibeurtje neem tonic gedaan dan blijven ze straks sowieso van me plantjes af.
        DSCN6376.jpgDSCN6375.jpgDSCN6372.jpgDSCN6381.jpg DSCN6382.jpgRSCN6386.JPGRSCN6385.jpgRSCN6384.jpgRSCN6383.jpg


        Greets

        Comment


          Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

          gaad goed psy! die purple tears zien er goed uit
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

          Comment


            Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

            Mooie cake zeg! Wil ik ook wel. Gaat wel lekker zo te zien!

            Comment


              Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

              @gdog thnx m8 de purple tears doen hun ding ga ze denk ik eerdaags weer hierheen halen dan kunnen ze gelijk mee op 12 uur.

              @heizenberg thnx kerel cake is zo gemaakt toch de plantjes doen hun ding


              dag 12 groei

              (roze)killingfield
              DSCN6395.jpgDSCN6394.jpg


              Grandaddy purple
              DSCN6387.jpgDSCN6393.jpgDSCN6392.jpgDSCN6389.jpgDSCN6391.jpgDSCN6390.jpgDSCN6388.jpgRSCN6396.jpgRSCN6398.JPGRSCN6397.jpgRSCN6399.JPG

              Comment


                Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                oe roze killing ?? dacht paarse !!!

                groetjes
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                Comment


                  Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                  Wow, mooie stekken man! Je hebt daar mooie genetica staan. Ben erg benieuwd naar je KF ook.
                  Ben je nu over op stekken gegaan?

                  Comment


                    Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                    @k1 roze of paars voor zover ik de toppen aan de plant hebt gezien was het roze maar na de oogst was de buitenwiet toch donkerder (zelfde plantje).

                    @cookaap de gdp is idd prachtige genetica nu nog ff ontdekken hoe we er het meeste uit kunnen trekken want een grote gever is het niet.
                    Deze kf heb ik van de zomer gerookt van de buitendame en die was al erg lekker en als ik hier over het stammetje wrijf komt er me een heerlijke geur tegemoed.
                    Ik ben idd helemaal over op stekken aangezien dit een hoop tijd en geld scheelt als je eenmaal een soortje hebt die je goed bevalt.
                    IK heb nu 3 moederplanten en ik ben met de selectie van de 4e bezig. Als hier dan ook nog een mooie vent tussen zit heb ik voorlopig nog wat selectiewerk te gaan

                    Comment


                      Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                      Dag 14 groei


                      Na 2 weken groei heb ik net de klok om gezet naar 12 uurtjes zodat ze morgen de eerste 12 uur donker krijgen. Ik ga draaien van 15:30-03:30 zodat als ik thuiskom van het werken ik ze op me gemak water kan geven. Ze staan in de hergebruikte grond gemixt met nieuwe lightmix en ze laten lichte tekenen zien van overvoeding dus voorlopig staat de voeding op een laag pitje.

                      Ik ga vanavond even bij de purple tears kijken als ze stekbaar zijn zullen deze 4 weer met mij meegaan naar huis om ze te stekken zodat ik deze 4 plantjes gelijk mee kunnen op 12 uur om de mannen eruit te zoeken en gelijk de selectie van de vrouw(en) doen.

                      Nu verder naar het groen van vandaag


                      DSCN6408.jpg

                      DSCN6400.jpgDSCN6401.jpgDSCN6402.jpg
                      RSCN6410.JPGDSCN6403.jpg

                      DSCN6405.jpgKillingfieldsDSCN6406.jpg


                      Greets

                      Comment


                        Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                        gaat goed hier. die gdp zijn echte mooie platjes vindt ik zelf.
                        laat de toppen maar komen
                        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                        Comment


                          Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                          Je kunt nu goed zien dat je stekken van 1 moeder af komen,mooi uniform veldje.
                          Je hebt internodes genoeg voor 12/12.

                          Comment


                            Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                            @thugz thnx m8 ook ik kan niet wachten op de toppen.

                            @mway ja idd ieder plantje is gelijk dat heeft ook me voorkeur bij het roken ipv al die verschillende pheno's.

                            Mja gelukkig kan ik de klok nog terugzetten op 18 uur want 2 van de 4 Purple tears kunnen nog niet gestekt worden dus de klok staat weer op 18 uur en de purple tears zijn overgepot naar 11l zodat ik hopelijk zondag alsnog stekken kan trekken en de klok om kan gooien.

                            Greets

                            Comment


                              Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                              Dag 15 groei


                              Omdat de purple tears nog niet zover waren heb ik de klok op 18 uur laten staan want deze moeten gestekt worden voor ik ga bloeien. Dan is het sowieso nog ff afwachten of de stekken aanslaan maar daar ga ik niet meer op wachten met bloeien aangezien ik dan nog minimaal 2 weken moet gaan groeien. Ik heb geen zin om nog een hoekje op te gaan bouwen speciaal voor de tears dus nog enkele dagen geduld.

                              Verder hebben ze gister voor de 2e x een klein beetje voeding gehad met gen200 erbij. De plantjes zijn mooi donkergroen en tikken tegen overvoeding aan dus als ik het zo kan houden zal het goed moeten gaan.
                              De temperatuur is snacht 21 graden en overdag tussen de 25 en 26 graden dus ideale temperaturen. De luchtvochtigheid hangt vanaf dag 1 rond de 40% maar daar hebben de stekken tot nu toe 0,0 last van gehad.

                              Grandaddy Purple
                              DSCN6411.jpgDSCN6419.jpgDSCN6417.jpgDSCN6416.jpgDSCN6415.jpgDSCN6414.jpgDSCN6413.jpgDSCN6412.jpgRSCN6422.JPG

                              Purple Tears 1/4
                              DSCN6418.jpg


                              greets

                              Comment


                                Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                                Vandaag dag 1 12/12 en hierbij nog even de huidige staat van me dames ze zijn vrijwel allemaal identiek aan elkaar.
                                (sorry voor de scheve foto maar vergeet iedere x de telefoon op ze zij te houden)
                                IMG-20150125-WA0001.jpg

                                Ze zijn zo mooi gaan glimmen na de gen200 watergift.
                                Owjah dit zijn de echte kleuren

                                Comment

                                Bezig...
                                X