Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ja je hebt gelijk harry in de warry weer.
Zal er om denken.En die tuinbroek ja
Ideaal voor in de tuin.nog bedankt.
Gr Tuinbroek
Das mijn maatje.is ook altijd in de binnen tuin
als ik er bezig ben.
Heb inmiddels de 2e al geknipt en die hangt naast de andere te drogen bij een temp.van
18*cel en ongeveer 40% lv.dus dat komt wel goed
Had ook veel goede knipafval want ik had ook een paar fluf toppen dus
er ook in en alles wat ik van alles al af gediefd had.
Daar maak ik water hasj van omdat het ruikt als rooie libabon zoals vroeger toen koffieshops nog niet bestonden
Of met butaan dat is ook lekker hoor die hbo.En je kan daar ook
een tinctuur van maken door het te verdunnen met olie.
Hoi goudeerlijk
Bedankt voort je compliment maar het kan nog wel beter hoor, soms kom je zoveel problemen tegen met de kweek.En soms gaat er niks mis en dan heb je een goede oogst en vooral een lekkere roker.Ik heb er nog staan die zijn laat dus het meeste werk komt nog.
Gr tuinbroek
Hoi mway
Kreeg net een mail van innogreen ze sturen het wegens drukte eind deze week op, een leuke gozer die directeur, volgens mij staan we aan het begin van een nieuwe voedingslijn die hij aan de hand van testen gaat ontwikkelen, er zit ook ortho silicium zuur in, dat is toch dat goedje van gen 200.Dus ik heb er wel vertrouwen in, en een product waar je de grond kunt opwaarderen na een kweek.Affijn zo gauw het binnen is begin ik mn nieuwe topic.
Gr.Tuinbroek
Dank je Ganjax en Reiko het is redelijk gelukt ze zijn niet allemaal zo dik hoor, volgens mij moet ik ze ook vaker verplaatsen in de tent, en ik ga een andere voedingslijn proberen, ik had deze keer ook niets aan het bodemleven gedaan.Dat doe ik niet weer, ja en je moet ook goed leren kijken, heb wel veel geleerd.en het kan wel beter. En dat ga ik ook proberen, en mijn nieuwe
daar test ik een bio voedinglijn, en schrijf een
Mooi verslag.Daar leer je ook weer van.
Gr tuinbroek
Comment