Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

    pfff kvind echt zo en super schoon plantekes en opstelling he mate , kzinr zelfs klein beetke jaloers op ghehehe .
    heb je nu de hele kamer op 12/12 geklikt ? ben wel benieuwd naar ja mama's dan !

    trouwes echt schoon die stekjes even hoog en zelfde structuur enz echt vet mate .
    wanneer word de grote moeder bij maat op bloei modus getroken daar bennek eeeeecht benieuwd naar eigenlijk .
    die zal wel wa beloven en super schoon toppen opleveren !

    keep it green &
    Groeten Steuneke .

    Comment


      Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

      - ziet er mooi uit
      - heb je een fotoke an de mama

      - Grts Amazing

      Comment


        Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

        Mag ik een foto van al die moedertjes zien? Ben wel benieuwd.

        Comment


          Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

          terug keren in het verslag en je komt ze tegen
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

          Comment


            Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

            @steundheufd thnx m8 die oude moeder staat nu sinds donderdag te bloeien bij me maat zal wel ff een foto fixen voor je. Maar ik denk zelf dat het tegen gaat vallen die grote mama na 7 maanden groei Maar we zullen het zien over 8 weken. En ja mijn hele toko staat op 12 uur nu
            @amazing volgt vanavond dan

            @weedfan de moeders zijn naar me maat verhuisd omdat ik nog geen groei ruimte heb maar ik moet nog ergens recente foto's hebben die zal ik vanavond posten dan.

            @thugz idd m8 alleen is me topic niet heel overzichtelijk meer haha. Ik heb de meest recente foto's nog niet gepost geloof ik

            Comment


              Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

              Dag 17 groei----dag 1 12/12


              De plantjes gaan erg goed in me nieuwe hokje ik denk dat het mede dankzij de koele temperatuur overdag komt ik kom niet boven de 24.5 graden met de actieve invoer.
              Ze vragen nog steeds niet om wat extra voeding dus we blijven lekker op 25% van de dosis.
              Er was wat vraag naar wat fotomateriaal van de moeders en aangezien ik toch al van plan was naar me maat te rijden heb ik de camera maar even meegepakt.
              Dus bij deze een uitgebreide update met een gedeelte moederplantjes.

              Mijn GDP hokje

              DSCN6428.jpgDSCN6424.jpgDSCN6425.jpgDSCN6426.jpg

              De 4 Purple Tears(selectie plantjes + toekomstige moeder/vader)

              DSCN6443.jpgDSCN6442.jpgDSCN6440.jpgDSCN6441.jpg

              Mijn oude GDP moederplant sinds 5 dagen in bloei(+- 7 maanden groei gehad)
              Op de eerste foto staat een oranje lijn dit is de complete gdp. Een stukje op het net en 2 grote takken die vol komen met toppen.
              DSCN6430.jpgDSCN6431.jpgDSCN6432.jpg

              Nu zijn de moederplantjes aan de beurt met een kleine uitleg

              DSCN6438.jpgHier de hele verzameling moederplantjes
              DSCN6435.jpgNadia X Lesotho(buitensoortje die binnen getest word op prestaties voor het groeien krijgt ze een dikke 10+)
              DSCN6437.jpgPaars/Roze killingfields moeder(stekjes hadden het erg zwaar in het begin maar is nu super hersteld en ruikt fantastisch)
              DSCN6434.jpgEn ja de Grandaddy Purple moeders mogen uiteraard niet ontbreken hiervan worden er weer 5 opgegroeid omdat deze erg traag groeit.


              Greets en tot later

              Comment


                Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                Gaat goed hier!
                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                Comment


                  Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                  - mooi man ,
                  - had de mama's groter verwacht
                  - doe zo verder

                  - Grts Amazing

                  Comment


                    Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                    @planten thnx m8 leuk om je weer is voorbij te zien komen. Je hebt het er lekker druk mee op weedforum ckr

                    @amazing nee hoor haha zijn allemaal vrij nieuwe plantjes. Verder heb ik ook niks aan gigantische moeders want ik hoef geen 100 stekken eraf te halen. Dus af en toe bloeien ik en me maat de oude moeders af als de nieuwe stekken zijn geworteld Zo houden we de boel lekker klein en fijn

                    Comment


                      Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                      - okay leuk
                      - en maak je dan van 1 van je stekken terug een moeder ?

                      - Grts Amazing

                      Comment


                        Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                        Ja idd meestal pak ik de mooiste stek als moeder zijnde

                        Comment


                          Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                          Klopt Psy, maar las af en toe hier nog wel wat mee hoor, dacht ik laat eens even gezellig wat van me horen!

                          Leuke collectie moedertjes man! Zuinig op zijn!
                          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                          Comment


                            Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                            Haha ok dan.

                            Ja ben wel blij met de moedertjes het kost dan wel wat extra aan stroom maar ik heb wel allemaal uniforme planten op deze manier. Ik wil ong naar 6 verschillende moeders gaan zodat ik straks genoeg variatie heb.

                            Zal 1 dezer dagen weer ff een update doen want ze zijn flink gegroeid ik zie bijna geen aarde meer

                            Comment


                              Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                              zoals ik heir al zag en las , nooit op 1 moedertje gokken

                              moest maar eens voorvallen dat er iets gebeurd met die dame , dan ben je die moeder kwijt !!

                              dus telkens 4 stekjes weer opgroeien tot moedertjes , geeft ook mijn voorkeur

                              en van die 4 hou ik er dan zelf meestal weer 2 van bij , deie andere worden dan mee afgebloeid

                              groetjes en keep up the good work m8
                              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                              Comment


                                Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                                nee idd beter iets van reserve en het mooiste is om die op een andere locatie te hebben mocht je ooit gepakt worden
                                thnx m8 gaan we doen.

                                Dag 22 groei dag 3 12/12


                                Door wat gekut met de lamp is de klok niet naar 12 uur gegaan maar naar 24 kwam ik 3 dagen geleden achter dus de bloei word weer wat uitgesteld en dat is nu goed te zien bij de plantjes.
                                Groot en groen enjoy

                                RSCN6452.jpgRSCN6451.JPGRSCN6450.jpgRSCN6449.jpgDSCN6448.jpgDSCN6447.jpgDSCN6446.jpgDSCN6445.jpgDSCN6444.jpgRSCN6453.jpg

                                Groeten

                                Comment

                                Bezig...
                                X